Neler Yeni

Çözüldü✓ Itopya.com rezaletliği

Oğuzhan'

80+ Bronze
Katılım
29 Mayıs 2022
Mesajlar
613
Dahası  
Reaksiyon skoru
198
İsim
Oğuzhan
Klavyede benzer ilgisizliği yaşadım. Çok severek kullandığım klavye arızalandı itopyanın servisinin yavaş çalıştığını bildiğim için klavyeyi direkt ürünün garanti belgesindeki şirkete yolladım. 3 İş günü içinde değişim raporu verdiler ve ürünü satın aldığım yer ile iletişime geçmemi söylediler. Tam 3 aylık iletişime geçmeye çalışmanın sonunda işlerimi ayarlayıp itopya mağazasına direkt gittim ve gittikten 1 ay sonra işlemim tamamlandı. Yani garanti şirketinin 3 günde rapor hazırlaması ve itopyanın 4 ay sonunda sorunumu çözmesi sonucunda. Toplam 4 ay boyunca klavyesiz kaldım. Tekrardan yazıyorum İtopya pişmanlıktır. Yayıncılara reklam verip her türlü en üst bilgisayarı ve ekipmanı vermeye devam etsinler.
 
Katılım
4 Mayıs 2024
Mesajlar
110
Dahası  
Reaksiyon skoru
25
İsim
Abdul
Aynı ürünü geri mi yollamışlar anlamadım :D
Durumu mail yoluyla veya telefonla bildirin gerekirse THH'ye başvurun. Bugüne kadar onlarca teknolojik alet siparişi verdim benim de en kötü deneyim yaşadığım yer itopya oldu çok ilgisiz ve alakasızlar zaten artık oradan alışveriş yapmaya tövbeliyim. Günlerce siparişe alınmayan kargolar, kusurlu ürün göndermeleri ve bu ürünü değiştirirken yine aynı kusurlu ürünü tekrar göndermeleri daha sonra garanti için bilgi almak istediklerinde bilgi vermemeleri ve baştan savmaları vs vs. hepsini yaşadım. Herhangi ismi duyulmamış bir teknoloji sitesi eminim 10 kat daha iyidir.
Gaming gen tr nasıl peki bu konularda hocam bilginiz var mı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Klavyede benzer ilgisizliği yaşadım. Çok severek kullandığım klavye arızalandı itopyanın servisinin yavaş çalıştığını bildiğim için klavyeyi direkt ürünün garanti belgesindeki şirkete yolladım. 3 İş günü içinde değişim raporu verdiler ve ürünü satın aldığım yer ile iletişime geçmemi söylediler. Tam 3 aylık iletişime geçmeye çalışmanın sonunda işlerimi ayarlayıp itopya mağazasına direkt gittim ve gittikten 1 ay sonra işlemim tamamlandı. Yani garanti şirketinin 3 günde rapor hazırlaması ve itopyanın 4 ay sonunda sorunumu çözmesi sonucunda. Toplam 4 ay boyunca klavyesiz kaldım. Tekrardan yazıyorum İtopya pişmanlıktır. Yayıncılara reklam verip her türlü en üst bilgisayarı ve ekipmanı vermeye devam etsinler.
Gecmis olsun gercekten üzücü bir deneyim olmus .bende bugun bilgisayar alacagım Gaming gen tr hakkında bilginiz var mı hocam bu tarz durumlarda nasıldır
 

Oğuzhan'

80+ Bronze
Katılım
29 Mayıs 2022
Mesajlar
613
Dahası  
Reaksiyon skoru
198
İsim
Oğuzhan
Gaming gen tr nasıl peki bu konularda hocam bilginiz var mı
Mesaj otomatik birleştirildi:


Gecmis olsun gercekten üzücü bir deneyim olmus .bende bugun bilgisayar alacagım Gaming gen tr hakkında bilginiz var mı hocam bu tarz durumlarda nasıldır
Şikayet var üzerinden şirket hakkında şikayetlere bakabilirsiniz. Açılan şikayetlere dönüş hızlarına bakın. Şikayetlere çözüm oranları yüksek mi onlara bakın. Bu tarz şirketler ister istemez her müşterisine en iyi şekilde davranamıyor fakat benim bildiğim kadarı ile aralarındaki en ilgisiz olanı en çok bilinen olan İtopya. Gaming gen tr'den monitör almıştım henüz monitörde sorun yaşamadım o yüzden o şirket hakkında yorum yapamayacağım üzgünüm. Umarım sorunsuz bir alış veriş sağlarlar size.
 

