Yardım Kart frekans düşürdü

Güzel diyorsunuz da 940mx mobil bir ekran kartı. Konuyu açan arkadaşın bilgisayarı notebook.

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Düzeltelim o zaman hatamızı Arkadaş Görüyordur zaten kasa değil notebook yine aynı şey ısı yani ona dikkat etsin yeter
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gelmiyor işte nasıl getircem
Overclock hakkında bir bilgim hiç yok bir şey söylesem yalan söylemiş Olurum yeni konu açarak sor istersen
 
Overvlock u afterburner üzerinden mi yapmıştın?

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Kart sürekli bu frekanslarda değil mi, bilgisayarı ilk açtığında normal kullanıp sonradan mı düşüyor frekansını?

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Kart sürekli bu frekanslarda değil mi, bilgisayarı ilk açtığında normal kullanıp sonradan mı düşüyor frekansını?

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[/QUOTEnormal frekansları bu değil pcyi açıyorum ve hep böyle devam ediyor
 
Overvlockla ilgili ne kadar program varsa hepsini sil ve driverlari kaldır. (Yani ekran kartına dair ne varsa kaldır) sonrasında driverı tekrar kur. Umarım sorunun bu şekilde çözülür.

Redmi Note 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Isıdan olabilir ilk önce kontrol edin fazla ise temizlik ve macun yenileyin
 
Aynısını rx 470 ekran kartımda yaşadım 1250 mhz gücü olan kart 50-60 derece ısıda bile 300 mhzye sabitlenip 30 saniye o şekilde çalışıyordu ve sürekli tekrarlıyordu(Termal Macun ve fan bakımı yapılı halde bile aynıydı).Overclock kaynaklı geçici bir sorundur, umarım çipine zarar gelmemiştir.Msi afterburner , gputweak gibi programlar sıkıntı çıkarabiliyor.arkadaş yukarda belirtmiş lütfen o tarz programları kaldırın.Bios pilini çıkartıp 10dk sonra tekrar takın tüm yapılan o.c vs ayarlar sıfırlanacağı için eski haline döner.
 
Geri
Top