İTOPYA + RMA SERVİS REZİLLİĞİ

Dogukappa

80+ Bronze
Katılım
21 Mayıs 2022
Mesajlar
1,470
Reaksiyon skoru
955
Merhaba yaklaşık 15 gün önce servise gönderdiğim monitörüme rma servis tarafından iade/değişim raporu çıktığını öğrendim ve servisle iletişime geçtim servis ise bana itopya ile iletişime geçip değişim veyahutta iade istediğimi belirtmemi söyledi bunun üzerine itopya müşteri hizmetleriyle görüşüp durumu izah ettim kontrol edip raporun çıktığını doğruladılar bunun üzerine bana mail gelmesi gerekiyor sanırım diye devam ettim ardından maile gerek olmadığını kendinin mail atarak iade istediğimi belirttiğini söyledi müşteri hizmetlerindeki çalışan bunun ardından ısrarla herhangi bir şey yapmama gerek yok değil mi diye sordum çünkü az çok tahmin edebiliyordum başıma gelecek olanı kendiside hayır sizlik herhangi bir işlem kalmadı ben mail atarak iade istediğinizi belirttim ücret iadesi 10 iş günü içerisinde olacak diye belirtti bunun üzerine beklemeye koyuldum ve aradan 1 hafta geçtiğinde bugün bi kargo smsi aldım eera elektronik adına benim tarafıma ürün gönderildiğine dair bunun üzerine itopyayı arayarak kontrol eder misiniz diye istekte bulundum kendileri kontrol ettiğinde ürünün bana muadilini gönderdiklerini ''benim iade istememe rağmen ve bunu mail olarak belirtmesine rağmen'' diye ekledi ardından ben de sizinle görüştüğümde değişim değil ücret iadesi istediğimi söyledim çalışanınızda bunu mail olarak belirtti dedim ardından bana bizim belirtmemize rağmen servis ürünü değişim olarak muadili ile değiştirip tarafınıza kargolamış dedi servisle görüşmemi söyledi şu an ürün kargoda ve servise ulaşamıyorum zaten uğraşan bilir nasıl rezil bir teknik servis olduğunu yarın elime ulaşacak ürün ürünü almayıp geri götürmelerini isteyeceğim bu durumda ne olur ve haklarım nelerdir yardımcı olur musunuz
 
Merhaba yaklaşık 15 gün önce servise gönderdiğim monitörüme rma servis tarafından iade/değişim raporu çıktığını öğrendim ve servisle iletişime geçtim servis ise bana itopya ile iletişime geçip değişim veyahutta iade istediğimi belirtmemi söyledi bunun üzerine itopya müşteri hizmetleriyle görüşüp durumu izah ettim kontrol edip raporun çıktığını doğruladılar bunun üzerine bana mail gelmesi gerekiyor sanırım diye devam ettim ardından maile gerek olmadığını kendinin mail atarak iade istediğimi belirttiğini söyledi müşteri hizmetlerindeki çalışan bunun ardından ısrarla herhangi bir şey yapmama gerek yok değil mi diye sordum çünkü az çok tahmin edebiliyordum başıma gelecek olanı kendiside hayır sizlik herhangi bir işlem kalmadı ben mail atarak iade istediğinizi belirttim ücret iadesi 10 iş günü içerisinde olacak diye belirtti bunun üzerine beklemeye koyuldum ve aradan 1 hafta geçtiğinde bugün bi kargo smsi aldım eera elektronik adına benim tarafıma ürün gönderildiğine dair bunun üzerine itopyayı arayarak kontrol eder misiniz diye istekte bulundum kendileri kontrol ettiğinde ürünün bana muadilini gönderdiklerini ''benim iade istememe rağmen ve bunu mail olarak belirtmesine rağmen'' diye ekledi ardından ben de sizinle görüştüğümde değişim değil ücret iadesi istediğimi söyledim çalışanınızda bunu mail olarak belirtti dedim ardından bana bizim belirtmemize rağmen servis ürünü değişim olarak muadili ile değiştirip tarafınıza kargolamış dedi servisle görüşmemi söyledi şu an ürün kargoda ve servise ulaşamıyorum zaten uğraşan bilir nasıl rezil bir teknik servis olduğunu yarın elime ulaşacak ürün ürünü almayıp geri götürmelerini isteyeceğim bu durumda ne olur ve haklarım nelerdir yardımcı olur musunuz
reklam verip icerik ureticilerine kendinizi iyi gostermeye devam mi kanki?? @itopya.com
 
en cok guldugum kisim da o reklama verecekleri parayi hizmetlerini iyilestirmeye verseler zaten biz oneride bulunup reklamini yapariz. @itopya.com umarim reklam butcenizi arttirirsiniz yoksa unutulacaksiniz.
kanka konu o da değil abdullah abi ben sizlerin yanındayım imajı vermeye çalışıyor ama itopya işin içine tükürüyor eğer o imajı vermeye devam edecekse şu itopyayla görüşmeli
 
kanka konu o da değil abdullah abi ben sizlerin yanındayım imajı vermeye çalışıyor ama itopya işin içine tükürüyor eğer o imajı vermeye devam edecekse şu itopyayla görüşmeli
abdullah abiyi severiz cogu kisiye zamaninda sistemi ucuzdan toplatmak icin kendini yirtti yirtmayada devam ediyor soyledigin gibi @itopya.com ile gorusup bir el atmali.
 
neredeyse 1 aydır monitörsüzüm ücret iadesi bekliyorum çünkü sorun çıkaran monitör g24f-2 kronik bi model bir daha olacağından eminim o yüzden iade istedim ve üstüne ekleyip 2k bir monitör alacaktım maalesef kendinden haberleri olmayan sözde müşteriyi temsil eden çalışanların sorumsuzluğu yüzünden allah bilir kaç gün daha bekleyeceğim cidden bu kadar zor olmamalı müşteri bu kadar uğraştırılmamalı
 
neredeyse 1 aydır monitörsüzüm ücret iadesi bekliyorum çünkü sorun çıkaran monitör g24f-2 kronik bi model bir daha olacağından eminim o yüzden iade istedim ve üstüne ekleyip 2k bir monitör alacaktım maalesef kendinden haberleri olmayan sözde müşteriyi temsil eden çalışanların sorumsuzluğu yüzünden allah bilir kaç gün daha bekleyeceğim cidden bu kadar zor olmamalı müşteri bu kadar uğraştırılmamalı
belki garip gelecek ama şuanda yaptıkları şey tamamen yasalara uygun bir şey
tabi bence para iadesi yapmalılardı orası ayrı
 
Abdullah abilik bir durum yok burda bu adam Lara kim nederse desin huylarını değistiriceklerini sanmam
inşallah batıp kapatırlar, sen insanlar amal satmakla görevlisin parayı burdan kazanıyosuz bizim tipik türk iş insanları ise parayı özel araçlara ve şöförlere gömüp saçma sapan adeta herkese sponsorluk verip acısınıda biz tüketiciden çıkıyor. boykot edelim abi bu olmaz böyle
 
belki garip gelecek ama şuanda yaptıkları şey tamamen yasalara uygun bir şey
tabi bence para iadesi yapmalılardı orası ayrı
hocam yasalara uygun ise neden 2 seçenek sunuyolar iade veya değişim direkt değişim yapsınlar belirtmemiş olsam ücret iadesini haklılar ama bunu mail olarak belirtti zaten bizzat müşteri hizmetleri
 
inşallah batıp kapatırlar, sen insanlar amal satmakla görevlisin parayı burdan kazanıyosuz bizim tipik türk iş insanları ise parayı özel araçlara ve şöförlere gömüp saçma sapan adeta herkese sponsorluk verip acısınıda biz tüketiciden çıkıyor. boykot edelim abi bu olmaz böyle
Sanamam hocam. Yaz yaklasıyor ya bir sürü çocuk PC hayali kuruyor kendilerde PC toplamaya çekindikleri için uygun fiyatlı gösterilen kazık hazır sistem lere yönelirler. İtopya yazları ekmeğini çıkarıyor yani
 
hocam yasalara uygun ise neden 2 seçenek sunuyolar iade veya değişim direkt değişim yapsınlar belirtmemiş olsam ücret iadesini haklılar ama bunu mail olarak belirtti zaten bizzat müşteri hizmetleri
ilk başta seçenek sunup sonrasında senin talebini yerine getirmeyip sana yeni ürün gönderiyorsa sıkıntıymış. bu durumda dava açarsan muhtemelen haklı bulunursun.
tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünürsen dmleşelim ben bu konularda hakimim sana yardımcı olabilirim
 
Geri
Top