17/11/2023 tarihinde n11 üzerinden GpnTeknoloji mağazasından bir klavye satın aldım 3 gün sonra 20/11 tarihinde elime ulaştı dış paketlemesinde hiç bir sorun yoktu fakat içini açtığımda tuşların üstünde çizikler vs vardı bende iade oluşturdum iadeyi 21/11 tarihinde kargoist firmasına teslim ettim. Kargoist ürünü 10 gün kadar sonra teslim etti bu arada mağaza iademi ulaşmadı diye reddetti ardından tekrar iade açtım ve kargoist firmasını arayarak çözüme ulaştırdım ve ürünü ellerine 29/11 tarihinde ellerine ulaştı onun da üstünden de 5 gün geçmesine rağmen iadem teslim edilmedi diye reddedildi. Kısacası 17 gündür aldığım ürünün ne ücretini geri alabildim ne de değişim sağlandı ne elimde ürün ve ne de ücret iadesi. Çözüm merkezini defalarca aradım hiç bir çözüm sunmadılar oyaladılar mağazayı arıyorum telefonlara çıkmıyor baya baya n11 ve mağaza tarafından dolandırıldım. Tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım gerekli yerlere şikayetimi yaptım onun harici ne yapmalıyım? Önerilerinizi bekliyorum. Güvenli alışveriş mottosu ile hareket eden ve bu tarz reklamlar veren firmanın böyle şeyler yapması da komik.
Ekler
Son düzenleme: