Neler Yeni

İtopya ayıplı ürün arkasında durmuyor

TAM35

80+
Katılım
22 Ocak 2022
Mesajlar
140
Dahası  
Reaksiyon skoru
28
İsim
Kadir önal
Merhabalar
videosundaki hazır sistemi aldık ve gelen sistemdeki işlemci bozuk çıktı 100 dereceleri görüyor.
Belki normaldir diye yine itopya dan cooler master hyper 212 led turbo soğutucu aldım ama hiç fayda etmedi sonrasında itopya airport avm mağazına kasayı götürüp bıraktım. 6 gün sonra kasa hazır diye aradılar ve gittiğimde gördümki işlemciye test bile yapılmamış.
Orada çalışan arkadaşlara rica ettim beraber test yaptık ve 100 dereceleri gördük sonrasında alalı daha 10 gün bile olmamış işlemcinin değişmesini istedim.
Onlarda işlemcinin intele gitmesi ve onların onaylaması gerektiğini söyledi ben de kabul ettim fakat bunun 45 gün süreceğini söylediklerinde kanunen 20 iş günü içinde çözülmesi gerektiğini ve ayıplı olduğunu onlarında kabul ettiği ürünü 6 ay içerinde iade hakkım olduğunu söyledim ama umursayan veya dinleyen olmadı.
İTOPYA olarak aracı lojistik firması olduklarını ve hiç bir sorundan sorumlu olmadıklarını idda ediyolar sanki faturayı kesen onlar değil yada şirket unvanlarında elektronik değilde lojistik ve taşımacılık yazıyor gibi. Resmen istediğiniz gibi tüketici haklarına başvurun bizi ilgilendirmez diyerek başlarından savdılar.
Müşteri hizmetlerini aradığımda Ali Safa diye bir yetkiliyle görüştürdüler Kartal şubesinde yetkiliymiş kendisi o arkadaş da dalga geçer gibi laubali bir şekilde başka sorunuz var mı deyip durdu ve yardımcı olmadı.

Diyeceğim o ki bu ülkede bizlere mal satarak para kazanıp, bizleri gram memnun etme derdinde olmayan ve kendini bir teknoloji mağazası değil de aracı lojistik firması olarak gören ve tüketici kanunlarını umursamayan bu firmadan alışveriş yapacaksanız 2 kere düşünün çünkü sayacağınız hiç bir sıkıntıda muhattap bulamayacak çileden çıkacaksınız. Allah kimseyi böyle insanların eline düşürmesin.
Hemen hemen aynı sorunu yaşıyorum şuan AOC marka monitor aldım 2 kere panel problemli monitor gönderdiler. ikinci defa geri yooluyorum bakalım üçüncü nasıl cıkıcak
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,261
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,313
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Benzer bir durumu Teknorya ile yaşadım.
Bir daha asla denecek duruma getirdiler.
Laptop almıştım. Adamlar thhyi kazanmama rağmen sorumlu biz değiliz falan diyorlardı :D
 
Katılım
22 Eylül 2023
Mesajlar
80
Dahası  
Reaksiyon skoru
33
İsim
Faysal
Merhabalar
videosundaki hazır sistemi aldık ve gelen sistemdeki işlemci bozuk çıktı 100 dereceleri görüyor.
Belki normaldir diye yine itopya dan cooler master hyper 212 led turbo soğutucu aldım ama hiç fayda etmedi sonrasında itopya airport avm mağazına kasayı götürüp bıraktım. 6 gün sonra kasa hazır diye aradılar ve gittiğimde gördümki işlemciye test bile yapılmamış.
Orada çalışan arkadaşlara rica ettim beraber test yaptık ve 100 dereceleri gördük sonrasında alalı daha 10 gün bile olmamış işlemcinin değişmesini istedim.
Onlarda işlemcinin intele gitmesi ve onların onaylaması gerektiğini söyledi ben de kabul ettim fakat bunun 45 gün süreceğini söylediklerinde kanunen 20 iş günü içinde çözülmesi gerektiğini ve ayıplı olduğunu onlarında kabul ettiği ürünü 6 ay içerinde iade hakkım olduğunu söyledim ama umursayan veya dinleyen olmadı.
İTOPYA olarak aracı lojistik firması olduklarını ve hiç bir sorundan sorumlu olmadıklarını idda ediyolar sanki faturayı kesen onlar değil yada şirket unvanlarında elektronik değilde lojistik ve taşımacılık yazıyor gibi. Resmen istediğiniz gibi tüketici haklarına başvurun bizi ilgilendirmez diyerek başlarından savdılar.
Müşteri hizmetlerini aradığımda Ali Safa diye bir yetkiliyle görüştürdüler Kartal şubesinde yetkiliymiş kendisi o arkadaş da dalga geçer gibi laubali bir şekilde başka sorunuz var mı deyip durdu ve yardımcı olmadı.

