Monitörümü kaça satmalıyım

lappelduvide

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
3,923
Reaksiyon skoru
2,210

Lenovo Legion R25i-30 67B7GACBTK 24.5" 0.5 ms FHD 165hz IPS​


monitörüm var yılın başında teknosadan almıştım 360 veya 240 hz almak istediğim için satmayı düşünüyorum herhangi bi sorunu yok fiyat olarak kaç yazmalıyım sizce?
 

Lenovo Legion R25i-30 67B7GACBTK 24.5" 0.5 ms FHD 165hz IPS​


monitörüm var yılın başında teknosadan almıştım 360 veya 240 hz almak istediğim için satmayı düşünüyorum herhangi bi sorunu yok fiyat olarak kaç yazmalıyım sizce?
İnternette 6k olduğuna bakma. Bence 3-3.5k'ya gider garantisi varsa hâlâ.
 
0 MSI 180hz IPS monitör aldım 3.8k. senin monitorde 3k civarı eder muhtemelen
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,450
Mesajlar
11,077,386
Üyeler
198,137
Son üye
claude_prompt
Geri
Top