Daha öncesinden evimde kurumsal superonline Adsl interneti bulunuyordu. Altyapım vdsl destekli olduğu için vdsle geçmek istedim. Kurumsalda olduğum için hem bireysele geçeyim hem de vdsl olsun dedim ve superonline müşteri hizmetlerini arayıp belirttim durumu. Eve gelip modemi kurdular ama hızım hala 8-9 arasındaydı defalarca aradım düzeltilmedi. Sonrasından kurumsal olan internetin kapatılmadığını öğrendim ve iki fatura geldi ben de kurumsalı iptal ettirdim ve evde olan internetim gitti. Durumu superonline müşteri hizmetlerine anlattığımda sürekli birilerini yolluyorlar her gelen portla ilgili sıkıntı falan diyo bina içinde olan portların fotoğrafını çekip gidiyor ve bi sonuca varmıyo. Üyeliğimi iptal etmek istediğimde 1100 tl cayma bedeli çıkartıyorlar ne yapmalıyım sizce 1 aydır evde internet kullanamıyorum