Diyeceğim o ki bu ülkede bizlere mal satarak para kazanıp, bizleri gram memnun etme derdinde olmayan ve kendini bir teknoloji mağazası değil de aracı lojistik firması olarak gören ve tüketici kanunlarını umursamayan bu firmadan alışveriş yapacaksanız 2 kere düşünün çünkü sayacağınız hiç bir sıkıntıda muhattap bulamayacak çileden çıkacaksınız. Allah kimseyi böyle insanların eline düşürmesin.
Bu sorunun aynısını sanalmarketim.com da yaşadım sağolsunlar hiç uğraştırmadan yeni işlemci çıkarıp verdiler bana hiç öyle intele gidecek kontrol edecekler falan yok. Biz insanımız kazansın dedikçe onların yaptığına bak yüzlerine tükürmek lazım ama yüzleri yok ne yapacaksın ver tüketici hakem heyetine kardeşim bırak onlar rezil olsun Hakem Heyeti kararı çıkınca bir dilekçe ile mahkemeye başvur tazminat davası ac sonuçta ayıplı ürün satıp sorumluluk almayarak seni mağdur ediyorlar
 

lasttohit

80+
Katılım
21 Kasım 2023
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
37
İsim
Kubilay T
Akşam işlemcimi alıp pentaya göndermek için tekrar airport itopyaya gittim mağaza müdür olan arkadaş sağolsun değiştirdi işlemciyi şuan sorunum çözüldü, tabi bu sorunun çözülme sebebi şikayet var a yazmam mı yoksa önceki gün 2 saat süren tartışmamız mı oldu bilmiyorum.
Sonuç olarak şimdilik sorunum çözüldü umarım başka bir parça arıza vermez de tekrar aynı süreci yaşamayız.
Ben bir daha ordan alışveriş yapmayı düşünmüyorum ama yapacak olan veya bişi almış sorun yaşayan arkadaşlara tavsiyem sesinizi yüksek çıkartın ve şikayet var a yazın.. herkese teşekkürler.
 

omerkok_49

80+ Silver
Katılım
1 Mayıs 2023
Mesajlar
3,258
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,148
İsim
Ömer
Yapılacak şey belli thh başvurun kazanırsınız
 

AshenOne

80+
Katılım
23 Mayıs 2022
Mesajlar
275
Dahası  
Reaksiyon skoru
106
İsim
Furkan
Aynı şekilde ben de Corsair hs80 kulaklık almıştım, bazı ses tonlarında ve bazı ses seviyelerinde seslerde hafif cızırtı çıkıyordu. Kendileri yetkili servise yönlendirdi onlarda sorun yok deyip yolladılar. Anlayacağınız kimse ilgilenmedi mecburen o şekilde kullanıyorum. Mecbur kalmadıkça İtopyadan ürün almıyorum çünkü hep bi ufak tefek kusuru çıkıyor.

Tek tavsiyem tüketici hakem heyeti olur, eğer çözüm olmazsa. Geçmiş olsun..
 

nightsoldier

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2022
Mesajlar
940
Dahası  
Reaksiyon skoru
417
İsim
C.S.
İtopyadan bilgisayar değil de aksesuar aldım 3 defa. Hiçbir sorunum yok ancak zaten firmanın adamı, sorun olduğunda belli olur.
 
Katılım
9 Haziran 2020
Mesajlar
342
Dahası  
Reaksiyon skoru
132
İsim
Bager Altındağ
Ben de gigabyte g24f 2 aldım, iç panel kırık çıktı. Gönderi kodu verdiler ürünü 15 gün içinde geri gönderdim. Kargo geç gitmiş ama 15 gün içinde iadesini yapmıştım. Hiç incelemeden haber vermeden ürünü bana geri yollamışlar neymiş iade süresi bitmişmiş. Aradım garantiye gönderin o zaman bu bana kusurlu geldi diyorum 2 gün önce mesaj atmışlar 4000 liralık ürünün iç panel değişimi 6000 lira masraf istiyorlar yoksa geri yollayacaklarmış. Arkadaşlar böyle firmalar kelimenin tam anlamıyla siz anladınız. Üründe sıkıntı çıkarsa muhatap bulamıyorsun illa tüketici hakem heyetine gitmen gerek. 1 2 k gerekirse daha fazla verin sizle ilgilenecek firmalardan alın en azından muhattap alacak kişi bulursunuz. Youtube kanalları reklamını yapıyor ama bunlar sadece nitelikli dolandırıcı. 800 stok 20kya sistem çıkarıyorlar bu adamlar bu sistemleri de çok ucuza mal edip bizden kat ve kat kazanıyorlar
 
Katılım
22 Kasım 2023
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Vedat corek
Yok ya bu bilindik media markt teknosa vatan ve amazon gibi mağazalar harici bir yerden bir şey almamak lazım sanırım. Bozuk ürünleri toplayıp piyasanın altına mı satıyorlar napıyorlar anlamıyorum. Sinerjisinden itopyasına gençerinden bilmem ne satıcısına kadar alayı böyle sattıklarının arkasında durmuyor...
Gencer bu konuda iyi furkan bey inceletip ilgileniyor ssd arizalandi degisimi 3 gunde geldi.
 

abdulkadir1998

80+ Bronze
Katılım
29 Eylül 2022
Mesajlar
697
Dahası  
Reaksiyon skoru
358
İsim
Abdulkadir ÇİFTÇİ
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar, Oyun, Kişisel Bakım
Instagram
https://www.instagram.com/abdulkadir_1998
Twitter
AbdulKadir_1998
Akşam işlemcimi alıp pentaya göndermek için tekrar airport itopyaya gittim mağaza müdür olan arkadaş sağolsun değiştirdi işlemciyi şuan sorunum çözüldü, tabi bu sorunun çözülme sebebi şikayet var a yazmam mı yoksa önceki gün 2 saat süren tartışmamız mı oldu bilmiyorum.
Sonuç olarak şimdilik sorunum çözüldü umarım başka bir parça arıza vermez de tekrar aynı süreci yaşamayız.
Ben bir daha ordan alışveriş yapmayı düşünmüyorum ama yapacak olan veya bişi almış sorun yaşayan arkadaşlara tavsiyem sesinizi yüksek çıkartın ve şikayet var a yazın.. herkese teşekkürler.
Senin o işlemciyi de alıp başkasına satarlar 0 diye öyle bir ticaret ahlakı var
 

Etobaba

80+ Bronze
Katılım
26 Mayıs 2022
Mesajlar
1,876
Dahası  
Reaksiyon skoru
848
İsim
Ertuğrul
Amazon harici hepsinde benzer süreçler yaşanıyor maalesef intelden rapor çıkana kadar biraz ugrasacaksin hocam.
 
Katılım
22 Kasım 2023
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Vedat corek
Merhabalar
videosundaki hazır sistemi aldık ve gelen sistemdeki işlemci bozuk çıktı 100 dereceleri görüyor.
Belki normaldir diye yine itopya dan cooler master hyper 212 led turbo soğutucu aldım ama hiç fayda etmedi sonrasında itopya airport avm mağazına kasayı götürüp bıraktım. 6 gün sonra kasa hazır diye aradılar ve gittiğimde gördümki işlemciye test bile yapılmamış.
Orada çalışan arkadaşlara rica ettim beraber test yaptık ve 100 dereceleri gördük sonrasında alalı daha 10 gün bile olmamış işlemcinin değişmesini istedim.
Onlarda işlemcinin intele gitmesi ve onların onaylaması gerektiğini söyledi ben de kabul ettim fakat bunun 45 gün süreceğini söylediklerinde kanunen 20 iş günü içinde çözülmesi gerektiğini ve ayıplı olduğunu onlarında kabul ettiği ürünü 6 ay içerinde iade hakkım olduğunu söyledim ama umursayan veya dinleyen olmadı.
İTOPYA olarak aracı lojistik firması olduklarını ve hiç bir sorundan sorumlu olmadıklarını idda ediyolar sanki faturayı kesen onlar değil yada şirket unvanlarında elektronik değilde lojistik ve taşımacılık yazıyor gibi. Resmen istediğiniz gibi tüketici haklarına başvurun bizi ilgilendirmez diyerek başlarından savdılar.
Müşteri hizmetlerini aradığımda Ali Safa diye bir yetkiliyle görüştürdüler Kartal şubesinde yetkiliymiş kendisi o arkadaş da dalga geçer gibi laubali bir şekilde başka sorunuz var mı deyip durdu ve yardımcı olmadı.

