Menzuna Kalmalımiyim

Hiç tavsiye etmem.
Daha kötü sonuç alma ihtimalin çok yüksek.
Bir senen boşa geçtiği gibi haytına da kaymış olur. Benzer konular açanların aldıkları sonuçları oku ve gör.
 
Hiç tavsiye etmem.
Daha kötü sonuç alma ihtimalin çok yüksek.
Bir senen boşa geçtiği gibi haytına da kaymış olur. Benzer konular açanların aldıkları sonuçları oku ve gör.
Şu forumda bir tane mantıklı bir yorumun yok mu?
 
Hiç tavsiye etmem.
Daha kötü sonuç alma ihtimalin çok yüksek.
Bir senen boşa geçtiği gibi haytına da kaymış olur. Benzer konular açanların aldıkları sonuçları oku ve gör.
kimin hayatı kayar belli olmaz cok daha iyi yerlere gelip hayatıda değişebilir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Arkadaşlar sene başından beri az buz çalıştım bu sene tahmini 150 k gelecek sayısal bilgisayar mühendisliği istiyordum sizce yazip gitmeli miyim yoksa menzuna mi birakmaliyim menzuna kalan arkadaşlarım şimdiden çalışmaya basladi bile benim içim içimi yiyor yapmalıyım bir Fikri olan yazarsa sevinirim
icin rahat etmiyecekse mezuna kalabilirsin sona uniye gidip kim bilir mezuna kalsam ne olurdu gibi dusuncelere dalabilirsin simdiden calısmaya baslamakta sacmalık uzun vadede istikrarlı bir calısma istiyor 1 ay olmadan sıkılır salarlar 12 ay kimse istikrarlı calısamaz suan baslamak zorunda degilsin sadece onunu duzgun sekilde gorebilecegin bir plan hazırla uzun vadede
 
Mezuna kalırsan kendine bir söz vermelisin. Bir seneni feda edeceksin. Bu bir senende adam akıllı oturup ders çalışacaksın. İlk senene göre sıralaman gayet güzel. Bunu 20-50 bin bandına çekebilirsin. Dershane ya da online eğitimle gitmeye çalış. Dershane tercih etmeyeceksen bile kesinlikle denemelerine git.
bence bu stresı cekmeye hıc gerek yok gecen sene gelmedı dıye gıtmedım, 2 senedir acıktan okumak hedefım geçen sene yıne yalandan kıtapa yuzu aacmıstım maaa bu sene dokunmadım bile ama o psikolojiye girdim bi inanılmaaz ağır yükün altında gibi hisettim, ehliyet sınavında dosya yakma sınavı giib


okul
aaskerlik

bu 3ü için zaman daralıyo 150k falan yapsam havada karada giderdim ben
 
bence bu stresı cekmeye hıc gerek yok gecen sene gelmedı dıye gıtmedım, 2 senedir acıktan okumak hedefım geçen sene yıne yalandan kıtapa yuzu aacmıstım maaa bu sene dokunmadım bile ama o psikolojiye girdim bi inanılmaaz ağır yükün altında gibi hisettim, ehliyet sınavında dosya yakma sınavı giib


okul
aaskerlik

bu 3ü için zaman daralıyo 150k falan yapsam havada karada giderdim ben
Çalışmak isteyene vakti olana kötü örnek olmayalım. 150 bin kimi için havada karada gidilecek bir sıralama değil. 40 yılını belirleyecek bir seçim için bir senede beklenir iki senede beklenir bir şey olmaz.
 
Uygunsuz Dil & Küfürlü Paylaşım
Çalışmak isteyene vakti olana kötü örnek olmayalım. 150 bin kimi için havada karada gidilecek bir sıralama değil. 40 yılını belirleyecek bir seçim için bir senede beklenir iki senede beklenir bir şey olmaz.
ya daha kötsü olursa bunu da düşündün mü? kuzenimin bi tandıgı adam 5 6 seferdir giriyor, avukatlık istiyo kaaç yaaşına geldi adam hiç istediği bölüm gelmedi, askere falan gitti en son yaşıda aldı başını götürdü, erkenden aradaan cıkaarmak lazım bazı seyleri 150 de cok ıyı bı sıralama daha ne istiyo ben 1 milyon 840 bin yaptım aw
 
ya daha kötsü olursa bunu da düşündün mü? kuzenimin bi tandıgı adam 5 6 seferdir giriyor, avukatlık istiyo kaaç yaaşına geldi adam hiç istediği bölüm gelmedi, askere falan gitti en son yaşıda aldı başını götürdü, erkenden aradaan cıkaarmak lazım bazı seyleri 150 de cok ıyı bı sıralama daha ne istiyo ben 1 milyon 840 bin yaptım aw
Kankim anlatamıyorum galiba. İlk sene 150 bin yapan birisi çalışırsa daha kötüsünü yapmaz emin ol. O sıralamayı adam akıllı çalışarak 20 - 50 binlere çekebilir. Zaten 50 binlerde yapsaydı o zaman mezuna bırakma derdik.

