Netspeed kullananlar hakkında

Knk nerede oturuyorsun ? Ve Fiber TT alt yapısı değilmi ?
Hatayda oturuyordum. Fiber altyapısı kullanıyordum. Şu an netspeed aboneliğim bulunmuyor ama kullanırken gayet memnundum sorun yaşamadım. Aboneliğimi iptal ederken de hiçbir sorun yaşamadım 1 günde iptal ettim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,072
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top