Diyeceğim o ki bu ülkede bizlere mal satarak para kazanıp, bizleri gram memnun etme derdinde olmayan ve kendini bir teknoloji mağazası değil de aracı lojistik firması olarak gören ve tüketici kanunlarını umursamayan bu firmadan alışveriş yapacaksanız 2 kere düşünün çünkü sayacağınız hiç bir sıkıntıda muhattap bulamayacak çileden çıkacaksınız. Allah kimseyi böyle insanların eline düşürmesin.
Ben intelin islemcisinde sorun yasadim hemde ufak bir kompaneneti kopukt
Merhabalar
videosundaki hazır sistemi aldık ve gelen sistemdeki işlemci bozuk çıktı 100 dereceleri görüyor.
Belki normaldir diye yine itopya dan cooler master hyper 212 led turbo soğutucu aldım ama hiç fayda etmedi sonrasında itopya airport avm mağazına kasayı götürüp bıraktım. 6 gün sonra kasa hazır diye aradılar ve gittiğimde gördümki işlemciye test bile yapılmamış.
Orada çalışan arkadaşlara rica ettim beraber test yaptık ve 100 dereceleri gördük sonrasında alalı daha 10 gün bile olmamış işlemcinin değişmesini istedim.
Onlarda işlemcinin intele gitmesi ve onların onaylaması gerektiğini söyledi ben de kabul ettim fakat bunun 45 gün süreceğini söylediklerinde kanunen 20 iş günü içinde çözülmesi gerektiğini ve ayıplı olduğunu onlarında kabul ettiği ürünü 6 ay içerinde iade hakkım olduğunu söyledim ama umursayan veya dinleyen olmadı.
İTOPYA olarak aracı lojistik firması olduklarını ve hiç bir sorundan sorumlu olmadıklarını idda ediyolar sanki faturayı kesen onlar değil yada şirket unvanlarında elektronik değilde lojistik ve taşımacılık yazıyor gibi. Resmen istediğiniz gibi tüketici haklarına başvurun bizi ilgilendirmez diyerek başlarından savdılar.
Müşteri hizmetlerini aradığımda Ali Safa diye bir yetkiliyle görüştürdüler Kartal şubesinde yetkiliymiş kendisi o arkadaş da dalga geçer gibi laubali bir şekilde başka sorunuz var mı deyip durdu ve yardımcı olmadı.

Diyeceğim o ki bu ülkede bizlere mal satarak para kazanıp, bizleri gram memnun etme derdinde olmayan ve kendini bir teknoloji mağazası değil de aracı lojistik firması olarak gören ve tüketici kanunlarını umursamayan bu firmadan alışveriş yapacaksanız 2 kere düşünün çünkü sayacağınız hiç bir sıkıntıda muhattap bulamayacak çileden çıkacaksınız. Allah kimseyi böyle insanların eline düşürmesin.

u direk intele uye oldum h.b den almistim. Intele yazdim foto cektim batch no ,sn herseyi girdim sonra sordu ingilizce yazistik anakartin nedir ekran kartin nedir ram nedir vs vs iki uc mailden sonra ups geldi aldi degisim oldu 2 islemcide . Teknisyen istanbul da incelemis 1hafta 3 4 gunde sonuclandi.
 

LordHasan

80+ Platinum
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
10,700
En İyi Cevap
9
Şikayet var a yazınca 45 günlük süreleri 30 a düştü. Pentayı aradım ortalama 3-5 gün max 20 güne sonuçlanır dedi bakalım bu seferde pentadan mağdur olmayız inşallah
Penta iyidir hocam benim pentaya giden urunumun yenisini göndermişlerdi.
Umarım sorunun çözülür
 
Top Bottom