Aderal

80+ Bronze
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
1,632
İtopyadan çöp alınmaz. İnfluencer ve youtuberlara bedava sistem verip reklam yaptırsınlar anca. Parasıyla alan müşterinin burdan memnun çıktığını çok az gördüm herkes bir sorun yaşıyor. Tabi buna dile getirecek kim var ki nasılsa youtuber ve influencerlar 7-24 övüyor son kullanıcıda sesini asla duyuramıyor. Geçmiş olsun dostum peşini bırakma
 

pc ustasi1

80+ Silver
Katılım
22 Haziran 2021
Mesajlar
2,579
panel arızası nedeniyle teknik servise gönderdiğim monitörümün 2.5 ay sonrasında gelen sıfır ürünün hali :) 2.5 aylık süreçte 0 ilgi 0 alaka itopya.com'a teşekkürler,bu siteden birdaha ne alışveriş yaparım ne yaptırırım.

her gün gelip konuyu yükselteceğim herkes görsün nekadar ilgi ve alaka ile çalıştıklarını
oa lan bune dalga mı geçiyo bunlar
 

HydraaX

80+
Katılım
10 Ekim 2021
Mesajlar
132
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Mustafa Çınar
ne güzel işte her telden renk var :)
 
Katılım
28 Mayıs 2023
Mesajlar
140
Dahası  
Reaksiyon skoru
24
İsim
Fatih
panel arızası nedeniyle teknik servise gönderdiğim monitörümün 2.5 ay sonrasında gelen sıfır ürünün hali :) 2.5 aylık süreçte 0 ilgi 0 alaka itopya.com'a teşekkürler,bu siteden birdaha ne alışveriş yaparım ne yaptırırım.

her gün gelip konuyu yükselteceğim herkes görsün nekadar ilgi ve alaka ile çalıştıklarını
Knk bende yeni söylediğim kasa sorunlu diye gönderimdim 20 iş gunu oldu halla bekliyorum yani göndermeleri geçtim artık düzgün geleceğinden bille supheliyim ne yapmaliyim varmı bi bilgin önerdiğini bişey
 

montenegro98

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2022
Mesajlar
1,489
Dahası  
Reaksiyon skoru
465
İsim
burak karadağ
Knk bende yeni söylediğim kasa sorunlu diye gönderimdim 20 iş gunu oldu halla bekliyorum yani göndermeleri geçtim artık düzgün geleceğinden bille supheliyim ne yapmaliyim varmı bi bilgin önerdiğini bişey
önerim birdaha bu siteden alışveriş yapmamak :D
 

spitfire

80+ Bronze
Katılım
17 Mart 2024
Mesajlar
673
Dahası  
Reaksiyon skoru
405
İsim
Burak
Buraya yazinca bir sey degisecegini sanmiyorum. Ayrica urunun garantisinin itopya ile alakasi yok, itopya'ya en basta gondermeniz zaten hata. O da gidecek servise gonderecek zaten. Surecin uzamasinin sebebi de bu, siz direkt ilgili servise yollasaniz 21 is gununu gectigi gibi THH 'e gitseniz direkt urun degisimi veya para iadesi hakki kazanirsiniz.
Bunlari da gecelim, oyle veya boyle surec uzamis sifir monitor gonderilmis fakat monitor ya bozuktu ya da kargoda hasar aldi iki durumda da Itopya'nin yine bir mudahalesi yok, size gonderilen urunu zaten acip test etmiyorlar saglam mi bozuk mu bilemezler bu tum firmalarda, tum urunler icin gecerlidir. Kargoda hasar aldiysa zaten tamamen alakasiz.

