Merhabalar, Hepsiburada üzerinden Nethouse adlı satıcıdan "Lg 24” Ultragear 24GS65F-B" marka/model monitör satın almıştım. Belirli bir miktar değerindeki ürün olduğunu için kanıt olması açısından şeffaf bir şekilde video eşlinde açtım. 10 DK lık bir video. Uzun olması sebebiyle buraya sadece sorunu gösteren kısa video linkini ekledim. Videoda da görüldüğü gibi monitörde görünürde hiç bir hasar olmamasına rağmen monitör içerisinden yabancı bir cisme ait kırılmış/kopmuş bir parça sesi geliyor. Ürünü hiç bir şekilde kullanmadan ve diğer parçaların ambalajını dahi açmadan/monitör jelatini sökmeden ayıplı/kusurlu ürün olması sebebiyle 14 gün iade hakkı ile satıcıya gönderdim.
Ürünü 1 aralıkta teslim almıştım ancak müsait olduğum 5 Aralıkta kutuyu açabildim(Video eşliğinde). Sorunu gördükten sonrada iade talebi oluşturdum. 6 Aralıkta ürünü HepsiJet' e teslim ettim.
Açıkçası 2024 yaşadığım bir sorun sebebiyle Hepsiburada' ya olan güvenimi yitirdiğim için süreç hakkında sorun yaşamamak adına sizlerden öneri almak istiyorum.
THH ile süreç uzamadan en hızlı şekilde iade sürecinin tamamlaması için hangi süreci önerirsiniz ?
Ayrıca satıcıya göndermeden doğrudan iade raporu için teknik servise gitmem süreci daha mı hızlandırırdı ?
Arıza ile ilgili kısa video:
Kolay iade ile gelişen aşama:
Ürünü 1 aralıkta teslim almıştım ancak müsait olduğum 5 Aralıkta kutuyu açabildim(Video eşliğinde). Sorunu gördükten sonrada iade talebi oluşturdum. 6 Aralıkta ürünü HepsiJet' e teslim ettim.
Açıkçası 2024 yaşadığım bir sorun sebebiyle Hepsiburada' ya olan güvenimi yitirdiğim için süreç hakkında sorun yaşamamak adına sizlerden öneri almak istiyorum.
THH ile süreç uzamadan en hızlı şekilde iade sürecinin tamamlaması için hangi süreci önerirsiniz ?
Ayrıca satıcıya göndermeden doğrudan iade raporu için teknik servise gitmem süreci daha mı hızlandırırdı ?
Arıza ile ilgili kısa video:
Kolay iade ile gelişen aşama:
Son düzenleme: