ASTrok
80+
- Katılım
- 20 Nisan 2026
- Mesajlar
- 171
- Reaksiyon skoru
- 34
Beyler ben mini itx sistem dizeceğim ve bana kasa önerisi lzm en acili bu güzel kasa yok. Ekran kartı olarak tek fablı olan zotac 5060 almayı düşünüyorum geri kalan parçaları sizlerle bulalım istedim çünkü kararsız kaldım yardım ederseniz sevinirim