Netspeed kullananlar hakkında

Knk nerede oturuyorsun ? Ve Fiber TT alt yapısı değilmi ?
Hatayda oturuyordum. Fiber altyapısı kullanıyordum. Şu an netspeed aboneliğim bulunmuyor ama kullanırken gayet memnundum sorun yaşamadım. Aboneliğimi iptal ederken de hiçbir sorun yaşamadım 1 günde iptal ettim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,301
Mesajlar
11,086,356
Üyeler
198,291
Son üye
Nebi Akgün
Geri
Top