İncehesap'tan alınan AOC monitörde ölü piksel çıktı

Adamın konuşma şekline bak. Sanki seçip bilerek ölü pikselli göndermişler. Esnaf olsam dükkanıma almam.
adamlardan geri dönüş daha gelmemiş "iade almayacağız değişim yapmayacağız" diyende yok hemen thh ye başvurcam diye havalara girmene düşünmene gerek yok adama mal toptancıdan ya da üreticiden kutuyla geliyor sana satınca kendi kutusuna koyup yolluyor eğer test yapmak için açmış olsa bu mal açılmış diyip yine laf edecektiniz
monitör.webp
Teslim edilen ilk monitör şu halde gelince, ikincisinde de yan yana iki adet ölü piksel çıkınca doğal olarak bir ön yargı oluşuyor maalesef.
ben senin bu mesajına tepkimi gösterdim, kabul etmiyorsan bu markadan monitör alma o zaman yani 0 ölü piksel garantili ürün al.
paragraf döşediğim falan da yok, baştan beri aynı şeyi anlatmaya çalışıyorum ama anlamamakta ısrarcısın.
hakkın yok dememi falan bekliyorsun herhalde, ilk mesajımdan beri tekrar geri gönder kabul edilir diyorum. neyi zor bunun?
monitörün temizi gelene kadar hakkın devam ediyor, incehesap değil servise bile gönderebilirsin zaten incehesap çalışanıyım aynen kanka, sen bir okuduğunu anlamaya yönelik kısa testler çöz.
Tamamdır, haklısınız. Uzatmanın manası yok, zaten daha İncehesap'la muhatap olmayacağım.
 
Son düzenleme:
Tamamdır, haklısınız. Uzatmanın manası yok, zaten daha İncehesap'la muhatap olmayacağım.
incehesap'ı bende çok sevmem ama adam sana jelatinli 0 ürün gönderiyorsa bunun markayla gram alakası yok, altında bir şey araman boş olur.
efendi gibi monitörü gönder, değişim iste hatta iade edebiliyorlarsa iade etsinler başka monitor al geç.
 
adamlardan geri dönüş daha gelmemiş "iade almayacağız değişim yapmayacağız" diyende yok hemen thh ye başvurcam diye havalara girmene düşünmene gerek yok adama mal toptancıdan ya da üreticiden kutuyla geliyor sana satınca kendi kutusuna koyup yolluyor eğer test yapmak için açmış olsa bu mal açılmış diyip yine laf edecektiniz
Adamın konuşma şekline bak. Sanki seçip bilerek ölü pikselli göndermişler. Esnaf olsam dükkanıma almam.
Genelde firmalar 2 ölü piksele değişim yapmıyoruz, 3 ölü piksele değişim yapmıyoruz tarzı konuştuğundan dolayı ''eğer değişim yapmıyoruz gibi bir cevap alırsam direkt olarak THH'ye başvuracağım'' dedim. Bakın cümle varsayımsal bir cümle, ben burada firmaya herhangi bir kötülemede falan bulunmuyorum. Bu cümleyi tam olarak anlasanız bir problem kalmayacak, üslup gayet yerinde. Ben de burada firmayı asıp kesmedim yani :)
 
Alıntıyı görüntüle
Teslim edilen ilk monitör şu halde gelince, ikincisinde de yan yana iki adet ölü piksel çıkınca doğal olarak bir ön yargı oluşuyor maalesef.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Tamamdır, haklısınız. Uzatmanın manası yok, zaten daha İncehesap'la muhatap olmayacağım.
hocam o monitöre bildiğiniz direk vurmuşlar. kargo hangi şirketti mümkünse uzak duralım. geçmiş olsun şimdiden. yapcak fazla bişe yok tekrar tekrar düzgün geleseye kadar deneyeceksiniz yada iade isticeksiniz. en kötü durum thh ye başvurun.
 
Genelde firmalar 2 ölü piksele değişim yapmıyoruz, 3 ölü piksele değişim yapmıyoruz tarzı konuştuğundan dolayı ''eğer değişim yapmıyoruz gibi bir cevap alırsam direkt olarak THH'ye başvuracağım'' dedim. Bakın cümle varsayımsal bir cümle, ben burada firmaya herhangi bir kötülemede falan bulunmuyorum. Bu cümleyi tam olarak anlasanız bir problem kalmayacak, üslup gayet yerinde. Ben de burada firmayı asıp kesmedim yani :)
ilk mesajdaki değil devam eden mesajlarınızdaki tavrınıza yönelik söyledim zaten hocam yasal olarak bir sorun yaşamazsınız tamamen şanssızlığınıza olmuş bir durum ilk fotoğrafta da zaten monitör direkt darbe almış. muhtemelen incehesap size bu konuda sorun çıkarmayacaktır düzgün monitör gelene kadar (muhtemelen bundan sonra gelecek olan) iade edebilirsiniz kanunda da dengi mevcut değil ise misli şeklinde yazar yani aleyhinize bir durum da yaşama şansınız var olaylara kötü tarafından bakmayın.
 
