Öneri Mouse Önerisi 3500tl

Sasageyo

80+ Bronze
Katılım
30 Ağustos 2020
Mesajlar
801
Reaksiyon skoru
228
3500 civarı bütçem var palm claw arası bir şey tutuyorum Scyrox V6 düşündüm o yüzden. O fiyata değer mi? Bayağı hafif olması cezbetti açıkçası ama malzeme kalitesi nasıldır esneme yapar mı yamulur mu 3 5 ay kullanma ile? Kullanan varsa veya şu daha iyidir dediğiniz mouse varsa yazarsanız sevinirim.
 
Biraz esneme yapabilir, malzemesi ve skatezleri genel olarak kötü deniyordu incelemelerde.


Bütçe çıkarsa bakabilirsin.


Şekilleri yakın sayılır birbirine.

Bütçe çıkmaz diyorsan da F2 Master Plus modeli daha iyi olur bence scyroxtan, birçok yönde daha önde.


karne10 koduyla beraber 3200 civarı bir fiyata geliyor plus modeli.

 
Biraz esneme yapabilir, malzemesi ve skatezleri genel olarak kötü deniyordu incelemelerde.


Bütçe çıkarsa bakabilirsin.


Şekilleri yakın sayılır birbirine.

Bütçe çıkmaz diyorsan da F2 Master Plus modeli daha iyi olur bence scyroxtan, birçok yönde daha önde.


karne10 koduyla beraber 3200 civarı bir fiyata geliyor plus modeli.

4000 zor olur 3200 e f2 daha iyi olur. Meyergaming sitesi güvenilir midir?
 
4000 zor olur 3200 e f2 daha iyi olur. Meyergaming sitesi güvenilir midir?
Satış konusunda güvenilirler de iade konusunda kendileriyle bir deneyimim olmadı henüz. Çevremden birkaç kişi sorunlu ürün aldığında yardımcı olmuşlardı, onun dışında herhangi bir olay görmedim.
 
Satış konusunda güvenilirler de iade konusunda kendileriyle bir deneyimim olmadı henüz. Çevremden birkaç kişi sorunlu ürün aldığında yardımcı olmuşlardı, onun dışında herhangi bir olay görmedim.
F2 de karar kıldım da 2 farklı modeli var ama meyerde aynı fiyatta
Master+ https://meyergaming.com/vgn-dragonf...g-mouse?seri=f2-master-plus&renk=supercar-red
Ultra+ https://meyergaming.com/vgn-dragonf...wPS7mjkdbgYbFPM1pq6i&seri=f2-ultra&renk=beyaz
bunlardan hangisi daha iyi ufak tefek farkları var ama hangisi daha iyi bilemedim.
 
Ultra eski model hocam, o fiyatları hak etmiyor şu an. Master donanım olarak çok daha iyi.
Son olarak şey sorayım 3200e F2 master+ mı yoksa 3800e atk air a9 mu? Extra fiyata değer mi a9 air?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,812
Mesajlar
11,070,903
Üyeler
197,987
Son üye
ycl02msa02
Geri
Top