iphone 11 almak mantıklı mı?

2. el uyguna bulunursa alınır ama 0 alınmaz.
 
Alinmaz. en kotu 13 alin alacaksaniz.
 
11 kullanıyorum aslında pek mantıklı değil şuanda dostum, eskimeye başlıyor yavaştan daha güncel cihaz almak daha mantıklı olacaktır. En azından 12 veya üstü amoled ekranlı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,289
Mesajlar
11,075,640
Üyeler
198,094
Son üye
Hkichan
Geri
Top