Bluelektro
80+ Bronze
- Katılım
- 4 Mart 2023
- Mesajlar
- 1,052
- Reaksiyon skoru
- 460
dell monitörün fiyatı yükselmiş maalesefoyleyse sunu deneyebilirsin
olu pixelse yapacak bir sey yok, bende dell tarafina dogru gidiyorum bakalim
dell monitörün fiyatı yükselmiş maalesefoyleyse sunu deneyebilirsin
olu pixelse yapacak bir sey yok, bende dell tarafina dogru gidiyorum bakalim
Hayattaki şansım şaşırmadım, değişime devam bakalım nereye kadar gidecekdell monitörün fiyatı yükselmiş maalesef
14 gün geçerse değişim yapmazlar hocam. İade için servis raporu da isteyebilirler.Bende de sıkışmış piksel var siyah noktada gözüküyor diğerlerinde gözükmüyor ama yapacak bir şey yok benim merak ettiğim bu 14 gün geçtikten sonra eğer ki çoğalırsa değişim talebinde bulunabilecek miyim?
peki ama bu garanti ne için var o zaman14 gün geçerse değişim yapmazlar hocam. İade için servis raporu da isteyebilirler.
yasal olarak 14 gün ürün iadesi alınır hocam, sonrası için servis raporu istenir. sen satıcı olsan 1 ay sonra ben iade etmek istiyorum diyen birinin cihazını sorgusuz sualsiz iade alır mısın? O yüzden sıkışmış piksel vs demeden ben değişim talep ettim. Sorunsuz bulana veya iade olana kadar değiştireceğim. Çünkü monitörü satmak istesem o şekilde satmam zor olur.peki ama bu garanti ne için var o zaman
ben iade değil de mesela 30.günde bir tane daha ölü piksel çıktı değişim isteyeceğim servis raporu için de ben hepsiburadaya yollayacağım onlar servise mi yollayacak yoksa beni mi uğraştıracaklaryasal olarak 14 gün ürün iadesi alınır hocam, sonrası için servis raporu istenir. sen satıcı olsan 1 ay sonra ben iade etmek istiyorum diyen birinin cihazını sorgusuz sualsiz iade alır mısın? O yüzden sıkışmış piksel vs demeden ben değişim talep ettim. Sorunsuz bulana veya iade olana kadar değiştireceğim. Çünkü monitörü satmak istesem o şekilde satmam zor olur.
her türlü servise gidecek ürün, hb ye göndermen süreci uzatır. servis iade değişim raporu verirse iade değişim yapabilirsin.ben iade değil de mesela 30.günde bir tane daha ölü piksel çıktı değişim isteyeceğim servis raporu için de ben hepsiburadaya yollayacağım onlar servise mi yollayacak yoksa beni mi uğraştıracaklar
ben servise yollarsam 3 gün servis bana geri yollar 3 gün ben hepsiburadaya yollarım 3 günher türlü servise gidecek ürün, hb ye göndermen süreci uzatır. servis iade değişim raporu verirse iade değişim yapabilirsin.
Bir dr senin korktuğun şey nedir ? yani bende bir sıkışmış piksel var ya da ölü her renkte belli etmiyor da bu yayılacak mı? ya da tamamen sağlam bir şekilde bulsak 30 gün sonra birden pikselin biri bozulmayacak mı ya da ihtimali mi düşükher türlü servise gidecek ürün, hb ye göndermen süreci uzatır. servis iade değişim raporu verirse iade değişim yapabilirsin.
bir şey bozulacak diye düşünsen zaten elektronik bir şey almazsın. ama paramı vermişim ürünü almışım neden sıkıntısı olduğunu bildiğim ürün kullanayım. 2. el de satmak istesen oda ayrı sıkıntı olur. tercihine kalmış sorun etmiyorsan kullan, ölü pikselin artma ihtimali olduğu söylenir bilgin olsun. daha sonra artarsa servis raporu ile para iadesi veya ürün değişimi talep edersin.Bir dr senin korktuğun şey nedir ? yani bende bir sıkışmış piksel var ya da ölü her renkte belli etmiyor da bu yayılacak mı? ya da tamamen sağlam bir şekilde bulsak 30 gün sonra birden pikselin biri bozulmayacak mı ya da ihtimali mi düşük