iphonne 7 plus 32gb yardım

ahmetkhnl

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
284
Reaksiyon skoru
79
iphone 7 plus alıcam lise öğrencisiyim 32 gb lık almayı planlıyorum sizce yetermi oyun vesaire foto fln çekinmeyi çok sevmem kullanan varsa yardım edebilir mi
 
Ben çok fotoğraf çekilmeyi sevmem, telefonumda o kadar fazla oyun da olduğu söylenemez.
Ancak 64 GB'lık telefonumun hafızası yavaştan dolmaya başladı. Bence 32 GB sana yetersiz gelebilir.
IOS almak şart değilse Iphone 7 Plus 32 GB fiyatına çok güzel 128 GB telefonlar var, onları düşünebilirsin.
 
Ben çok fotoğraf çekilmeyi sevmem, telefonumda o kadar fazla oyun da olduğu söylenemez.
Ancak 64 GB'lık telefonumun hafızası yavaştan dolmaya başladı. Bence 32 GB sana yetersiz gelebilir.
IOS almak şart değilse Iphone 7 Plus 32 GB fiyatına çok güzel 128 GB telefonlar var, onları düşünebilirsin.
yalnız ben hiç oyun oynamıcam en kötü satarım :D
 
yalnız ben hiç oyun oynamıcam en kötü satarım :D
O zaman alabilirsin. Ancak bence Iphone 7 Plus gibi bir telefona o kadar para verilmemeli. 4 yıl önce çıkmış eski bir telefon.
O fiyatlara daha bu sene çıkmış 8 GB ramlı ve 128 GB depolama alanına sahip bir telefon alınabilir.
Batarya olsun, şarj etme hızı olsun, kamera olsun çok daha iyi bir telefon olan Samsung Galaxy S10 Lite'ı önerebilirim.
 
iphone 7 plus alıcam lise öğrencisiyim 32 gb lık almayı planlıyorum sizce yetermi oyun vesaire foto fln çekinmeyi çok sevmem kullanan varsa yardım edebilir mi
ben kullanıyorum oyun oynuyosan yetmez
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O zaman alabilirsin. Ancak bence Iphone 7 Plus gibi bir telefona o kadar para verilmemeli. 4 yıl önce çıkmış eski bir telefon.
O fiyatlara daha bu sene çıkmış 8 GB ramlı ve 128 GB depolama alanına sahip bir telefon alınabilir.
Batarya olsun, şarj etme hızı olsun, kamera olsun çok daha iyi bir telefon olan Samsung Galaxy S10 Lite'ı önerebilirim.
öyle diyosun ama o dediğin telefonlar 2 sene sonra kasmaya bozulmaya başlıcak ben hala taş gibi kullanmaya devam edicem :)
 
ben kullanıyorum oyun oynuyosan yetmez
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


öyle diyosun ama o dediğin telefonlar 2 sene sonra kasmaya bozulmaya başlıcak ben hala taş gibi kullanmaya devam edicem :)
Bence artık Android üzerindeki ön yargılar silinmeli. Eskiden bir süre sonra yavaşlıyordu ancak teknoloji ilerledi.
Son yıllarda Androidlerin yavaşladığına hiç şahit olmadım.
Kendimden biliyorum, 2 yıl önce 1500 TL'ye aldığım telefon hala ilk gün ki hızında.
Üstelik şu an önerdiğim telefon neredeyse 6000 TL. Sence bu kadar pahalı bir cihaz 2 yılda yavaşlayabilir mi :)
 
o paraya baya eskimiş bir telefon alınmaz
 
Yeterli olur.
Zaten hafızayı dolduran video ve uygulamalar.
Yani işini görür.
 
Geri
Top