Klavye önerisi olan ?

Gamepower Warlock Compact öneririm.
 
Gamepower Warlock Compact
 
yok çok fazla yazı yazdığım için ve enter tuşları mekanıklerde küçük olduğu için hem gecelerı membran klavyeye göre daha çok sesl alışamadım bunun yerine daha sessiz philips ın klavyesını almayı duşunuyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

çöp buna o para verılmez mekanık hıslı değil bende diğer bilgisayarımda kullanıyorum ışık modu olarak sadece açma kapatma ışık kısma ayarı var ve normal klavyeden farkı yok ayrıca çok rahatsız alacaksan phılıps ın 120 tl lık var onu bak derim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

güzel fakat gece ses yapıyor çok yazı yazdığım için alışamadım
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,111
Mesajlar
11,073,631
Üyeler
198,057
Son üye
swayer
Geri
Top