KMODE mavi ekran hatası

Değerler normal duruyor. Hibit derken hocam? Oyunu normal bir şekilde kaldır hocam. Yüklenememiş Modüllerde BigNox da halen görünüyor. Onu da bir kaldırıp kur istersen. BIOS'tan SVM Mode aktif di mi?

Hibit Revo gibi temiz kaldırma uygulaması hocam iki uygulamayı da yaparım aynı şekil. SVM Mode aktif etmedim, Biostar B650M Silver anakartım var hocam. Tarif edebilirseniz ya da video atabilirseniz orayı takip ederek yapayım. BİOS ayarları hakkında bilgi sahibi değilim hocam Teşekkürler
 
Hibit Revo gibi temiz kaldırma uygulaması hocam iki uygulamayı da yaparım aynı şekil. SVM Mode aktif etmedim, Biostar B650M Silver anakartım var hocam. Tarif edebilirseniz ya da video atabilirseniz orayı takip ederek yapayım. BİOS ayarları hakkında bilgi sahibi değilim hocam Teşekkürler
BIOS'a gir hocam. Girdikten sonra ilk başta XMP/EXPO yazan yer göreceksin. O şuan kapalı durumda RAM'lerin 4800 MHz olarak çalışıyor. Onu aç 6000 MHz olarak çalışmaya başlayacak. Sonra F7 tuşu ile Advanced Mod'a geç. Geçtikten sonra Advanced sekmesine tıkla. Tıkladıktan sonra CPU Configuration göreceksin ona bas. Oradan da SVM Mode ayarının aktif olup olmadığına bak bakalım. Eğer kapalıysa da aç onu bakalım. Büyük ihtimalle açık o ayar. Sonra Save & Exit sekmesinden Save Changes and Reset yazana basıp kaydedip çık.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kaldırmayı direkt Denetim Masasında Programlar kısmında görünüyorsa oradan kaldır hocam.
 
BIOS'a gir hocam. Girdikten sonra ilk başta XMP/EXPO yazan yer göreceksin. O şuan kapalı durumda RAM'lerin 4800 MHz olarak çalışıyor. Onu aç 6000 MHz olarak çalışmaya başlayacak. Sonra F7 tuşu ile Advanced Mod'a geç. Geçtikten sonra Advanced sekmesine tıkla. Tıkladıktan sonra CPU Configuration göreceksin ona bas. Oradan da SVM Mode ayarının aktif olup olmadığına bak bakalım. Eğer kapalıysa da aç onu bakalım. Büyük ihtimalle açık o ayar. Sonra Save & Exit sekmesinden Save Changes and Reset yazana basıp kaydedip çık.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kaldırmayı direkt Denetim Masasında Programlar kısmında görünüyorsa oradan kaldır hocam.

Dediklerinizin hepsini yaptım hocam. Yalnız şöyle bir sorunum vardı EXPO ayarı açıkken bilgisayar normal olarak açılıp çalışsa bile BOOT ışığım yanıyordu sürekli. BİOS'dan Load optimized ayarlarını yapınca düzeltmiştim sanırım o ara da EXPO ayarı kapanmış.

SVM Mode zaten aktifmiş dediğiniz şekilde kaydedip çıktım başka bir şey yapmama gerek var mı hocam teşekkürler yardımcı olduğunuz için :)
 
Dediklerinizin hepsini yaptım hocam. Yalnız şöyle bir sorunum vardı EXPO ayarı açıkken bilgisayar normal olarak açılıp çalışsa bile BOOT ışığım yanıyordu sürekli. BİOS'dan Load optimized ayarlarını yapınca düzeltmiştim sanırım o ara da EXPO ayarı kapanmış.

SVM Mode zaten aktifmiş dediğiniz şekilde kaydedip çıktım başka bir şey yapmama gerek var mı hocam teşekkürler yardımcı olduğunuz için :)
Load Optimized ayarı zaten BIOS'u sıfırlıyor. Dediğim gibi oyunu ve uygulamayı kaldırıp tekrardan bir kur bakalım. Önemli değil.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,224
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top