Monitör önerisine açığım :3

Maeres

80+
Katılım
14 Haziran 2024
Mesajlar
48
Reaksiyon skoru
20
Bütçe
7000
Selamlar fps oyunları oynayacağım da 60hz monitörden yüksek hz li bir monitöre geçmek istiyorum bana uygun fiyatlı güzel bi öneriniz var mı?
 
Selamlar fps oyunları oynayacağım da 60hz monitörden yüksek hz li bir monitöre geçmek istiyorum bana uygun fiyatlı güzel bi öneriniz var mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2k istersende az bütçe arttırıp bunu alabilirsin.
 
Merhaba fps yoğunluklu oyun oynıcaksanız 24 inç tavsiye ederim 27 inç şuana kadar kullanmadım ama çok büyük oluyor bende hikaye odaklı daha iyi olabilir 27 inç sizin seçiminize kalan bir şey ben size bir kaç tane atiyim tavsiye olaraktan size youtubedan falan videolarına teker teker bakın negatif pozitif taraflarına
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
Son düzenleme:
Merhaba fps yoğunluklu oyun oynıcaksanız 24 inç tavsiye ederim 27 inç şuana kadar kullanmadım ama çok büyük oluyor bende hikaye odaklı daha iyi olabilir 27 inç sizin seçiminize kalan bir şey ben size bir kaç tane atiyim tavsiye olaraktan size youtubedan falan videolarına teker teker bakın negatif pozitif taraflarına
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

çok teşekkür ederim bende bunları buldum bakar mısın anlıyorsan iyiler mi sence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
çok teşekkür ederim bende bunları buldum bakar mısın anlıyorsan iyiler mi sence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gamebooster alınmaz. arkadaşın attığı aoc monitör alınır.
 
çok teşekkür ederim bende bunları buldum bakar mısın anlıyorsan iyiler mi sence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İkiside alınmaz hocam.
 
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2k istersende az bütçe arttırıp bunu alabilirsin.
teşekkürler aldım listeye bunuda attıklarıma bakar mısın iyiler mi sence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İkiside alınmaz hocam.
neden peki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gamebooster alınmaz. arkadaşın attığı aoc monitör alınır.
neden alınmazlar monitör bilgim pek yok diye soruyorum aoc u ekledim listeme
 
teşekkürler aldım listeye bunuda attıklarıma bakar mısın iyiler mi sence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


neden peki
Birisi va panel ve va panellerde ghosting sorunu oluyor o fiyata daha iyisi varken alınmaz gamebooster ise marka olarak iyi değil zaten.
 
teşekkürler aldım listeye bunuda attıklarıma bakar mısın iyiler mi sence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


neden peki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


neden alınmazlar monitör bilgim pek yok diye soruyorum aoc u ekledim listeme
kalitesiz panel kullanmalarının yanı sıra o modeli bir arkadaşım bizzat kullandı, bir süre sonra bozuldu garantiden değiştirip sattı. aoc fersah fersah daha iyi bir marka.
 
Selamlar fps oyunları oynayacağım da 60hz monitörden yüksek hz li bir monitöre geçmek istiyorum bana uygun fiyatlı güzel bi öneriniz var mı?
kendim kullanıyorum gayet güzel
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,224
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top