Yardım Klavye aldım sıvı teması oldu?

macelian

80+ Bronze
Katılım
20 Aralık 2022
Mesajlar
881
Reaksiyon skoru
269
Merhaba arkadaşlar,

Yaklaşık bir ay önce Hepsiburada'daki bir satıcıdan Akko Monsgeek M1 V5 model bir mekanik klavye satın aldım. Ürünü keyifle kullanmaya başladıktan iki hafta sonra talihsiz bir kaza yaşandı ve kedim masadaki içi sıvı dolu fincanı klavyenin üzerine devirdi. Doğal olarak klavye sıvı teması sebebiyle arızalandı.

Durumun tamamen kullanıcı hatası olduğunun ve garanti kapsamına girmeyeceğinin farkındayım. Bu bilinçle satıcıyla iletişime geçtim ve ürünü kendilerine gönderdim. Kutuya durumu açıklayan bir not ekledim. Notta özetle şunları belirttim:


"Merhaba, klavyenin üzerine kedim kaza sonucu sıvı döktüğü için ürün arızalanmıştır. Bu durumun kullanıcı hatası olduğunu ve garanti kapsamında olmadığını biliyorum. Talebim, mümkünse ücreti karşılığında klavyenin tamir edilmesi veya arızalı parçanın değiştirilmesidir. Eğer tamir veya parça değişimi mümkün değilse, mevcut arızalı ürünü sizde bırakarak, yeni bir ürünü sizden indirimli bir şekilde temin etme konusunda yardımcı olmanızı rica ediyorum."
Klavyenin ithal bir ürün olması sebebiyle tamirinin pek mümkün olmayabileceğini tahmin ediyorum.

Şimdi sizlere danışmak istediğim konu şu:

Eğer satıcı firma, "Ürünün tamiri mümkün değil ve indirimli yeni ürün de veremiyoruz." şeklinde bir cevap verirse, Tüketici Hakem Heyeti'ne (THH) başvurma hakkım doğar mı?


Bu süreci doğru yönetmek ve haklarımı bilmek adına, yorumlarınızı bekliyorum.

Şimdiden teşekkürler.
 
İndirimli ürün şeklinde bir hak neden doğsun ? O satıcı insiyatifine kalmış. Tamirin mümkün olup olmadığını garanti sağlayıcı firma söyler servise gönderirse tabii satıcı göndermezse sen bulup göndereceksin. Teknik servisin yanıtına göre artık tamir edilemezse size yeni klavye yolu görünür
 
İndirimli ürün şeklinde bir hak neden doğsun ? O satıcı insiyatifine kalmış. Tamirin mümkün olup olmadığını garanti sağlayıcı firma söyler servise gönderirse tabii satıcı göndermezse sen bulup göndereceksin. Teknik servisin yanıtına göre artık tamir edilemezse size yeni klavye yolu görünür
Ürün ithal ama sadece o firma satıyor satış sonrası teknik destek vermesi zorunlu değil mi yeni ürünü indirimli versin yada vermesin o çokta önemli değil benim için bence çok yanlış bir yorum yaptın benn iye bulup gönderiyorum zaten tek satan firma o
 
Son düzenleme:
Ürün ithal ama sadece o firma satıyor satış sonrası teknik destek vermesi zorunlu değil mi yeni ürünü indirimli versin yada vermesin o çokta önemli değil benim için
Normalde ücretsiz onarım hakkınız sizden kaynaklı olmayan sorunlarda tabii var. Ama bu gibi sizden kaynaklı durumlarda durumu abartıp tamir yerine farklı seçenekler sunuyorlar. Zaten tamir masrafı muhtemelen klavyenin ücretini geçecek satıcıdan cevap bekleyin ona göre konuya tekrar yorum yaparız
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,153,388
Mesajlar
10,394,592
Üyeler
183,419
Son üye
astroaudd
Geri
Top