Lenovo müşteri temsilcisiyle anlaşamıyorum

AlpBeyk

80+ Bronze
Katılım
10 Eylül 2020
Mesajlar
1,214
Reaksiyon skoru
466
Arıyorum diyolarki biz bilemeyiz teknik servise sorun teknik servisi arıyorum( bilmiyoruz diyenin verdiği numarayı) diyolarki biz teknik servisiz biz bilemeyiz lenovoyu arayın en son arayıp birbiriyle konuşturucam sorumda şu bu arada
laptop alıcam ram takviyesi yapıcam aldıktan sonra arka kapağı açılınca garanti gidiyo mu eğer gidiyorsa nasıl taktırıcam ben bu rami şu soruyu cevaplayamıyolar
 
Bende de lenovo var ram taktım 8den 16ya çıkardım ssd taktım ama hala garanti görünüyordu lenovo vantagede. Bilgisayara zarar vermediğin sürece sorun olacağını sanmıyorum.
Lenovo vantage ne bilmiyorum modelse eğer loq alıcam bende garanti şartlarını falan okudum net yazmıyo öyle dediğin gibi ama sen gönderdin mi hani adamlara vidasını ona göre falan ayarlıyolar arkasını açtığın an gidiyo bazı laptoplarda garanti
 
Lenovo vantage ne bilmiyorum modelse eğer loq alıcam bende garanti şartlarını falan okudum net yazmıyo öyle dediğin gibi ama sen gönderdin mi hani adamlara vidasını ona göre falan ayarlıyolar arkasını açtığın an gidiyo bazı laptoplarda garanti
Lenovo vantage lenovonun kontrol merkezi uygulaması. Garantinin kaç gün kaldığı gibi bilgiler yazıyor. Onun dışında pil ayarı(gücü direkt prizden alsın, pili şarj etsin vs.) driver güncellemeleri gibi ayarların yapıldığı uygulama.
Ben evde kendim taktım. Video izledim ona göre yaptım sorun çıkmadı. O zaman sorduğumda da siz bozmazsanız garanti dışına çıkmıyor demişlerdi.
 
Lenovo vantage lenovonun kontrol merkezi uygulaması. Garantinin kaç gün kaldığı gibi bilgiler yazıyor. Onun dışında pil ayarı(gücü direkt prizden alsın, pili şarj etsin vs.) driver güncellemeleri gibi ayarların yapıldığı uygulama.
Ben evde kendim taktım. Video izledim ona göre yaptım sorun çıkmadı. O zaman sorduğumda da siz bozmazsanız garanti dışına çıkmıyor demişlerdi.
Hee tamamdır teşekkürler
 
Lenovo vantage lenovonun kontrol merkezi uygulaması. Garantinin kaç gün kaldığı gibi bilgiler yazıyor. Onun dışında pil ayarı(gücü direkt prizden alsın, pili şarj etsin vs.) driver güncellemeleri gibi ayarların yapıldığı uygulama.
Ben evde kendim taktım. Video izledim ona göre yaptım sorun çıkmadı. O zaman sorduğumda da siz bozmazsanız garanti dışına çıkmıyor demişlerdi.
Müşteri Hizmetleri Aura -1000
HamsiKraker Aura +1000 .d
Hee tamamdır teşekkürler
Bir yerine zarar vermediğin sürece sıkıntı çıkmaz.
 
Müşteri Hizmetleri Aura -1000
HamsiKraker Aura +1000 .d

Bir yerine zarar vermediğin sürece sıkıntı çıkmaz.
Harbi bilgisayar hakkında en ufak fikri olmayanları koyuyolar forumun yarısı müşteri temsilcisinden daha bilgilidir
 
Harbi bilgisayar hakkında en ufak fikri olmayanları koyuyolar forumun yarısı müşteri temsilcisinden daha bilgilidir
Bende sorduğumda hocam dedikleri gibi zarar vermediğiniz sürece bir sıkıntı olmaz demişlerdi bende 16lık ram taktım 24gba çıkardım şimdi
 
Bende sorduğumda hocam dedikleri gibi zarar vermediğiniz sürece bir sıkıntı olmaz demişlerdi bende 16lık ram taktım 24gba çıkardım şimdi
Ben 16 ya çıkarıcam yetiyor 16 rahat uzun sürede yeter büyük ihtimalle
 
Ben 16 ya çıkarıcam yetiyor 16 rahat uzun sürede yeter büyük ihtimalle
valla hocam dahada ileriye dönük olsun diye bi 16lık çaktım 1.130 TL'ye felan geldi crucial 16gb ram.8gb hyeonix diye bi markamıydı o 550tl felan olması lazım ona bakmanızı öneririm uyumlu diye biliyorum.
 
Lenovo vantage lenovonun kontrol merkezi uygulaması. Garantinin kaç gün kaldığı gibi bilgiler yazıyor. Onun dışında pil ayarı(gücü direkt prizden alsın, pili şarj etsin vs.) driver güncellemeleri gibi ayarların yapıldığı uygulama.
Ben evde kendim taktım. Video izledim ona göre yaptım sorun çıkmadı. O zaman sorduğumda da siz bozmazsanız garanti dışına çıkmıyor demişlerdi.
Uygulama senin kapağı açtığını nasıl anlasın kanka o uygulama muhtemelen tarihe göre bakıp geçiyordur
 
Arıyorum diyolarki biz bilemeyiz teknik servise sorun teknik servisi arıyorum( bilmiyoruz diyenin verdiği numarayı) diyolarki biz teknik servisiz biz bilemeyiz lenovoyu arayın en son arayıp birbiriyle konuşturucam sorumda şu bu arada
laptop alıcam ram takviyesi yapıcam aldıktan sonra arka kapağı açılınca garanti gidiyo mu eğer gidiyorsa nasıl taktırıcam ben bu rami şu soruyu cevaplayamıyolar
Üretici destekli bir yükseltme yapmak gerekiyor diye biliyorum. Değiştirilecek aygıt için Marka seçimi önemli. Bilgisayarcılara danışmak en doğru karar olur ben öyle çözmüştüm.
 
Üretici destekli bir yükseltme yapmak gerekiyor diye biliyorum. Değiştirilecek aygıt için Marka seçimi önemli. Bilgisayarcılara danışmak en doğru karar olur ben öyle çözmüştüm.
Şuan yetkili servis harici bilgisayarcılara hayatta güvenmem forumdaki arkadaşlara güvenirim daha iyi öylede yaptım zaten cruial marka iyi onu sipariş verdim sormuştum zaten
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Uygulama senin kapağı açtığını nasıl anlasın kanka o uygulama muhtemelen tarihe göre bakıp geçiyordur
Aynen bende ondan bi daha sordum arkadaşa ama aradım sordum dedi işte demekki sıkıntı olmuyo
 
Geri
Top