Kaşıntıya yakalandım

leggate

80+
Katılım
17 Şubat 2024
Mesajlar
62
Reaksiyon skoru
37
Arkadaşlar sanırım uyuz oldum henüz emin değilim her akşam ve akşama doğru testis bölgesinde kaşıntılar artıyor sağlık ocağına gitsem ilaç falan verirlermi ayrıca yaşım 15 tek gitsem bi sıkıntı çıkarmı
 
Uyuz aileye bulaşan bir hastalıktır.
Tüm aile fertlerinle beraber gitmen daha sağlıklı doktor ilacı tüm aileye yazıcak. Çenenin altından itibaren tüm vücuduna süreceksin. Tüm kıyafetler yüksek derecede yıkanacak.

Uyuz vakası çok arttı bu ara ülkede.
Kaşıntın akşamları artıyorsa ve parmak araların, göbek deliği etrafı ve testislerin kaşınıyorsa muhtemelen uyuzsundur.

Polikinliğe gitmen lazım sağlık ocağı bir şey yapmaz.
 
Uyuz aileye bulaşan bir hastalıktır.
Tüm aile fertlerinle beraber gitmen daha sağlıklı doktor ilacı tüm aileye yazıcak. Çenenin altından itibaren tüm vücuduna süreceksin. Tüm kıyafetler yüksek derecede yıkanacak.

Uyuz vakası çok arttı bu ara ülkede.
Kaşıntın akşamları artıyorsa ve parmak araların, göbek deliği etrafı ve testislerin kaşınıyorsa muhtemelen uyuzsundur.

Polikinliğe gitmen lazım sağlık ocağı bir şey yapmaz.
Hocam sadece testis bölgesi kaşınıyor uyuz olmayabilir de ne yapacagimi şaşırdım
 
Sana kesin çözüm söylüyorum kolonya ile sıvazla geçmezse banlayın beni.
Daha 1 saat önce yaptım 1 saat sonra yine artı 1 2 ay önce gerçekten öyle yapınca işe yarıyordu ama artık pek işe yaramıyor evrim geçirmişler bildigin saka maka eczanaye gidip krem istesem verirlermi acaba
 
Sana kesin çözüm söylüyorum kolonya ile sıvazla geçmezse banlayın beni. Not: biraz yakabilir.
knk sakın yapmasın konu sahibi ben önceden sosyete uyuzu olarak bilinen bi uyuz geirmiştim kolonyayı sürünce dahada çok kaşınıyor önerim hemen doktora gitmen ilerlerse daha yavaş geçiyor eğer uyuzsa
 
Dermatolojiye sıra bulabilirsen oraya git. Eğer randevu yoksa aile hekimine git pazartesi günü. Tek de gidebilirsin. Utanılacak bir durum yok.
 
Daha 1 saat önce yaptım 1 saat sonra yine artı 1 2 ay önce gerçekten öyle yapınca işe yarıyordu ama artık pek işe yaramıyor evrim geçirmişler bildigin saka maka eczanaye gidip krem istesem verirlermi acaba
Doktora git dahada çekme patlar felan şimdi. Hastalık felan bulaşmıştır belki.
 
Daha 1 saat önce yaptım 1 saat sonra yine artı 1 2 ay önce gerçekten öyle yapınca işe yarıyordu ama artık pek işe yaramıyor evrim geçirmişler bildigin saka maka eczanaye gidip krem istesem verirlermi acaba
Geçici işe yarıyorsa sende başka bir şey var kaşıntı kremi falan bak.
 
Dermatolojiye sıra bulabilirsen oraya git. Eğer randevu yoksa aile hekimine git pazartesi günü. Tek de gidebilirsin. Utanılacak bir durum yok.
Babama soyliyecem artık başka çare kalmadı öyle bir yerden oldum ki soyleme utanıyorum keske kol falan olsaydı bari en hasas noktaya gelmis iğrenç şey
 
Geri
Top