Neler Yeni

Msı Gg Clutch GM41 vs Asus ROG Pugio II ve daha iyi seçenekler

Katılım
27 Aralık 2021
Mesajlar
416
Az önce gittigidiyorla yazıştım. Bugün dönüş yapılacağını belirttiler. İade istemediğimi, ürün değişimi istediğimi, satıcının tutumunu ve mesajını bildirdim. Konunun çözüme ulaştırılmasını takdirde hukuki yollara başvuracağımı belirttim.
 

Yigit06

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
595
Dahası  
Reaksiyon skoru
158
Konum
Ankara
İsim
Yiğit
Kulaklık ve mousepad için ayrı konu açın derim. Daha bilgili arkadaşlar vardır mutlaka.
Az önce gittigidiyorla yazıştım. Bugün dönüş yapılacağını belirttiler. İade istemediğimi, ürün değişimi istediğimi, satıcının tutumunu ve mesajını bildirdim. Konunun çözüme ulaştırılmasını takdirde hukuki yollara başvuracağımı belirttim.
şimdi aradım bugün 4-5 e kadar size geri dönüş yaparlar yapmazlarsa gittigidiyor üzerinden değişim talebi ile yollaya bilir miyim dedim evet yollayabilirsiniz dediler 4-5 e kadar ya sizi ararlar yada sms le bilgilendirirler dedi can bey
 
Katılım
27 Aralık 2021
Mesajlar
416
GittiGidiyor aradı beni az önce. Satıcının verdiği cevabın aynısını verdi. İade için satıcı bekliyor, değişime onlar karar veriyor dedi. Siz neden kontrol etmiyorsunuz sorumlusunuz dedim, biz kontrol edemeyiz dedi. Ürünü göndermiyorum şu an. Tüketici hakem heyetine başvuracağım.
3 kişiyi mağdur ettiniz şu an dedim, hem paramızı hem zamanımızı gasp ettiler.

Sizden mail bekliyorum. Yazdım mesajla
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Aralık 2021
Mesajlar
416
6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkın Kanun

Ayıplı mal
MADDE 8- (1) Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun
olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.


Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını
isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür

ayıpsız bir misli ile değiştirilmesi
imkan varsa derken piyasada satışı olması
üretiminin olması anlamına gelmektedir.

siparişe konu ürün kararlaştırılandan farklı olduğu için ayıplı maldır. Ayıplı maldan tüketicinin seçimlik hakkı kapsamında yenisi ile değişimi talep edilmektedir.

Şu an ürünü iade etmemize de gerek yok. İade durumunda onların istediği gibi dosya kapanır.
Şimdi bunları hem firmaya hem de gittigidiyora iletip yazılı olarak tekrar değişim talep isteyeceğim.
 

Yigit06

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
595
Dahası  
Reaksiyon skoru
158
Konum
Ankara
İsim
Yiğit
6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkın Kanun

Ayıplı mal
MADDE 8- (1) Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun
olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.


Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını
isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür

ayıpsız bir misli ile değiştirilmesi
imkan varsa derken piyasada satışı olması
üretiminin olması anlamına gelmektedir.

siparişe konu ürün kararlaştırılandan farklı olduğu için ayıplı maldır. Ayıplı maldan tüketicinin seçimlik hakkı kapsamında yenisi ile değişimi talep edilmektedir.

Şu an ürünü iade etmemize de gerek yok. İade durumunda onların istediği gibi dosya kapanır.
Şimdi bunları hem firmaya hem de gittigidiyora iletip yazılı olarak tekrar değişim talep isteyeceğim.
hem gittigidiyorla hemde incehesapla konuştum süreci ben onay verene kadar durdurdular dedim ben iade etme yolundaydım uğraşmamak için ama şimdi 600tl lik ürün 1400tl olmuş benim burda hakkım yeniyor dedim ben kesinlikle değişim istiyorum aldığım ürünü istiyorum dedim gittigidiyorda kesinlikle değişim olarak not düştü kesinlikle ama kesinlikle değişim yaptırıcam ya cidden şaka gibi indirimleride kaçırdık vallaha insan sinileniyor ya ben kesinlikle değişim yaptıracağım
 

Yigit06

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
595
Dahası  
Reaksiyon skoru
158
Konum
Ankara
İsim
Yiğit
6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkın Kanun

Ayıplı mal
MADDE 8- (1) Ayıplı mal, tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun
olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır.


