Yardım Itopya dan bir bilgisayar aldım. Ve çok pişmanım.

Katılım
29 Kasım 2020
Mesajlar
29
Reaksiyon skoru
9
Sizleri çok oyalanmadan direkt konuma girmek istiyorum.

İtopya.com üzerinden 11 Kasım 2024 tarihinde VOK-FRIDAY 4 model bilgisayar kasası satın aldım. Ürünü aldığım ilk günden itibaren bilgisayarım kendi kendine sürekli kapanmaya başladı. Bu nedenle ürünü servise gönderdim. Servisten bana, “Şu anlık bir problem belirlemedik, isterseniz ürünleri tek tek garantiye gönderelim” şeklinde bir geri dönüş yapıldı. Ancak o dönemde bilgisayarı aktif olarak kullandığım ve sonrasında yurt dışında olduğum için gönderemedim. Türkiye’ye döndüğümde sorun hâlâ devam ediyordu ve tekrar garantiye gönderdim. 6 Ağustos’ta bilgisayarım servise ulaştı fakat o tarihten bu yana tarafıma herhangi bir bilgilendirme yapılmadı. Son olarak müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğimde ise temsilcinin yaklaşımından hiç memnun kalmadım. Servis işlemleri yasal olarak 20 iş günü oluyor. Fakat benimki geçtiği halde herhangi bir bilgilendirme ya da sorunun ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok. Şikayet var sitesi üzerinden şikayette bulunduğunda da sürekli şikayetlerinin kaldırıldığına denk geldim. Fakat herhangi bir yanlış açıklama veya hakaret içeren bir cümle yoktu. Şikayet var sitesinin de bazı siteler ile işbirliği içinde olduğunu ve onlara ait şikayetlerini kaldırıldığını Düşünmeye başladım. Alt tarafta bu şikayetlerin kaldırmalarını aktardım size. Hukuki neden olarak bahsediliyor fakat. Herhangi bir şikayetlerinde. Sorun bulunmuyor zaten şikayet var sitesi kendi yapay zekasıyla bu şikayetleri aktarıyor. Merak edecek arkadaşlar varsa şikayetlerimi de ekran görüntüsü alıp paylaşabilirim. Bir diğer video da Aldığım sistemde oluşan hata. Her prizde denedim evin tüm prizlere taktım, fakat geçmedi. Eve elektrikçi çağırdım hattı kontrol etmesi adına gelip kontrol et de herhangi bir sorun olmadığını söyledi.
 

Ekler

  • şiakyet.webp
    şiakyet.webp
    48.2 KB · Hit: 105
Yaşadıklarını tamamıyla bir videoda birleştirip paylaş, sosyal medyada ses getirmeye çalışalım en azından.

O sırada Hakem Heyeti'ne başvur. Paranı geri alırsın.

Bu anlaşmalı influencer'a ulaşmayı denedin mi? VOK Volkan Oyun Kuvvetleri miydi? Ona da bir ulaşmaya çalış bakalım. Belki o araya girip halleder. Çok tanımıyorum kendisini ama madem böyle sponsor İtopya ile, hassasiyetini de belirtsin durumun.
 
Yaşadıklarını tamamıyla bir videoda birleştirip paylaş, sosyal medyada ses getirmeye çalışalım en azından.

O sırada Hakem Heyeti'ne başvur. Paranı geri alırsın.

Bu anlaşmalı influencer'a ulaşmayı denedin mi? VOK Volkan Oyun Kuvvetleri miydi? Ona da bir ulaşmaya çalış bakalım. Belki o araya girip halleder. Çok tanımıyorum kendisini ama madem böyle sponsor İtopya ile, hassasiyetini de belirtsin durumun herhangi bir sosyal medya hesaplarında tanınırlığım yok
Herhangi bir popülerliğim olmadığı için çok fazla etkileşim göreceğini düşünmüyorum.
 
THH ile sonuç almaya çalış
 
Herhangi bir popülerliğim olmadığı için çok fazla etkileşim göreceğini düşünmüyorum.
Aynısını ekran kartı ile Sinerji'de sorun yaşayan arkadaş da demişti. Artık Sinerji'den ürün alırken herkes iki defa düşünüyor.

Sen yap bir şekilde. Olayı astarını anlat bir videoda. Biz paylaşırız belli yerlere.

THH uzun sürecek çünkü. Baydırabilirler seni de. THH devam ederken sonuç alırsın belki bu şekilde.
 
Yaşadıklarını tamamıyla bir videoda birleştirip paylaş, sosyal medyada ses getirmeye çalışalım en azından.

O sırada Hakem Heyeti'ne başvur. Paranı geri alırsın.

Bu anlaşmalı influencer'a ulaşmayı denedin mi? VOK Volkan Oyun Kuvvetleri miydi? Ona da bir ulaşmaya çalış bakalım. Belki o araya girip halleder. Çok tanımıyorum kendisini ama madem böyle sponsor İtopya ile, hassasiyetini de belirtsin durumun.
burada da itopyanın sponsorluğu bulunmakta
 
bence hemen thh başvur. başvururken ürünün faturası ve garantiye gönderdiğine dair delilleri de ekle. mesela kargoya verdiğin o kağıdı yada firmayla olan yazışmaların eğer varsa.
sonrasında diğer arkadaşların dediği gibi influencerlara da ulaşmayı deneyebilirsin. unutma thh kısa sürmeyecektir 6 aydan önce sonuç bulmasını bekleme ama en azından bilgisayar sende kalır. sadece bilirkişi gelip inceler. thhye yazma konusunda yardım istersen dm atabilirsin
 
bence hemen thh başvur. başvururken ürünün faturası ve garantiye gönderdiğine dair delilleri de ekle. mesela kargoya verdiğin o kağıdı yada firmayla olan yazışmaların eğer varsa.
sonrasında diğer arkadaşların dediği gibi influencerlara da ulaşmayı deneyebilirsin. unutma thh kısa sürmeyecektir 6 aydan önce sonuç bulmasını bekleme ama en azından bilgisayar sende kalır. sadece bilirkişi gelip inceler. thhye yazma konusunda yardım istersen dm atabilirsin
tüketici hakem heyetine yazma konusunda herhangi bir deneyimim yok, bunu deneyebilirim. Fakat şöyle bir durum var. Yani ürünüm hakkında ben bilgi alamıyorum. Belki düzeltip gönderecekler. Ama şunu söyleyebilirim sizlere, 6 Ağustos ürünü teslim ettim. Şu an 5 Eylül deyiz, bir aydan fazla oldu. Bugün aradığımda bile. Bilgilerin ürün elimize ulaştığında size aktarabileceğini söylediler. Yani benim ürünlerim daha henüz onların elinde bile ulaşmamış. Yani tüketici hakem heyetine şu an yazmam doğru mu?
 
Sizleri çok oyalanmadan direkt konuma girmek istiyorum.

