Mini İtx Sistem Diziyoruz

ASTrok

80+
Katılım
20 Nisan 2026
Mesajlar
171
Reaksiyon skoru
34
Beyler ben mini itx sistem dizeceğim ve bana kasa önerisi lzm en acili bu güzel kasa yok. Ekran kartı olarak tek fablı olan zotac 5060 almayı düşünüyorum geri kalan parçaları sizlerle bulalım istedim çünkü kararsız kaldım yardım ederseniz sevinirim
 
itx kasa ben de bayağı araştırdım da düzgün fiyatlı yok, matx dizebilirsin
 
Beyler ben mini itx sistem dizeceğim ve bana kasa önerisi lzm en acili bu güzel kasa yok. Ekran kartı olarak tek fablı olan zotac 5060 almayı düşünüyorum geri kalan parçaları sizlerle bulalım istedim çünkü kararsız kaldım yardım ederseniz sevinirim
 
Çok masraf ya. Anakartı ayrı masraf, SFX PSU'su ayrı masraf, ITX kasası ayrı masraf. Bizim ülkemizde böyle zevkler pahalı maalesef. Aynı sebepten ITX sistemden mATX sisteme kaydım ben de.
 
Geri
Top