Yardım Işık sızması normalmi?

OBIWAN

80+
Katılım
12 Aralık 2022
Mesajlar
63
Reaksiyon skoru
12
Bu sızma normalmi.Monitoru yeni aldım. Sizce İade etmelimiyim.Daha sonra bu sızma artarmı?
 

Ekler

  • IMG_20240814_230547.jpg
    IMG_20240814_230547.jpg
    990.1 KB · Hit: 51
  • IMG_20240814_230448.jpg
    IMG_20240814_230448.jpg
    952.1 KB · Hit: 46
marka model ne ? söyle de almayalım yani asldmasda ışık sızması çok fazla kanka bu fotoları aldığın yere gönder iade alırlar zaten
 
yorumlara baktım biraz, ölü piksel felan da olabilir yeni gelen monitöründe, sana kalmış.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,077
Mesajlar
11,083,944
Üyeler
198,234
Son üye
yildiz.
Geri
Top