İtopya.com üzerinden 11 Kasım 2024 tarihinde VOK-FRIDAY 4 model bilgisayar kasası satın aldım. Ürünü aldığım ilk günden itibaren bilgisayarım kendi kendine sürekli kapanmaya başladı. Bu nedenle ürünü servise gönderdim. Servisten bana, “Şu anlık bir problem belirlemedik, isterseniz ürünleri tek tek garantiye gönderelim” şeklinde bir geri dönüş yapıldı. Ancak o dönemde bilgisayarı aktif olarak kullandığım ve sonrasında yurt dışında olduğum için gönderemedim. Türkiye’ye döndüğümde sorun hâlâ devam ediyordu ve tekrar garantiye gönderdim. 6 Ağustos’ta bilgisayarım servise ulaştı fakat o tarihten bu yana tarafıma herhangi bir bilgilendirme yapılmadı. Son olarak müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğimde ise temsilcinin yaklaşımından hiç memnun kalmadım. Servis işlemleri yasal olarak 20 iş günü oluyor. Fakat benimki geçtiği halde herhangi bir bilgilendirme ya da sorunun ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok. Şikayet var sitesi üzerinden şikayette bulunduğunda da sürekli şikayetlerinin kaldırıldığına denk geldim. Fakat herhangi bir yanlış açıklama veya hakaret içeren bir cümle yoktu. Şikayet var sitesinin de bazı siteler ile işbirliği içinde olduğunu ve onlara ait şikayetlerini kaldırıldığını Düşünmeye başladım. Alt tarafta bu şikayetlerin kaldırmalarını aktardım size. Hukuki neden olarak bahsediliyor fakat. Herhangi bir şikayetlerinde. Sorun bulunmuyor zaten şikayet var sitesi kendi yapay zekasıyla bu şikayetleri aktarıyor. Merak edecek arkadaşlar varsa şikayetlerimi de ekran görüntüsü alıp paylaşabilirim. Bir diğer video da Aldığım sistemde oluşan hata. Her prizde denedim evin tüm prizlere taktım, fakat geçmedi. Eve elektrikçi çağırdım hattı kontrol etmesi adına gelip kontrol et de herhangi bir sorun olmadığını söyledi.
@itopya.com reklam parasina ayirdiginiz butceyle daha iyi bir destek sunsaniza
burada da itopyanın sponsorluğu bulunmakta
sponsorluk degil reklam olmasi lazim
 
Yani tüketici hakem heyetine şu an yazmam doğru mu?
Tüm süreci yazarsın tarihleri ve hatırlıyorsan saatleri ile birlikte. Bence 1 ayda ulaşmadıysa bekleme derim. Bence ellerine ulaştı ama ya yoğunluktan(hiç sanmıyorum) ya da bilerek bekletiyorlar.
 
Aynısını ekran kartı ile Sinerji'de sorun yaşayan arkadaş da demişti. Artık Sinerji'den ürün alırken herkes iki defa düşünüyor.

Sen yap bir şekilde. Olayı astarını anlat bir videoda. Biz paylaşırız belli yerlere.

THH uzun sürecek çünkü. Baydırabilirler seni de. THH devam ederken sonuç alırsın belki bu şekilde.
Valla bahsedilen hiç bir platform da sorun yaşamadım ama tedbirli olmakta fayda var incehesap a da dikkat edilmeli bence mesela 4 5 ay önce dramli diye gösterilen M2 SSD piyasanin altına baya satıldı. Bir çok kişide aldı özellik kısmında da belirtiliyordu dram var olduğu müşteri hizmetleri üzerinden de teyit aldım ona istinaden aldım o ürünü alan herkese dramsiz M2 SSD yi çakmışlar iade edebilen etti edemeyen öylece kullandı. Vatanada dikkat edilmeli ürün alırken. Mağazadan mağazaya değişiyor tabii ama pc bölümde olanların çoğu low level bilgiye sahip satayimda prim alayım nasıl satarsam satayım kafasıyla milleti yanlış ürünlere yönlendirip prim kasiyorlar benim gözlemim o yönde satış sonrası zaten leş hdmı kablo alcaktım yanlışlıkla dp kablosu aldım eve geldim kutuyu açtım dışına dikat etmedim bir baktım dp ucu kanlonun neyse pakete geri koydum gittim en yakın mağazaya faturayla beraber dedim ürünü.kullanmadim iade etcem yada değişim istiyorum dedim arkada iade bölümüne gittim açtı uğraşmadı bile dedi iç paket açılmış iade alamam alsamda satamam diyor geri bir çok kez de o mağazadan alışveriş yaparken eksik kutu içerikli ürün mü satmadilar paketi açılmış ürün mü satmadilar işleri gelmeyince alamıyorum edemiyorum bahane arıyorlar .%100 eminim ki ürünü satarlar. Ama satamam edemem kafasında müşteriyi uyutup gönderme peşindeler
 
Geri
Top