Dogukappa
80+ Bronze
- Katılım
- 21 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 1,470
- Reaksiyon skoru
- 955
Merhaba yaklaşık 15 gün önce servise gönderdiğim monitörüme rma servis tarafından iade/değişim raporu çıktığını öğrendim ve servisle iletişime geçtim servis ise bana itopya ile iletişime geçip değişim veyahutta iade istediğimi belirtmemi söyledi bunun üzerine itopya müşteri hizmetleriyle görüşüp durumu izah ettim kontrol edip raporun çıktığını doğruladılar bunun üzerine bana mail gelmesi gerekiyor sanırım diye devam ettim ardından maile gerek olmadığını kendinin mail atarak iade istediğimi belirttiğini söyledi müşteri hizmetlerindeki çalışan bunun ardından ısrarla herhangi bir şey yapmama gerek yok değil mi diye sordum çünkü az çok tahmin edebiliyordum başıma gelecek olanı kendiside hayır sizlik herhangi bir işlem kalmadı ben mail atarak iade istediğinizi belirttim ücret iadesi 10 iş günü içerisinde olacak diye belirtti bunun üzerine beklemeye koyuldum ve aradan 1 hafta geçtiğinde bugün bi kargo smsi aldım eera elektronik adına benim tarafıma ürün gönderildiğine dair bunun üzerine itopyayı arayarak kontrol eder misiniz diye istekte bulundum kendileri kontrol ettiğinde ürünün bana muadilini gönderdiklerini ''benim iade istememe rağmen ve bunu mail olarak belirtmesine rağmen'' diye ekledi ardından ben de sizinle görüştüğümde değişim değil ücret iadesi istediğimi söyledim çalışanınızda bunu mail olarak belirtti dedim ardından bana bizim belirtmemize rağmen servis ürünü değişim olarak muadili ile değiştirip tarafınıza kargolamış dedi servisle görüşmemi söyledi şu an ürün kargoda ve servise ulaşamıyorum zaten uğraşan bilir nasıl rezil bir teknik servis olduğunu yarın elime ulaşacak ürün ürünü almayıp geri götürmelerini isteyeceğim bu durumda ne olur ve haklarım nelerdir yardımcı olur musunuz