Genelde firmalar 2 ölü piksele değişim yapmıyoruz, 3 ölü piksele değişim yapmıyoruz tarzı konuştuğundan dolayı ''eğer değişim yapmıyoruz gibi bir cevap alırsam direkt olarak THH'ye başvuracağım'' dedim. Bakın cümle varsayımsal bir cümle, ben burada firmaya herhangi bir kötülemede falan bulunmuyorum. Bu cümleyi tam olarak anlasanız bir problem kalmayacak, üslup gayet yerinde. Ben de burada firmayı asıp kesmedim yani :)
Bence zaten fotodaki ölü piksel sayısı bir tane değil. Bir ölü piksel o kadar büyük yer kaplamaz. Sanırım sıralı L şeklinde 3 ölü piksel var monitörde.
 
ilk mesajdaki değil devam eden mesajlarınızdaki tavrınıza yönelik söyledim zaten hocam
"Kabul edilemez olan iki kere ayıplı ürün 'gönderilip değişim yapmamak olur' anlatmak istediğimi anladın mı? Tüketiciyi koruma kanununda açıkça belirtiliyor, kusurdan dolayı değiştirilen cihazlarda tekrar kusur oluşursa direkt değişim/iade hakkı yeniden tanınıyor." Bu kısımda tamamen varsayımsal zaten, burada zaten yaşanılmış bir durumdan söz etmemişim.
yasal olarak bir sorun yaşamazsınız tamamen şanssızlığınıza olmuş bir durum ilk fotoğrafta da zaten monitör direkt darbe almış. muhtemelen incehesap size bu konuda sorun çıkarmayacaktır düzgün monitör gelene kadar (muhtemelen bundan sonra gelecek olan) iade edebilirsiniz kanunda da dengi mevcut değil ise misli şeklinde yazar yani aleyhinize bir durum da yaşama şansınız var olaylara kötü tarafından bakmayın.
Bende sanmıyorum bir sorun çıkaracaklarını, eğer ki çıkarırlarsa THH sürecini başlatacağım konuda bahsettiğim gibi. Monitör mevcutsa değişim yapılır, mevcut değilse para iadesi alınır orası artık problem değil. Ki şu zaman aralığında bu monitörün ellerinde mevcut olmama ihtimali çok düşük; bahsettiğimiz monitör, yeni bir monitör ve muhtemelen uzun süre piyasada kalacaktır. Ayriyeten bugün de gaming gecesi indirimlerinde satıldı zaten, ellerinde stok vardır yüksek miktarda.
Bence zaten fotodaki ölü piksel sayısı bir tane değil. Bir ölü piksel o kadar büyük yer kaplamaz. Sanırım sıralı L şeklinde 3 ölü piksel var monitörde.
Yan yana iki adet ölü piksel kümesi mevcut, bu durumda zaten değişim yapmak durumundalar. Çünkü monitördeki ölü piksel kümesi, AOC'un sitesinde belirttiği ölü piksel garantisinin şartlarını karşılıyor. Tabii Türkiye'deki servis kendisine göre bir "ölü piksel sınırı" koymadıysa, ki koydukları durumda bile 6502 Sayılı Kanun (TKHK) Madde 11 ve Madde 56'da belirtildiği gibi "garanti kapsamında tekrarlayan kusur ve ayıplı mal sebebiyle seçimlilik hakkı" doğuyor.
 
Adamın konuşma şekline bak.
Konuşma şeklimde gördüğün problemi düzgünce açıklarsan sana da cevabını düzgünce verebilirim, konuşma şeklim ve üslubum gayet yerinde.
Sanki seçip bilerek ölü pikselli göndermişler.
Bunu hangi mesajımdan çıkardın acaba? Hiçbir yazımda firmaya karşı bu tarz bir itham bulunmuyor.
Esnaf olsam dükkanıma almam.
Esnaf olsan senin dükkanına geleceğimi düşündüren ne oldu acaba? Esnaf olsaydın ve müşterin böyle bir durum yaşasaydı değişim yapmıyorum; iade almıyorum dediğin anda THH'ye başvurulurdu ve karar tüketici lehine çıkardı, sen de paşa paşa o iadeyi de değişimi de yapardın.
 
Son düzenleme:
Konuşma şeklimde gördüğün problemi düzgünce açıklarsan sana da cevabını düzgünce verebilirim, konuşma şekli ve üslubum gayet yerinde.

Bunu hangi mesajımdan çıkardın acaba? Hiçbir yazımda firmaya karşı bu tarz bir itham bulunmuyor.

Esnaf olsan senin dükkanına geleceğimi düşündüren ne oldu acaba? Esnaf olsaydın ve müşterin böyle bir durum yaşasaydı değişim yapmıyorum; iade almıyorum dediğin anda THH'ye başvurulurdu ve karar tüketici lehine çıkardı, sen de paşa paşa o iadeyi de değişimi de yapardın.
hocam mesajları okurken cidden ısrarcı ve şımarık bir tavırla yazmışsınız gibi geliyor. ben bu tarz konularda tartışmayı uzatmak istemediğimden konu üzerinde pek durmadım sizinde o tavırda olduğunuzu düşünmüyorum düşünmek istemiyorum ama birden fazla kişi böyle dediyse ben olsam mesajlara bakardım. ayrıca yazılı metinlerde, sözlü konuşmalardaki gibi vurgulama tonlama yapılamayacağı için bu tarz karışıklıklar olabiliyor. umarım bu durumdan en avantajlı olabileceğiniz şekilde çıkarsınız iyi geceler diliyorum.
 
