Kullanım değerleri normal mi?

Alyx

80+ Silver
Katılım
17 Aralık 2020
Mesajlar
2,738
Reaksiyon skoru
1,259
Nfs unbound oynarken gpu kullanımı %50yi geçmiyor yüksek ayarlarda %30ları ultra ayarlarada %40ları falan gördü %50nin üzerine çıktığını pek görmedim. 60fps sabit olduğu için mi kullanım düşük yoksa anormallik mi var? Ekran kartım rx6700xt.
 

Ekler

  • Screenshot_2023-08-22-18-41-48-636-edit_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2023-08-22-18-41-48-636-edit_com.miui.gallery.jpg
    111.4 KB · Hit: 58
  • Screenshot_2023-08-22-18-41-10-535-edit_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2023-08-22-18-41-10-535-edit_com.miui.gallery.jpg
    174.9 KB · Hit: 62
60 FPS sabitlenmiş ise kart niye tamamını kullansın ?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Alyx
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,729
Mesajlar
11,080,423
Üyeler
198,184
Son üye
nycsoftware.org
Geri
Top