Kusura bakmayin ama ben bunu tuketicinin bilgisizligine baglarim. Siz kendi haklarinizdan bihabersiniz, sureclerden bihabersiniz. Kendi basiniza surec baslatip surecin uzamasina mahal vermissiniz. Burada satici firmanin yapabilecegi bir sey yok gecmis olsun.
 

lydialy

80+
Katılım
20 Haziran 2021
Mesajlar
135
Dahası  
Reaksiyon skoru
29
İsim
Altan Yenigün
başka bir üründe benzer sorunlari yaşadım. itopya her zamanki gibi pisliğe yattı. thh başvurdum 3 ay içerisinde para iadesini aldım.
 

montenegro98

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2022
Mesajlar
1,489
Dahası  
Reaksiyon skoru
465
İsim
burak karadağ
Buraya yazinca bir sey degisecegini sanmiyorum. Ayrica urunun garantisinin itopya ile alakasi yok, itopya'ya en basta gondermeniz zaten hata. O da gidecek servise gonderecek zaten. Surecin uzamasinin sebebi de bu, siz direkt ilgili servise yollasaniz 21 is gununu gectigi gibi THH 'e gitseniz direkt urun degisimi veya para iadesi hakki kazanirsiniz.
Bunlari da gecelim, oyle veya boyle surec uzamis sifir monitor gonderilmis fakat monitor ya bozuktu ya da kargoda hasar aldi iki durumda da Itopya'nin yine bir mudahalesi yok, size gonderilen urunu zaten acip test etmiyorlar saglam mi bozuk mu bilemezler bu tum firmalarda, tum urunler icin gecerlidir. Kargoda hasar aldiysa zaten tamamen alakasiz.

Kusura bakmayin ama ben bunu tuketicinin bilgisizligine baglarim. Siz kendi haklarinizdan bihabersiniz, sureclerden bihabersiniz. Kendi basiniza surec baslatip surecin uzamasina mahal vermissiniz. Burada satici firmanin yapabilecegi bir sey yok gecmis olsun.
hocam şakamı yapıyorsun? hadi ben ürünü ilk servise yollayacağıma itopyaya yolladım normal süreç 21 iş günü okey.itopyadan servise gidip bana gelmesi 2.5 aymı sürmeli?
burada suçlunun kim olup olmaması umurumda değil buraya bir şey değişsin diyede yazmadım millet görüp bu firmanın nekadar ilgisiz olduğunu görsün diye yazdım çünkü yeminettim birdaha bu siteden ne alışveriş yaparım nede yakın çevreme yaptırırım burada da kaç kişi bu konuyu görürse benim için yeterli olacaktır mağdur olan kişi benim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Buraya yazinca bir sey degisecegini sanmiyorum. Ayrica urunun garantisinin itopya ile alakasi yok, itopya'ya en basta gondermeniz zaten hata. O da gidecek servise gonderecek zaten. Surecin uzamasinin sebebi de bu, siz direkt ilgili servise yollasaniz 21 is gununu gectigi gibi THH 'e gitseniz direkt urun degisimi veya para iadesi hakki kazanirsiniz.
Bunlari da gecelim, oyle veya boyle surec uzamis sifir monitor gonderilmis fakat monitor ya bozuktu ya da kargoda hasar aldi iki durumda da Itopya'nin yine bir mudahalesi yok, size gonderilen urunu zaten acip test etmiyorlar saglam mi bozuk mu bilemezler bu tum firmalarda, tum urunler icin gecerlidir. Kargoda hasar aldiysa zaten tamamen alakasiz.

Kusura bakmayin ama ben bunu tuketicinin bilgisizligine baglarim. Siz kendi haklarinizdan bihabersiniz, sureclerden bihabersiniz. Kendi basiniza surec baslatip surecin uzamasina mahal vermissiniz. Burada satici firmanin yapabilecegi bir sey yok gecmis olsun.
ayrıca 3.ayın 22 sinde thh başvurumu da yapmışım oradanda bir karar formu çıkmadı daha ne yapayım gidip monitörü firmanın bayisinde paramparça mı edeyim illa?
 
Top Bottom