Burda ne desek boş, gelecek cevaba göre hareket etmek lazım, pixel sayı muhabbetine girebilirler 3 ve daha fazla her firmanın yaptıgı gibi thh ye başvurup 6 ay içinde lehine karar çıkınca paşa paşa iade değişim hangisini istersen yaparlar.
 
Markaların verdiği standartların hiçbir hukuki geçerliliği yok. Hiçbir gerekçe belirtmeden "beğenmedim" diyerek iade et. Yoksa durduk yere servis raporu bekler, olumsuz dönüşte iade edemezsin. Cayma hakkı kapsamında ürünü iade et.
 
hocam mesajları okurken cidden ısrarcı ve şımarık bir tavırla yazmışsınız gibi geliyor. ben bu tarz konularda tartışmayı uzatmak istemediğimden konu üzerinde pek durmadım sizinde o tavırda olduğunuzu düşünmüyorum düşünmek istemiyorum ama birden fazla kişi böyle dediyse ben olsam mesajlara bakardım. ayrıca yazılı metinlerde, sözlü konuşmalardaki gibi vurgulama tonlama yapılamayacağı için bu tarz karışıklıklar olabiliyor. umarım bu durumdan en avantajlı olabileceğiniz şekilde çıkarsınız iyi geceler diliyorum.
Israrcı olduğum doğru tüketici olarak haklı olduğum bir durumda sorunun düzgün bir neticeye vardırılması için tabii ki ısrarcı olacağım. Şımarık bir tavırdan kastınızın 'Bu beni ilgilendiren bi' durum değil, kanunlar bu tarz bir durumda çoğunlukla tüketiciyi savunur' bu mesajım olduğunu düşünüyorum, ancak burada görünenin aksine şımarık bir tavır yok. Satıcının kapalı kutuda ayıplı mal olup olmadığını anlamaması gayet anlaşılabilir ve normal bir durumdur ancak ayıplı mal ne olursa olsun satıcının sorumluluğundadır; 'firma nereden bilsin, onların da yapacağı bir şey yok' mantığı hiçbir şekilde doğru bir mantık değil. Buradaki sorun firmayla toptancı, ithalatçı ürünlerini her kimden alıyorlarsa onların arasında olan bir problem, hiçbir şekilde tüketiciyi ilgilendirmez.
 
Son düzenleme:
Israrcı olduğum doğru tüketici olarak haklı olduğum bir durumda sorunun düzgün bir neticeye vardırılması için tabii ki ısrarcı olacağım. Şımarık bir tavırdan kastınızın "Bu beni ilgilendiren bi' durum değil, kanunlar bu tarz bir durumda çoğunlukla tüketiciyi savunur." bu mesajım olduğunu düşünüyorum, ancak burada görünenin aksine şımarık bir tavır yok. Satıcının kapalı kutuda ayıplı mal olup olmadığını anlamaması gayet anlaşılabilir ve normal bir durumdur ancak ayıplı mal ne olursa olsun satıcının sorumluluğundadır; "firma nereden bilsin, onların da yapacağı bir şey yok" mantığı hiçbir şekilde doğru bir mantık değil. Buradaki sorun firmayla toptancı, ithalatçı ürünlerini her kimden alıyorlarsa onların arasında olan bir problem, hiçbir şekilde tüketiciyi ilgilendirmez.
aksini iddia eden olmadı ki hocam yazanlar bunun için yazıyor zaten ortada sorun çıkaran yok sorun olmuş gibi bunları tekrar tekrar yazmanız asıl sorun. firma zaten ürünü iade alacak almazsa da hakkınızı arayacaksınız normal bir süreç bu lakin firma size ters bir hareket yapmadan "hakkımı savunurum" tarzında konuşmanızı doğru bulmuyorum. evet ürünleriniz kusurlu gelmiş evet firma neredeyse kesin olarak bu ürünleri değiştirecek, hayır bu konuda insanların deneyimlerini sorup bilgi almanızda bir sorun yok, evet firma size ters bir hareket etmediği için yasal yollar ile ilgili söylemleriniz gereksiz. buna örnek vermek gerekir ise düşününki bir ürün alıyorsunuz bir esnaftan siz parayı verirken esnaf diyor ki "parayı vermediğin taktirde yasal yollara başvururum beni ilgilendirmez" bu durumda demezmisiniz zaten parayı veriyorum ne alaka? bu niye alakasız ve yersiz bir şey söylüyor diye? sizin durumunuzda bu. sorun çıkmayacak duruma sorun çıkarsa zaten şunu bunu yaparım demek. ayrıca satıcı firma da sizden gelen bozuk ürünü üreticiye bana bozuk ürün vermişsin diyerek geri veriyor satıcı içinde bir sorun yok yani.
 
Geri
Top