Sizleri çok oyalanmadan direkt konuma girmek istiyorum.
İtopya.com üzerinden 11 Kasım 2024 tarihinde VOK-FRIDAY 4 model bilgisayar kasası satın aldım. Ürünü aldığım ilk günden itibaren bilgisayarım kendi kendine sürekli kapanmaya başladı. Bu nedenle ürünü servise gönderdim. Servisten bana, “Şu anlık bir problem belirlemedik, isterseniz ürünleri tek tek garantiye gönderelim” şeklinde bir geri dönüş yapıldı. Ancak o dönemde bilgisayarı aktif olarak kullandığım ve sonrasında yurt dışında olduğum için gönderemedim. Türkiye’ye döndüğümde sorun hâlâ devam ediyordu ve tekrar garantiye gönderdim. 6 Ağustos’ta bilgisayarım servise ulaştı fakat o tarihten bu yana tarafıma herhangi bir bilgilendirme yapılmadı. Son olarak müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğimde ise temsilcinin yaklaşımından hiç memnun kalmadım. Servis işlemleri yasal olarak 20 iş günü oluyor. Fakat benimki geçtiği halde herhangi bir bilgilendirme ya da sorunun ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok. Şikayet var sitesi üzerinden şikayette bulunduğunda da sürekli şikayetlerinin kaldırıldığına denk geldim. Fakat herhangi bir yanlış açıklama veya hakaret içeren bir cümle yoktu. Şikayet var sitesinin de bazı siteler ile işbirliği içinde olduğunu ve onlara ait şikayetlerini kaldırıldığını Düşünmeye başladım. Alt tarafta bu şikayetlerin kaldırmalarını aktardım size. Hukuki neden olarak bahsediliyor fakat. Herhangi bir şikayetlerinde. Sorun bulunmuyor zaten şikayet var sitesi kendi yapay zekasıyla bu şikayetleri aktarıyor. Merak edecek arkadaşlar varsa şikayetlerimi de ekran görüntüsü alıp paylaşabilirim. Bir diğer video da Aldığım sistemde oluşan hata. Her prizde denedim evin tüm prizlere taktım, fakat geçmedi. Eve elektrikçi çağırdım hattı kontrol etmesi adına gelip kontrol et de herhangi bir sorun olmadığını söyledi.
İtopya.com üzerinden 11 Kasım 2024 tarihinde VOK-FRIDAY 4 model bilgisayar kasası satın aldım. Ürünü aldığım ilk günden itibaren bilgisayarım kendi kendine sürekli kapanmaya başladı. Bu nedenle ürünü servise gönderdim. Servisten bana, “Şu anlık bir problem belirlemedik, isterseniz ürünleri tek tek garantiye gönderelim” şeklinde bir geri dönüş yapıldı. Ancak o dönemde bilgisayarı aktif olarak kullandığım ve sonrasında yurt dışında olduğum için gönderemedim. Türkiye’ye döndüğümde sorun hâlâ devam ediyordu ve tekrar garantiye gönderdim. 6 Ağustos’ta bilgisayarım servise ulaştı fakat o tarihten bu yana tarafıma herhangi bir bilgilendirme yapılmadı. Son olarak müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğimde ise temsilcinin yaklaşımından hiç memnun kalmadım. Servis işlemleri yasal olarak 20 iş günü oluyor. Fakat benimki geçtiği halde herhangi bir bilgilendirme ya da sorunun ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok. Şikayet var sitesi üzerinden şikayette bulunduğunda da sürekli şikayetlerinin kaldırıldığına denk geldim. Fakat herhangi bir yanlış açıklama veya hakaret içeren bir cümle yoktu. Şikayet var sitesinin de bazı siteler ile işbirliği içinde olduğunu ve onlara ait şikayetlerini kaldırıldığını Düşünmeye başladım. Alt tarafta bu şikayetlerin kaldırmalarını aktardım size. Hukuki neden olarak bahsediliyor fakat. Herhangi bir şikayetlerinde. Sorun bulunmuyor zaten şikayet var sitesi kendi yapay zekasıyla bu şikayetleri aktarıyor. Merak edecek arkadaşlar varsa şikayetlerimi de ekran görüntüsü alıp paylaşabilirim. Bir diğer video da Aldığım sistemde oluşan hata. Her prizde denedim evin tüm prizlere taktım, fakat geçmedi. Eve elektrikçi çağırdım hattı kontrol etmesi adına gelip kontrol et de herhangi bir sorun olmadığını söyledi.