erentuncay
80+
- Katılım
- 7 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 169
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 62
- İsim
- eren tunçay
Aynı soruna benzer problemleri ''TÜRKNET'' ve ''MİLLENİCOM'' da yaşadım başta ''türknet'' firması ile başlayan sürekli kopma problemlerim şu şekilde oldu ; Genellikle akşamın belirli saatleri defalarca kez anlık anlık gidip gelmeleri bazen gelmesi 1dk bazen ise 3-5dk alabiliyordu . Bu sorun uzun bir süre böyle olunca oyundan defalarca kez uzun süre ban yedim. O zamanlar destek kaydı açıyorum sorun yok felan diyorlar ama hattımda kaç defa kopukluk olduğunu görebiliyorlar söylediler dediler böyle böyle modem veya modem kablonuzda sorun var diye .
KENDİM DENEDİĞİM ÇÖZÜMLER : Modemi değiştirmek oldu ilk denemem düzelmedi kablodan dediler türknet yetkilileri kabloyu değiştirdim yine düzelmedi arada telefon kutusu oluyor ya kabloyu oraya takıyoruz ordan çekiyoruz felan onu iptal edip direkt binadaki kablodan modeme kablo çektim yine de olmadı sorunum devam etti.
Millenicom'a geçiş sağladım iptal ettirip sorun orda da devam edince binamda bulunan kutudan kaynaklı olduğunu düşündüm artık çünkü denemem gereken ne varsa deneyip uyguladım . sorun millenicom'da da devam edince işte oranın müşteri temsilcileri ile de görüştüm uğraştık ama olmadı bu arada teknik için ekip göndermişlerdi ona da para ödedim sorunum düzelmemesine rağmen felan her neyse .
Çözüm yolunu şu şekilde buldum İstanbul Kağıthane'de ikametgah ediyorum ve bana en yakın TürkTelekom genel Müdürlüğü'ne gittim sorunumu anlattım dilekçe verdim binamızda bulunan internet kutusunun değişimi talep ettim tabi bununla beraber birde fiber talebi oluşturmuştum . Bu olaydan bir süre sonra sorunum çözüme kavuştu ve 6 ay sonra mahallemize komple fiber geldi şimdi tekrar ''Türknet'' ile sağlıyorum internetimi şuanda memnumum.
En yakın Türktelekom genel müdürlüğüne giderek sorununu anlatman , talep oluşturman ve dilekçe vermeni tavsiye ederim .
veya millenicom'daki müşteri hizmetlerine bu durumu izah ederek yardımcı olmalarını sağlayabilirsen daha hızlı gelişir ama ne kadar ilgilenirler orasını bilemiyorum..
çok geçmiş olsun can sıkıcı bir durum en kısa sürede düzelir diye umuyorum
KENDİM DENEDİĞİM ÇÖZÜMLER : Modemi değiştirmek oldu ilk denemem düzelmedi kablodan dediler türknet yetkilileri kabloyu değiştirdim yine düzelmedi arada telefon kutusu oluyor ya kabloyu oraya takıyoruz ordan çekiyoruz felan onu iptal edip direkt binadaki kablodan modeme kablo çektim yine de olmadı sorunum devam etti.
Millenicom'a geçiş sağladım iptal ettirip sorun orda da devam edince binamda bulunan kutudan kaynaklı olduğunu düşündüm artık çünkü denemem gereken ne varsa deneyip uyguladım . sorun millenicom'da da devam edince işte oranın müşteri temsilcileri ile de görüştüm uğraştık ama olmadı bu arada teknik için ekip göndermişlerdi ona da para ödedim sorunum düzelmemesine rağmen felan her neyse .
Çözüm yolunu şu şekilde buldum İstanbul Kağıthane'de ikametgah ediyorum ve bana en yakın TürkTelekom genel Müdürlüğü'ne gittim sorunumu anlattım dilekçe verdim binamızda bulunan internet kutusunun değişimi talep ettim tabi bununla beraber birde fiber talebi oluşturmuştum . Bu olaydan bir süre sonra sorunum çözüme kavuştu ve 6 ay sonra mahallemize komple fiber geldi şimdi tekrar ''Türknet'' ile sağlıyorum internetimi şuanda memnumum.
En yakın Türktelekom genel müdürlüğüne giderek sorununu anlatman , talep oluşturman ve dilekçe vermeni tavsiye ederim .
veya millenicom'daki müşteri hizmetlerine bu durumu izah ederek yardımcı olmalarını sağlayabilirsen daha hızlı gelişir ama ne kadar ilgilenirler orasını bilemiyorum..
çok geçmiş olsun can sıkıcı bir durum en kısa sürede düzelir diye umuyorum