Mini PC mi Laptopmu?

o tarz kasalardan daha küçük kasalar istiyorum hocam. mini pc ilerde yapmayı düünüyorum fakat şuanlık bu atılanlar gibi istiyorum. şansımı bi 3d baskıda denyebilirim bulamazsam uyguna
Hp yeni klavye PC si çıkarmış hakkında konu açtım ama bakan olmadı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

o tarz kasalardan daha küçük kasalar istiyorum hocam. mini pc ilerde yapmayı düünüyorum fakat şuanlık bu atılanlar gibi istiyorum. şansımı bi 3d baskıda denyebilirim bulamazsam uyguna
HP EliteBoard G1a adında klavye bilgisayar çıkartmış sizce alınır mı fiyatları ne durumda olur
 
Mini pc masraflı. Flex PSU LP ekran kartı pcie kablosu LP sogutma mini anakart ve mini kasa bunlar hep zor bulunuyor ve daha pahalı. O yüzden normal bileşenler ile olabildiğince küçük kasa toplamak en uygunu olur.
 
Mini pc masraflı. Flex PSU LP ekran kartı pcie kablosu LP sogutma mini anakart ve mini kasa bunlar hep zor bulunuyor ve daha pahalı. O yüzden normal bileşenler ile olabildiğince küçük kasa toplamak en uygunu olur.
Al sana mini PC henüz çıkmadı tabii ki :D
 
Ben bu tarz mini pcleri sevmiyorum. Masaüstü donanımları olması lazım diğer türlü ekransiz laptop gibi duruyor.
Ozmaan matx sistem dizeceksin çok bütçe yoksa mini itx önermem fiyatını haketmiyorlar laptop daha iyidir matx diz o yüzden mini itx çok uğraştırır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben bu tarz mini pcleri sevmiyorum. Masaüstü donanımları olması lazım diğer türlü ekransiz laptop gibi duruyor.
Ben olsam ATX sistem dizerim
 
Son düzenleme:
Ozmaan matx sistem dizeceksin çok bütçe yoksa mini itx önermem fiyatını haketmiyorlar laptop daha iyidir matx diz o yüzden mini itx çok uğraştırır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben olsam ATX sistem dizerim
Konu sahibi ben değilim. Mini PC hayali kurdum ama yapmadım çünkü fiyat pahalı geliyordu ve parça bulmak zor. Yurt dışı ürün alabilsek toplanır ama o da zor.
 
Mini pc masraflı. Flex PSU LP ekran kartı pcie kablosu LP sogutma mini anakart ve mini kasa bunlar hep zor bulunuyor ve daha pahalı. O yüzden normal bileşenler ile olabildiğince küçük kasa toplamak en uygunu olur.
dedigim gibi suanlik aklimda o var normal bilesenlerle kucuk yapmak ve baya da küçülüyor sadece kasayi nasil halletsem emin degilim su videodaki kasa tam istedim sekil hem kucuk hem 2 fanli ekran kartida sigar fazla buyuk olmayanlar.

Ozmaan matx sistem dizeceksin çok bütçe yoksa mini itx önermem fiyatını haketmiyorlar laptop daha iyidir matx diz o yüzden mini itx çok uğraştırır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ben olsam ATX sistem dizerim
atx sistem çok büyük ve doldurması zor bence. atx aldıysan ekran kartıda taştaşlı olması lazım soğutucuda aynı şekilde özellikle anakartta boş bir şey olmaması lazım yoksa çöp duruyor. şu kasa için bi çözüm bir şey bulursam sanırım kendi sistemimi oturtabileceğim birşeye geçicem işte sadece soğutucu değiştirip filan.
 
dedigim gibi suanlik aklimda o var normal bilesenlerle kucuk yapmak ve baya da küçülüyor sadece kasayi nasil halletsem emin degilim su videodaki kasa tam istedim sekil hem kucuk hem 2 fanli ekran kartida sigar fazla buyuk olmayanlar.


atx sistem çok büyük ve doldurması zor bence. atx aldıysan ekran kartıda taştaşlı olması lazım soğutucuda aynı şekilde özellikle anakartta boş bir şey olmaması lazım yoksa çöp duruyor. şu kasa için bi çözüm bir şey bulursam sanırım kendi sistemimi oturtabileceğim birşeye geçicem işte sadece soğutucu değiştirip filan.
Valla açık açık konuşmak gerekirse benim o ATX kasaya koyabileceğim en tastasli kart 5070 ti yada 9070 XT olur soğutucuyu belirledim anakart a ihtişamlı bir şey koydum mu olur herhalde
 
dedigim gibi suanlik aklimda o var normal bilesenlerle kucuk yapmak ve baya da küçülüyor sadece kasayi nasil halletsem emin degilim su videodaki kasa tam istedim sekil hem kucuk hem 2 fanli ekran kartida sigar fazla buyuk olmayanlar.


atx sistem çok büyük ve doldurması zor bence. atx aldıysan ekran kartıda taştaşlı olması lazım soğutucuda aynı şekilde özellikle anakartta boş bir şey olmaması lazım yoksa çöp duruyor. şu kasa için bi çözüm bir şey bulursam sanırım kendi sistemimi oturtabileceğim birşeye geçicem işte sadece soğutucu değiştirip filan.
Deepcool ch170 plus alsana işte 5400 TL.Anakart olarak mAtx takabiliyorsun.Daha ucuza bişi bulamazsın.Birde xpg var.
 
Deepcool ch170 plus alsana işte 5400 TL.Anakart olarak mAtx takabiliyorsun.Daha ucuza bişi bulamazsın.Birde xpg var.
türkiyeye dönünce bakıcam 170 ve 160 modeli güzelmiş biri yatar biri dikey bi bakıcam fakat kasa olarak dediğin gibi başka seçenek yok gibi uygun fiyata. yurtdışı alışveriş sorun olmasa seçenek var gibi. aslında moldovaya gidicem oraya sipariş edebilirmiyim acaba varmı öneriniz yurtdışından alabileceğim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Valla açık açık konuşmak gerekirse benim o ATX kasaya koyabileceğim en tastasli kart 5070 ti yada 9070 XT olur soğutucuyu belirledim anakart a ihtişamlı bir şey koydum mu olur herhalde
kart kalın kart ve güzelse oluyor yada işte dik yaparsan halledilir ama oda bence onu dolu göstermek mini pc kadar masraflıdır.
 
Geri
Top