Logitech F710 478 TL ...

Hemen sorun cikiyormu yoksa bir süre sonrami çıkıyor hızlı belli oluyorsa Amazon reis sağolsun geri rahat göndeririz
Ben amazondan 710 almıştım. Kablosuyla kullanmama rağmen ara sıra bağlantısı kopup sarı ışık yakıyordu, iade etmiştim. Ama önceden aldığım 2. el F710da hiç bağlantı kopmuyordu, 1 yıl sonra sürekli kopmaya başlamıştı.
Kesin bir şey diyemem.
 
Rampage PSU kullanam da binlerce kişi bulabilirsiniz, PSU'su patlamayan. O zaman Rampage PSU da önerelim PSU'su patlayanları dikkate almayalım. Binlercesininki patlamamış çünkü.
Dostum 100-200 kişinin bağlantısı kopuyor diye genelleme yaparak tutupta F710lar sorunlu hepsinde bağlantı kopması oluyor diyemezsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,686
Mesajlar
11,069,764
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top