Oğuzhan'
80+ Bronze
- Katılım
- 29 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 613
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 198
- İsim
- Oğuzhan
Klavyede benzer ilgisizliği yaşadım. Çok severek kullandığım klavye arızalandı itopyanın servisinin yavaş çalıştığını bildiğim için klavyeyi direkt ürünün garanti belgesindeki şirkete yolladım. 3 İş günü içinde değişim raporu verdiler ve ürünü satın aldığım yer ile iletişime geçmemi söylediler. Tam 3 aylık iletişime geçmeye çalışmanın sonunda işlerimi ayarlayıp itopya mağazasına direkt gittim ve gittikten 1 ay sonra işlemim tamamlandı. Yani garanti şirketinin 3 günde rapor hazırlaması ve itopyanın 4 ay sonunda sorunumu çözmesi sonucunda. Toplam 4 ay boyunca klavyesiz kaldım. Tekrardan yazıyorum İtopya pişmanlıktır. Yayıncılara reklam verip her türlü en üst bilgisayarı ve ekipmanı vermeye devam etsinler.