Çözüldü✓ Laptopum gpu yu kullanmıyor

Değirmencidayı

80+ Bronze
Katılım
6 Şubat 2024
Mesajlar
825
Reaksiyon skoru
199
Laptopumda 3050 ti var ama hep yüzde 0 da gösteriyor aygıt yöneticisinden devre dışı bıraktım görüntüde hiçbirşey değişmiyor renkler aynı ama intel iris xe yi devre dışı bıraktığımda ekrandaki simgeler küçlüyor renkteki doygunluk çok kötüleşiyor emulatörlerin çoğuda ekran kartımı tanımıyor biosa baktım biraz ordada bulamadım ne yapmalıyım.
 
Laptopumda 3050 ti var ama hep yüzde 0 da gösteriyor aygıt yöneticisinden devre dışı bıraktım görüntüde hiçbirşey değişmiyor renkler aynı ama intel iris xe yi devre dışı bıraktığımda ekrandaki simgeler küçlüyor renkteki doygunluk çok kötüleşiyor emulatörlerin çoğuda ekran kartımı tanımıyor biosa baktım biraz ordada bulamadım ne yapmalıyım.
Ddu ile ekran kartının sürücülerini sil sonra tekrar en güncel ini yükle laptop kullanırken bende çok yaşıyordum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,692
Mesajlar
11,069,801
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top