Monitör ve gpu overclock

KILINÇ

80+
Katılım
27 Aralık 2025
Mesajlar
63
Reaksiyon skoru
10
Arkadaşlar monitörümde ve gpuda overclock yapmak istiyorum ama tehlikelimidir, zararı olurmu, pc ömrü kısalır mı gibi sorularım var. bir de laptopları monitör bağlayınca fps artıyormuş bir bilginiz var mı yardımcı olursanız çok sevinirim
 
monitörde pek bir tehlikesi yok ama gpu kısmı tehlikeli
 
İkisini de normal kullansan daha iyi olur bence. Laptopları monitöre bağlayınca fps artıyor gibi bir mevzu hiç duymadım, mantıklı da gelmedi açıkçası.
 
Arkadaşlar monitörümde ve gpuda overclock yapmak istiyorum ama tehlikelimidir, zararı olurmu, pc ömrü kısalır mı gibi sorularım var. bir de laptopları monitör bağlayınca fps artıyormuş bir bilginiz var mı yardımcı olursanız çok sevinirim
Laptopta Vsync aktif oyun oynayan birisi için monitör takmak tabi ki fps artırır sonuçta hz değişiyor :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,932
Mesajlar
11,082,577
Üyeler
198,219
Son üye
somonEmekcisi
Geri
Top