Kanka ısıdan renk değişen klavyemin değişimini bedavadan yapıp gönderdiler şans malesefMonster notebook yetkili servis ilgisizliği. Arkadaşlar lütfen sonuna kadar okuyun ve bu markadan kesinlikle öte durun lütfen rica ediyorum. Bu kadar kötü malzeme kalitesi olamaz. 24 Temmuz 2024 tarihinde Trendyol Monster Notebook satıcısından firmanın kendisinden bir Abra A5 V20.4.2 modelini satın aldım. Cihaz 2 gün içerisinde elime ulaştı. Windows kurup Steam yükledim belli başlı oyunları yükledim. Daha cihazın ilk günü. Hiçbir yazışma vs yapmadım. İlk WP web e girdim ve bir mesaj attım. Atarken bir şey dikkatimi çekti ü harfi yerinden çıkıyordu. Samimi söylüyorum. Bir defa dokundum ve ü harfi elime geldi. Çok şaşırdım. Diyorlardı ya. Ömür boyu hizmet garantisi. Cihazda daha hiçbir şey yapmadan geri gönderdim. Klavye değişimi için 27 Temmuz günü 3 gün sonra geri gönderdim. 30 Temmuzda beni aradılar ve telefonda fiziksel hasardan kaynaklandığı için 2300 TL klavye değişim ücreti ödemeniz lazım yoksa işlem yapılmayacaktır diyorlar. 30 bin tl'ye sıfır bir cihaz alıyorsunuz. Sadece tek bir defa ü harfine basıyorsunuz ve yerinde bile değil. Firma sizden ekstra para istiyor. Ürününün arkasında bu kadar durmayan. Bir firmadan kesinlikle öte durun. Şunu da belirtmek isterim ( 1. Gününde ateş gibi yanan. Klavyesine elimizi bile koyamadığımız bir cihaz. Adaptörü o kadar çok ısınıyor ki anlatamam üzerinde ekmek kızartırsınız. Hayatımda ilk defa Monster aldım. Onca kötü yoruma ve videoya rağmen ne kadar kötü olabilir diye aldım. Çok pişmanım. ) 1 günlük kullanımda elinizde kalan. Bir oyuncu bilgisayarı. Oyun oynayan arkadaşlar bilir. Bizim ü tuşu ile hiç işimiz yok. Olsa bile 1 günlük bir bilgisayarın tuşunun yerinden çıkması anlamsız. Bozuk mal satıp üstüne serviste para istemeleri çabası