Bilgisayar mühendisliği okuyacaksan 150K ile bir yere girme bence, çalışabileceğine inanıyorsan bir sene daha dene ama potansiyelini ve mezuna kalsan çalışabilir misin falan bunları en iyi sen bilirsin.Arkadaşlar sene başından beri az buz çalıştım bu sene tahmini 150 k gelecek sayısal bilgisayar mühendisliği istiyordum sizce yazip gitmeli miyim yoksa menzuna mi birakmaliyim menzuna kalan arkadaşlarım şimdiden çalışmaya basladi bile benim içim içimi yiyor yapmalıyım bir Fikri olan yazarsa sevinirim