PohrerGames
80+
- Katılım
- 13 Ocak 2024
- Mesajlar
- 12
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 10
- İsim
- Eren Guler
Selamlar! Bazılarınız daha önceden gördüğü indie korku oyunumuz Manika şuanda Steamde! Daha önce hiç oyun geliştirmemiş 2 üniversite öğrencisi olarak geliştirdiğimiz ilk oyunumuz için çok heyecanlıyız! Tutkumuz olan oyun geliştiriciliğine başlamak için okulumuzu bırakıp varımızı yoğumuzu hayallerimize adamaya karar verdik. Her şeyde deneyimsiz olduğumuz için bazı işlerimiz biraz aksasa da her şey düşündüğümüzden daha iyi gidiyor. Soru cevap kısmını okuduktan sonra lütfen sorularınızı sormaktan, istekte bulunmaktan veya eleştiri yapmaktan çekinmeyin. Eğer oyun ilginizi çektiyse desteklerinizi wishlist'e ekleyerek desteğinizi göstermeyi unutmayın! Wishlist gerçekten en büyük desteklerimizden biri o yüzden satın almayı düşünmeyip eklemeniz bile bizim yararımıza, teşekkür ederiz!
Oyunun Türü: Korku, Gerilim, FPS, Indie, Hikayeli
Planlanan Çıkış Tarihi: 2024'ün İlk Çeyreği
Platformlar: Steam
Oyunun Steam Sayfası: MANIKA on Steam
Oyunun Sosyal Medya Hesapları ( Tiktok / Instagram ) : @pohrer.studio
Planlanan Çıkış Tarihi: 2024'ün İlk Çeyreği
Platformlar: Steam
Oyunun Steam Sayfası: MANIKA on Steam
Oyunun Sosyal Medya Hesapları ( Tiktok / Instagram ) : @pohrer.studio
Sık Aldığımız Sorular:
S: Oyununuz bir "walking simulator" mu yoksa içinde aksiyon da barındırıyor mu?
C: Oyunumuz sadece "walking simulator" olmaktan ibaret değil. İçerisinde aksiyon da barındırıyor.
S: Oyununuzun uzunluğu ne kadar?
C: Oyunumuzun planlanan oynanış süresi aşağı yukarı bir saat uzunluğunda.
S: Oyununuz kısaymış, fiyatı ne kadar olacak?
C: Oyunumuzun fiyatlandırması Türk oyuncular için ayrı olarak değerlendiriliyor tabii ki de, bir tavuk döner dürüm menüden daha pahalı olmayacak.
S: Oyununuzun bir hikayesi var mı?
C: Oyunumuzun yapılış sebebi bile anlatmak istediğimiz bir hikayeler topluluğuna sahip olmamız.
S: Oyun şuan tam olarak hangi aşamada?
C: Level dizayn ve ana mekanikler bitmiş durumda, görev ve puzzle gibi şeylerle uğraşmaktayız. Tabi ki gizemleri ve easter eggleri de unutmayalım.
S: Profesyonel geliştirici/stüdyo değilseniz niye bedava yapmıyorsunuz?
C: İleride daha büyük, daha profesyonel bir stüdyo olmak için de minik de olsa bir fonlama lazım bize de. Fiyatlandırmamızı da indie çapında yapacağız tabii ki . Kickstarter gibi fonlama kampanyası da yapmak istemedik.
S: Steam sayfanız çok boş, neden?
C: Oyunun Steam sayfasını açıp wishlist toplamak için acele ettik ve şimdilik böyle az içeriğe sahip, ilerleyen haftalarda komple güncellemeyi düşünüyoruz.