Lol makro kullanımı sorusu

Vegien

80+
Katılım
5 Eylül 2022
Mesajlar
132
Reaksiyon skoru
49
Beyler bu kite yapmak için A + sol tık + sağ tık yapıyoruz ya. Şöyle bir komut atabiliyor muyuz ben A ya bastığım anda otomatik olarak kendi sol tıklasa ve ben sadece sağ tıklasam yine kite yapabilir miyim? Yapılabiliyorsa bu makroyu nasıl tanımlayabilirim? Her A ya bastığımda otomatik sol tık yapmasını istiyorum. Teşekkürler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,996
Mesajlar
11,083,162
Üyeler
198,225
Son üye
ka1zen
Geri
Top