Logitech g213 prodigy alınır mı? Nasıldır?

Rotangar

80+ Silver
Katılım
6 Kasım 2020
Mesajlar
3,066
Reaksiyon skoru
1,122
Başlıktaki klavyeyi almayı dusunuyorum.Lütfen o fiyata deymez şu daha iyi vesayre yazmayın asıl sorum şu.Bu klavye alınır mı? fiyata gore değil özellikleri iyi mi? diye.Sıkıntı çıkarırmı?

şimdiden teşekkürler
 
Gayet güzel klavye hiçbir sıkıntı çıkarmadı. Alınabilir. Zaten herhangi bir sıkıntısı olursa Logitech garantisi çok ilgili. 275 TL'ye almıştım.
 
neden memnun klamadınız sorabilirmiyim
Hangi konuda memnun kalmadın söyleyebilir misin? Ben de bu aralar membran düşünüyorum da seçeneklerden biri de buydu.
Fiyatına değmez diyebilirim 350-400TL membrana vermem ben
 
Hangi konuda memnun kalmadın söyleyebilir misin? Ben de bu aralar membran düşünüyorum da seçeneklerden biri de buydu.
ben almışken kaliteli almak istiyorum ogre yada rampage mekanik alıcagımma 400e gidip mebran alırım daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gayet güzel klavye hiçbir sıkıntı çıkarmadı. Alınabilir. Zaten herhangi bir sıkıntısı olursa Logitech garantisi çok ilgili. 275 TL'ye almıştım.
teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Fiyatına değmez diyebilirim 350-400TL membrana vermem ben
peki aynı sıkıntıları bende yaşasam iade edebilirmiyim
 
Başlıktaki klavyeyi almayı dusunuyorum.Lütfen o fiyata deymez şu daha iyi vesayre yazmayın asıl sorum şu.Bu klavye alınır mı? fiyata gore değil özellikleri iyi mi? diye.Sıkıntı çıkarırmı?

şimdiden teşekkürler

Alınmaz sorunlu bir klavye.
 
Büyük harflerle alınmaz.

Acayip kötü bir klavye boşu boşuna verdiğim 279 TL. Şuan odamın köşesindeki masanın üstünedeki dutuda duruyor kronik bozuk tuşlardan. İlk başta CTRL çalışmıyordu yaptırdım geldi 2 gün sonra Shift- Alt- Caps tuşları algılanmadı. Bir daha uğraşmam diyip köşeye attım.
 
Gayet güzel klavye hiçbir sıkıntı çıkarmadı. Alınabilir. Zaten herhangi bir sıkıntısı olursa Logitech garantisi çok ilgili. 275 TL'ye almıştım.
sizde de tuşlarda sertlik vesayre sounları oldumu
 
ben almışken kaliteli almak istiyorum ogre yada rampage mekanik alıcagımma 400e gidip mebran alırım daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


teşekkürler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


peki aynı sıkıntıları bende yaşasam iade edebilirmiyim
Edilebilir muhtemelen bilgim yok
 
Son düzenleme:
Geri
Top