İtopya yanlış sistemi göndermiş?

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Arkadaşlar gönderme vs. demişsiniz ancak arkadaş sistemin aynı olduğunu zaten söylüyor. Ve ileride arıza durumunda kayıtlarda satılan parçaların serisi ile garantiye gönderilen parça uymaz ise 2 müşteride mağdur olur. Bu sorunu kendileri kargo giderleri ve riskleri kendileri kabul ediyor ve üstleniyor ise size de bir zorluğu olmaz ise benim önerim değişimi yapmanız yönünde olur.
Vermesin itopya belki ayıplı mal ile gönderecek çok meraklılarsa aynı sistemi yanlış deyip almaya gitsinler kargoyla almaya gitsinler kapıya kadar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şimdi biraz araştırdım. Borçlar Kanunu madde 208'e göre yegane sahibi benim. Faturamdaki her şey aynı olduğu için benim açımdan sorun kalmıyormuş. Bu sorunu yaşayanları bilgilendireyim dedim.

FATURANIZDAKİ ÜRÜNLER İLE SİSTEMİNİZDEKİ ÜRÜNLER BİRSE O SİSTEMİN SAHİBİ SİZSİNİZ. GERİ İSTİYEMEZLER.
Verme gelip kendileri zorla alırlarsa verirsin bide götürmeklemi ugrascan boşuna benzin parası vermem ben sen olsam
 
Tekrar hatırlatmak isterim ki satın alınan ürünlerin bir çoğu seri numarası takiplidir arkadaşlar. İleri de sorun yaşanmaması adına orta bir yol bulunmasını öneririm. Tabii ki bir sürü iş ve gereksiz vakit kaybı ancak bu durumda haklı olmanıza rağmen 2 gün sonra sisteminizde oluşabilecek bir sorun problem durumunda daha çok uğraşmanız gerekebilir.

Ayrıca ayıplı vs. ürün tedirginliği açısından da bulunduğunuz bölgeyi bilemiyorum en kötü yakın bir mağazası vs. var ise fiziki olarak kontrol edip değişim sağlanabilir.
 
Tekrar hatırlatmak isterim ki satın alınan ürünlerin bir çoğu seri numarası takiplidir arkadaşlar. İleri de sorun yaşanmaması adına orta bir yol bulunmasını öneririm. Tabii ki bir sürü iş ve gereksiz vakit kaybı ancak bu durumda haklı olmanıza rağmen 2 gün sonra sisteminizde oluşabilecek bir sorun problem durumunda daha çok uğraşmanız gerekebilir.

Ayrıca ayıplı vs. ürün tedirginliği açısından da bulunduğunuz bölgeyi bilemiyorum en kötü yakın bir mağazası vs. var ise fiziki olarak kontrol edip değişim sağlanabilir.
İzmirdeyim yani fiziksel mağaza yok yakınımda. Benim fikrim bu benim sorunum olmadığı için ileride garanti ile ilgili sıkıntı çıkarsa gider belirtirim.
 
İzmirdeyim yani fiziksel mağaza yok yakınımda. Benim fikrim bu benim sorunum olmadığı için ileride garanti ile ilgili sıkıntı çıkarsa gider belirtirim.

Bence telefon ile görüşüp bunu teyit edin. Sonrasında sorun yaşamanız daha olası ve uğraştırıcı olabilir.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,169,302
Mesajlar
10,538,994
Üyeler
185,702
Son üye
reis_gezer
Geri
Top