Mining rig kuruyorum, eksik bir şey var mı?

Barbara Gordon

80+ Bronze
Katılım
22 Şubat 2021
Mesajlar
860
Reaksiyon skoru
639
Sürekli böyle konu açıyorum ama sonuçta mining rig kuruyoruz boru değil.
https://www.sinerji.gen.tr/msi-b450-a-pro-max-4133mhz-oc-m2-am4-atx-anakart-p-31976 3x (3 tane olmasının sebebi biri yedek :))

https://www.teknobiyotik.com/high-p...full-moduler-guc-kaynagi-hp1-f750gd-f14c.html 4x

https://www.n11.com/urun/amd-ryzen-...che-65-w-islemci-280203?magaza=magic#unf-info 2x

https://urun.n11.com/kablolar/atx-d...24-pin-5145p-anakart-adaptor-bagla-P220711513 3x

https://urun.n11.com/overclock-urunleri/5-adet-riser-kart-ver009s-usb-30-pcie-x1-to-x16-P500464399 5'li bu 3 adet toplamda 15 tane alınacak.

2x

12 tane 1660 Super
. Herhangi bir eksik veya yanlış parça var mı? Tüm parçaları özenle seçtim kaliteli olmasına dikkat ettim.
 
12 adet 1660S mi. Stokları kimin bitirdiği belli oldu.d
Mantıklı seçimler olmuş. Sistem güzel.
 
12 adet 1660S mi. Stokları kimin bitirdiği belli oldu.d
Mantıklı seçimler olmuş. Sistem güzel.
Eyvallah sağolasın. Bu sistemi daha ucuza kuranlar var. Tabii kullandıkları parçalar da ucuz. Eskiden kalma anakart, dandik PSU falan. Kalite her şeydir bana göre.
 
Eyvallah sağolasın. Bu sistemi daha ucuza kuranlar var. Tabii kullandıkları parçalar da ucuz. Eskiden kalma anakart, dandik PSU falan. Kalite her şeydir bana göre.
Anakart seçimi güzel olmuş. PSU da oldukça yerinde seçim. Üzmez bence.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,646
Mesajlar
11,069,217
Üyeler
197,951
Son üye
Fatih11
Geri
Top