Tüketicinin seçimlik hakları
MADDE 11- (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını
isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür

ayıpsız bir misli ile değiştirilmesi
imkan varsa derken piyasada satışı olması
üretiminin olması anlamına gelmektedir.

siparişe konu ürün kararlaştırılandan farklı olduğu için ayıplı maldır. Ayıplı maldan tüketicinin seçimlik hakkı kapsamında yenisi ile değişimi talep edilmektedir.

Şu an ürünü iade etmemize de gerek yok. İade durumunda onların istediği gibi dosya kapanır.
Şimdi bunları hem firmaya hem de gittigidiyora iletip yazılı olarak tekrar değişim talep isteyeceğim.
şimdi konuştum değişim departmanında sinem hanım saat 18 geçmişken ve ben haklıyken lafı çevire çevire ben konuşurken suratıma kapattı hem onlar hakkında hemde sinem hanım hakkında thh ye şikayet edicem sizde şikayet ediniz
 
Katılım
27 Aralık 2021
Mesajlar
416
hem gittigidiyorla hemde incehesapla konuştum süreci ben onay verene kadar durdurdular dedim ben iade etme yolundaydım uğraşmamak için ama şimdi 600tl lik ürün 1400tl olmuş benim burda hakkım yeniyor dedim ben kesinlikle değişim istiyorum aldığım ürünü istiyorum dedim gittigidiyorda kesinlikle değişim olarak not düştü kesinlikle ama kesinlikle değişim yaptırıcam ya cidden şaka gibi indirimleride kaçırdık vallaha insan sinileniyor ya ben kesinlikle değişim yaptıracağım
Maalesef ben de öyle istedim ve gelen cevap hep iade yönünde. Kanunu da ekleyip yazı ile attım ikisine de. Halen iade diyorlar. Ürünü gönderirsem onlar iade kabul edildi deyip dosyayı kapatacaklar. Belgelerle başvuru yapacağım tüketici hakem heyetine. Arkadaşımın kardeşi çalışıyor ona danıştım. Mecburlar kanuna uymaya
Ürünü bu süreçte bekleteceğim sonuçta ayıplı mal onlar kabul etmese de kanuna göre öyle
 

Yigit06

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
595
Dahası  
Reaksiyon skoru
158
Konum
Ankara
İsim
Yiğit
Maalesef ben de öyle istedim ve gelen cevap hep iade yönünde. Kanunu da ekleyip yazı ile attım ikisine de. Halen iade diyorlar. Ürünü gönderirsem onlar iade kabul edildi deyip dosyayı kapatacaklar. Belgelerle başvuru yapacağım tüketici hakem heyetine. Arkadaşımın kardeşi çalışıyor ona danıştım. Mecburlar kanuna uymaya
Ürünü bu süreçte bekleteceğim sonuçta ayıplı mal onlar kabul etmese de kanuna göre öyle
ve ayrıca dendi ki ürünün başlığını açıklamasını gittigidiyor yapıyor onlarla görüşünüz biz sadece ürünü onlara satıyoruz dendi :D çocuk kandırıyolar sanki ya bunların hepsi konuşurken kayıt altında onlar suçuna suç katıyor kesinlikle şikayet edeceğim uğraşacağım
 
Katılım
27 Aralık 2021
Mesajlar
416
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,060,295
Mesajlar
9,531,772
Üyeler
168,430
Son üye
bebur
Top Bottom