Yardım LOS IŞIĞI KIRMIZI - UZUN SÜRE İNTERNETİM OLMAYACAK

Reyconjeff

80+ Bronze
Katılım
9 Aralık 2022
Mesajlar
958
Reaksiyon skoru
314
GÜNCELLEME: 12.10.2024 Tarihinden beri TURKNET sağlayıcılı TURKTELEKOM altyapılı internetim genel arıza nedeni ile kesik durumda. LOS ışığı kırmızı yanıp sönüyor, internette araştırdığım zaman fiber optik kablolarda sorun anlamına gelmekteymiş. Türknet desteği sürekli darlıyorum ama telekom kaynaklı sorun olduğu için biz iletmek dışında bir şey yapamıyoruz diyorlar. Gerçekten bir çalışma varmı bilmiyorum veya telekom ile nasıl iletişime geçebillirim? müşteri hizmetleri müşterimiz olmadığınız için bilgi veremeyiz diyor?

Bukadar uzun internet kesintisi mi olur? İstanbulda? Kafayı yemek üzereyim bulunduğum yerde telekom dışında altyapı yok.
 
Son düzenleme:
Türknet sağlayıcısından Türk telekom altyapılı internetim mevcut. Cumartesi günü internetim gitti ve modem LOS ışığı Kırımızı yanıp sönüyor. 5 gündür TÜRKNET ile iletişim halindeyim ve telekom kaynaklı altyapısal fiber optik kablolarlar sorun olduğunu söylediler ve 5 gündür internet hala düzeltilmedi. Ne yapmam gerekiyor? Sadece türknet destek ekibi ile iletişime geçebiliyorum ve sorun türknetten kaynaklı olmadığı için onlarda bir şey yapamıyor. Haftalarda süren internet kesintisi nasıl olabilir? nereyle iletişime geçmem lazım? çözümü var mı? nasıl bir yol izlenmeli?
türk telekom pişmanlıktır ben türk telekom kullanırken de aynısı oluyordu süperonline ye geçtim
 
türk telekom pişmanlıktır ben türk telekom kullanırken de aynısı oluyordu süperonline ye geçtim
Süperonline alacaktım sorgu yaptığımda internet vermiyor bulunduğunuz bölgede hizmet vermemekteyiz uyarısı veriyor.
 
Türknet sağlayıcısından Türk telekom altyapılı internetim mevcut. Cumartesi günü internetim gitti ve modem LOS ışığı Kırımızı yanıp sönüyor. 5 gündür TÜRKNET ile iletişim halindeyim ve telekom kaynaklı altyapısal fiber optik kablolarlar sorun olduğunu söylediler ve 5 gündür internet hala düzeltilmedi. Ne yapmam gerekiyor? Sadece türknet destek ekibi ile iletişime geçebiliyorum ve sorun türknetten kaynaklı olmadığı için onlarda bir şey yapamıyor. Haftalarda süren internet kesintisi nasıl olabilir? nereyle iletişime geçmem lazım? çözümü var mı? nasıl bir yol izlenmeli?
Turknet ile yine iletişime geçin yada turktelekom müdürlüğü ile görüşün bence
 
Bölgede genel arıza mı gözüküyor sizin hizmetinizde mi sorun var? Eğer genel arızaysa zaten ellerinden geleni yapıyorlardır. Yok sadece sizin hatta sorun varsa 1 hafta dolduktan sonra TT'yi sıkıştırabiliyor TurkNet.
 
Bölgede genel arıza mı gözüküyor sizin hizmetinizde mi sorun var? Eğer genel arızaysa zaten ellerinden geleni yapıyorlardır. Yok sadece sizin hatta sorun varsa 1 hafta dolduktan sonra TT'yi sıkıştırabiliyor TurkNet.
genel arıza var diyorlar ama mesela apartmanda herkes telekom altyapısı sadece bende internet yok. 5 gündür yok ve 10 gün daha olmayacakmış en yakın öyle gün verdiler
 
genel arıza var diyorlar ama mesela apartmanda herkes telekom altyapısı sadece bende internet yok. 5 gündür yok ve 10 gün daha olmayacakmış en yakın öyle gün verdiler
Genel arıza çıkınca zaten firmanız TT'ye arıza da açamıyor. VDSL olsa arıza devre bazlı olduğundan herkeste olmak zorunda değil diyeceğim ama fiberde birçok abonenin interneti tek fiber kablodan gidiyor. Bu yüzden sadece sizde gitmesi de garip.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada o verdiklerı ıslah tarihi değişebiliyor daha erken / daha geç de olabiliyor.
 
Genel arıza çıkınca zaten firmanız TT'ye arıza da açamıyor. VDSL olsa arıza devre bazlı olduğundan herkeste olmak zorunda değil diyeceğim ama fiberde birçok abonenin interneti tek fiber kablodan gidiyor. Bu yüzden sadece sizde gitmesi de garip.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada o verdiklerı ıslah tarihi değişebiliyor daha erken / daha geç de olabiliyor.
evet ilk başta ıslah tarihi 13ü verdiler şimdi 21i oldu. Turknet desteğe sordum neden sadece bende internet yok diye cevap olarak sizin kablolarınız o kişilerden ayrı çekilmiş olabilir dediler :)
 
Türknet sağlayıcısından Türk telekom altyapılı internetim mevcut. Cumartesi günü internetim gitti ve modem LOS ışığı Kırımızı yanıp sönüyor. 5 gündür TÜRKNET ile iletişim halindeyim ve telekom kaynaklı altyapısal fiber optik kablolarlar sorun olduğunu söylediler ve 5 gündür internet hala düzeltilmedi. Ne yapmam gerekiyor? Sadece türknet destek ekibi ile iletişime geçebiliyorum ve sorun türknetten kaynaklı olmadığı için onlarda bir şey yapamıyor. Haftalarda süren internet kesintisi nasıl olabilir? nereyle iletişime geçmem lazım? çözümü var mı? nasıl bir yol izlenmeli?
Maalesef türk telekom sorunu. Şaşırtmadı. Bizde de bölgede elektrik sorunu diyerek 3 gün internet vermediler. Eğer altyapıda bulunan kablolarda sorun olduysa veya calindiysa kablolar geçmiş olsun. Uzun süre bekletirler.
 
evet ilk başta ıslah tarihi 13ü verdiler şimdi 21i oldu. Turknet desteğe sordum neden sadece bende internet yok diye cevap olarak sizin kablolarınız o kişilerden ayrı çekilmiş olabilir dediler :)
Genel arıza işi biraz yalan banada aynısını diyorlardı arayıp bence internet gelmesse parayı ödemem falan de sert konuş bu dilden anlıyorlar çünkü
 
Genel arıza işi biraz yalan banada aynısını diyorlardı arayıp bence internet gelmesse parayı ödemem falan de sert konuş bu dilden anlıyorlar çünkü
parayı almıcaz zaten dediler kendileri paralık mevzuda değil bencede olay çok farklı yerlere gidiyor gibi geldi nasıl çözücem bilmiyorum telekomda türknetlle çözmeniz lazım diyor
 
parayı almıcaz zaten dediler kendileri paralık mevzuda değil bencede olay çok farklı yerlere gidiyor gibi geldi nasıl çözücem bilmiyorum telekomda türknetlle çözmeniz lazım diyor
Eğer taahhütlü değilse başka operetörü geçin en son hatırladığım kadarıyla bize 1-2 ay gelmicek demişdi türktelekom
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,856
Mesajlar
10,435,391
Üyeler
183,912
Son üye
mandes2
Geri
Top