Bir de Allah aşkına 1 milyon 800. bininci adam tavsiye vermesin ayıptır ya böyle sıralaması olan biri zaten okumayacaktır.
 
Arkadaşlar sene başından beri az buz çalıştım bu sene tahmini 150 k gelecek sayısal bilgisayar mühendisliği istiyordum sizce yazip gitmeli miyim yoksa menzuna mi birakmaliyim menzuna kalan arkadaşlarım şimdiden çalışmaya basladi bile benim içim içimi yiyor yapmalıyım bir Fikri olan yazarsa sevinirim
Valla dostum, eğer hedefin belli bir şey ise 1 sene kayıp emin ol çok değil. Ama gerçekten çalışacak mısın? İşte bütün mesele bu. Yani kaç tane bitirmen gereken kitap var bir hedef yap, işte günde şu kadar mat tan test , kimyadan bu kadar test çözecem tarzı. Ve her gün o programa uyman gerek. Ama yok ya ben çalışamam, ilerde düzenimi bozarım diyorsan bence yaz bir üni git.


Mesela bu sene az buz çalıştım diyorsun ya niye az buz çalıştın? Ne oldu çalışma isteğin mi gelmedi başka bir mesele mi oldu? Bu sene az bu çalışan biri 1 sene daha az buz mu çalışır her gün çok mu çalışır?
 
Kankim anlatamıyorum galiba. İlk sene 150 bin yapan birisi çalışırsa daha kötüsünü yapmaz emin ol. O sıralamayı adam akıllı çalışarak 20 - 50 binlere çekebilir. Zaten 50 binlerde yapsaydı o zaman mezuna bırakma derdik.

Bir de Allah aşkına 1 milyon 800. bininci adam tavsiye vermesin ayıptır ya böyle sıralaması olan biri zaten okumayacaktır.
İlk Sene çalışmayan, ikinci üçüncü dördüncü sene de çalışmaz. Çalışacak olsaydı zaten ilk sene çalışırdı yeterince.
 
İlk Sene çalışmayan, ikinci üçüncü dördüncü sene de çalışmaz. Çalışacak olsaydı zaten ilk sene çalışırdı
İlk sene çalışmayan, ikinci sene gayette çok çalışabilir. Ne alaka. Az çalışmayla 150 bin yapmış biri iyi çalışırsa çok fena sıralamalar yapabilir.
 
İlk Sene çalışmayan, ikinci üçüncü dördüncü sene de çalışmaz. Çalışacak olsaydı zaten ilk sene çalışırdı yeterince.
İnsanlar kızmış da ben de katılıyorum gerçekten mezun senesinde kafaya koyup adam gibi çalışan kesim 1% falandır
 
reis ben ilk senemde 90-100k arası bir sıralama yaptım ama tekrar sınava girdim ve şuan daha iyi bir sıralama bekliyorum . Her zaman mezuna kalınca daha iyi yapacaksın diyede bir şey yok , babamın arkadaşlarının evlatları mezuna kalıp daha iyi yapamayanlar dolu hatta benide o yüzden tercih yapmaya zorladı . Sende kendine inanıyorsan , büyük ihtimalle ben daha iyi yaparım , daha güzel bir şeyler gelir , yapabilirim bu emeği verebilirim diyorsan mezuna kal ancak sınav her yıl daha değişik geliyor kimi zaman neyi nerden soracakları veya zorlayacakları belli olmuyor yani bu mezun şans işi ama mezunada kalmadan yerleşsen aklında " belki kalsaydım " sorusu dolaşacak . Açıkçası sağlam kafayla etraflıca düşün , her 2 durumdada hayatının nasıl olacağını günlerinin nasıl geçeceğini senin buna uygun olup olmadığını bir düşün . Ablanın tıp kazanması veya arkadaşlarının sınava çalışmaya başlaması aklını karıştırmasın en doğru kararı kendin ver .
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,821
Mesajlar
11,081,574
Üyeler
198,197
Son üye
bilalinthehouse
Geri
Top