Neler Yeni

Kulaklık hijyen yüzünden iade almıyor????????

ynsemreuzun

80+ Silver
Katılım
4 Temmuz 2023
Mesajlar
2,595
Reaksiyon skoru
1,029
Merhaba arkadaşlar üç dört gün önce havit fuxi h7 markalı kulaklığı e ticaret sitelerinde değil direkt havit store kendi mağazaları üzerinden satın aldım(sırf daha kolay iade edebilirim diye) düşündüm kulaklık 2 gün sonra elime ulaştı yaklaşık 1 2 saat kadar kullandım ve ses kalitesi vs olsun tatmin etmedi hiçbir kutuda kağıdı kartonu çıkan kablosu stickeri her şeyi tam bir şekilde iade talep edip sabahında kargoladım bugün destek bölümünden sorduğumda şöyle bir mesaj geldi mesaj:
merhaba kulaklık hijyen ürünü sayıldığı için teknik ekibimizin iade formu oluşturuyor. üretimle ilgili bir sorun yoksa yada çözülebilecek bir şeyse sorunu giderip siz müşterimize tekrar gönderiyoruz. kusurlu/ayıplı ürünlerde geçerlidir. hijyen kategorisine girdiği için ürün kişiye aittir o yüzde servisimizin incelemesi gerekiyor iade kararı için.
bu kulaklığı iade edebilmem için ne yapmam gerekiyor kanunları ya da konuyu bilen varsa yardımcı olabilir misiniz??
 
14 gün içinde şartsız iade hakkın var geri gönderirlerse THH'ye git lehine karar çıkar. Ancak kararı uygulamazlar ise de haciz işlemi başlat düzeltsinler.
 
Merhaba arkadaşlar üç dört gün önce havit fuxi h7 markalı kulaklığı e ticaret sitelerinde değil direkt havit store kendi mağazaları üzerinden satın aldım(sırf daha kolay iade edebilirim diye) düşündüm kulaklık 2 gün sonra elime ulaştı yaklaşık 1 2 saat kadar kullandım ve ses kalitesi vs olsun tatmin etmedi hiçbir kutuda kağıdı kartonu çıkan kablosu stickeri her şeyi tam bir şekilde iade talep edip sabahında kargoladım bugün destek bölümünden sorduğumda şöyle bir mesaj geldi mesaj:
merhaba kulaklık hijyen ürünü sayıldığı için teknik ekibimizin iade formu oluşturuyor. üretimle ilgili bir sorun yoksa yada çözülebilecek bir şeyse sorunu giderip siz müşterimize tekrar gönderiyoruz. kusurlu/ayıplı ürünlerde geçerlidir. hijyen kategorisine girdiği için ürün kişiye aittir o yüzde servisimizin incelemesi gerekiyor iade kararı için.
bu kulaklığı iade edebilmem için ne yapmam gerekiyor kanunları ya da konuyu bilen varsa yardımcı olabilir misiniz??
Kulak içi kulaklıklarda iade yapamazsınız. Fakat bu kafa üstü kulaklık o yüzden bilemiyorum. Satın alırken onayladığınız formu dikkatlice bi okuyun. Belki şansınız vardır.
 
Kulak içi kulaklıklarda iade yapamazsınız. Fakat bu kafa üstü kulaklık o yüzden bilemiyorum. Satın alırken onayladığınız formu dikkatlice bi okuyun. Belki şansınız vardır.
böyle bir şey yaşanacağını bilseydim kesinlikle okurdum o da benim hatam oldu o forma nereden ulaşabilirim hocam
 
Kulak içi kulaklıklarda iade yapamazsınız. Fakat bu kafa üstü kulaklık o yüzden bilemiyorum. Satın alırken onayladığınız formu dikkatlice bi okuyun. Belki şansınız vardır.
Kulak içi diye ibare yok hocam direk kulaklık diyor malesef bende iade edemedim.
 
havitin laneti bu kendi sitesinde almayın trendyol n11 aracılıgyla alın
 
Uğraşmayın çünkü iade olmaz. Artık bu THH işinin suyu çıktı, herkes en ufak şeyde şikayet ediyor. Kulaklık hijyen ürün olduğu için kabul olmuyor.
 
böyle bir şey yaşanacağını bilseydim kesinlikle okurdum o da benim hatam oldu o forma nereden ulaşabilirim hocam
Herhangi bir ürünün satın alma aşamasına ilerleyin orada bulabilirsiniz. 6502 sayılı kanun, direkt bunu okumanızı da öneririm. Her zaman lazım olur.
Bu arada gurkanpiro çok haklı bu konuda. Trendyol gibi sitelerden bir ürünü iade etmeniz her zaman orijinal marka sitesinden iade etmekten daha kolay oluyor. Özellikle marka çok büyük değilse ve ciddi bi ucuzluk yoksa kendi sitesinden almasanız daha iyi.
 
Merhaba arkadaşlar üç dört gün önce havit fuxi h7 markalı kulaklığı e ticaret sitelerinde değil direkt havit store kendi mağazaları üzerinden satın aldım(sırf daha kolay iade edebilirim diye) düşündüm kulaklık 2 gün sonra elime ulaştı yaklaşık 1 2 saat kadar kullandım ve ses kalitesi vs olsun tatmin etmedi hiçbir kutuda kağıdı kartonu çıkan kablosu stickeri her şeyi tam bir şekilde iade talep edip sabahında kargoladım bugün destek bölümünden sorduğumda şöyle bir mesaj geldi mesaj:
merhaba kulaklık hijyen ürünü sayıldığı için teknik ekibimizin iade formu oluşturuyor. üretimle ilgili bir sorun yoksa yada çözülebilecek bir şeyse sorunu giderip siz müşterimize tekrar gönderiyoruz. kusurlu/ayıplı ürünlerde geçerlidir. hijyen kategorisine girdiği için ürün kişiye aittir o yüzde servisimizin incelemesi gerekiyor iade kararı için.
bu kulaklığı iade edebilmem için ne yapmam gerekiyor kanunları ya da konuyu bilen varsa yardımcı olabilir misiniz??
hocam kulak üstü kulaklıklar hijyen ürünü olarak sayılmıyor sizleri kandırmış olabilirlermi ?
 
Geri
Top