erennozdemir
80+
- Katılım
- 7 Şubat 2021
- Mesajlar
- 29
- Reaksiyon skoru
- 13
Arkadaşlar başıma gelen bi olayı paylaşayım sizinle.. 08/02/2021 tarihinde asus gtx 1650 super ekran kartı media markete geldi internetten baktığımda yakınımdaki 2 mağazada stok görünüyordu. Hemen çıktım almak için vardığımda kalmadığını söylediler müşteri hizmetlerini aradım istanbul içinde kalmadığını internetten almam gerektiğini söylediler. Uzun uğraşlar sonucunda internetten sipariş verdim 4 taksit şeklinde aldım 1 saat sonra siparişim iptal edildi. Arayıp stok olmadığı için iptal edildiğini öğrendim. Stokta olmayan ürünü niye satıyorsunuz o zaman satmayın ben paramın iadesini istiyorum dedim onlar ise paranın 10 iş günü içinde yatacağını söylediler. Sürekli müşteri hizmetlerini arıyorum bana ya ürünü yollayın ya da paramı verin diyorum. Ancak sürekli prosedürden bahsetti banka ile olan şeylerden bahsetti yalan bankayı aradım parayı media market yatırırsa gecesine yatırırız dediler. Bundan 2 gün sonra hesaba para yatmış ancak 4 taksitin 1 taksiti yatmış. Yine aradım ve bankayla görüşmem gerektiğini söylediler. Bankayı aradım onlarla halletmeniz gerekiyor ama yine bize yönlendirirler bizim buradan yapacak bir şeyimiz yok ürün iade gözüküyor. Ürünü sanki ben almışım beğenmemişim iade etmişim gibi işlem yapmışlar. İptal ettiklerini belirtmemişler. Ayrıca 2. el satış sitesinde birisi bu ekran kartının aynısını satıyor ve media marketten almış 09/02/2021 tarihinde. Bana stokta yok dendi. Yaptıkları şey stokta olmayan ürünü taksitle aldıysan bu gelen parayı değerlendirmek yani dolandırıcılık. İnternette sürekli görüyorum Playstation 5 alanlar içinde böyle yapmışlar. Müşteri hizmetleri çözüm odaklı değil biz sizi arıycaz dediler 2 gün oldu hala aramadılar. İnternetten alışveriş yapmayı düşünen arkadaş varsa yapmasın gidip alacak olanlar ise 1 yıllık kasko bahanesine kanmasınlar arkadaşım gitti almadılar.