Max 1300TL mouse önerisi

50 dolarlık mousea niye 1400tl vereyim kanka üstelik siyah
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

daha önce 5-6 kaliteli mouse kullanmış biri olarak sana tavsiyem bilmediğin kulvarda yarışma kardeşim.
o kadar kaliteli mouse kullanıp d tier mouse a geçince senin el felç geçirmiştir o zaman
 
tamam sen git beleşe verseler kullanmayacağım mouse u öv forumda zaman kaybetme
kanka konuşamyım diyom da bloody kullanırken de benim mouse hakkında bedava verseler kullanmıycağım de deme yani opvemnoveonvpoeınv
küçük düşürüyon kendini
 
kanka konuşamyım diyom da bloody kullanırken de benim mouse hakkında bedava verseler kullanmıycağım de deme yani opvemnoveonvpoeınv
küçük düşürüyon kendini
Mouse a verceğin parayla kendine özel Türkçe hocası tutsaydın daha iyi kanks belki kendi zeka seviyene sahip kişilerle iletişim kurabilirdin, dediğinden hiçbir şey anlamadım
 
Mouse a verceğin parayla kendine özel Türkçe hocası tutsaydın daha iyi kanks belki kendi zeka seviyene sahip kişilerle iletişim kurabilirdin, dediğinden hiçbir şey anlamadım
anlıyorum hocam sen böyle devam hadi iyi forumlar sana
 
mouse önerisi için açılan konuda mouse yarıştırılıyor ne yasıyonuz beyler, konu sahibi de terslemeye meyilli o ayri mesele
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,294
Mesajlar
11,086,286
Üyeler
198,290
Son üye
yuno0
Geri
Top