Nvidia Pendulum ile Gsync testi nasıl yapılır??

ahmet.ershn

80+ Bronze
Katılım
24 Mayıs 2020
Mesajlar
1,238
Reaksiyon skoru
590
Nvidia Pendulum ile Gsync testi nasıl yapılır. Ben girdim bir çan bi sağa bi sola hareket ediyor? Gsync çalışıyormu çalışmıyormu nasıl anlarım?
 
Nvidia Pendium ile Gsync testi nasıl yapılır. Ben girdim bir çan bi sağa bi sola hareket ediyor? Gsync çalışıyormu çalışmıyormu nasıl anlarım?
sol üst tarafta vsync off bide gsync yazması lazım ordan açtığında kırılmalara bak bide açmadığın off olduğu halde bak.
 
sol üst tarafta vsync off bide gsync yazması lazım ordan açtığında kırılmalara bak bide açmadığın off olduğu halde bak.
orda gysnc işaretli ve kırılma yok bildigin sallanıyor sanırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sol üst tarafta vsync off bide gsync yazması lazım ordan açtığında kırılmalara bak bide açmadığın off olduğu halde bak.
açmadıgın off oldugu hali derken?
 
Yırtılmalar olmuyorsa gsync çalışıyordur.
 
orda gysnc işaretli ve kırılma yok bildigin sallanıyor sanırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


açmadıgın off oldugu hali derken?
gsync butonunun sol tarafında vsync off yazıyor sanırım bir şey off yazıcak onu tikle sonra da gsync yazana tikle aradaki farkı görmen lazım dediğim o .
 
Yırtılmalar olmuyorsa gsync çalışıyordur.
birde oyunlarda vsync yani dikey senkrizasyonu açayımmı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gsync butonunun sol tarafında vsync off yazıyor sanırım bir şey off yazıcak onu tikle sonra da gsync yazana tikle aradaki farkı görmen lazım dediğim o .
no vsync e tıklayınca tekrar gsync i açamıyorum.
 
birde oyunlarda vsync yani dikey senkrizasyonu açayımmı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


no vsync e tıklayınca tekrar gsync i açamıyorum.
Gsync ayarlarının fotoğrafını paylaşırmısın?
 
Yırtılmaları farkedersiniz. @crazyreign Yırtılmalara bakmak isterseniz, gsync‘i kapatıp test yapabilirsiniz.🙂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Gerek yok.
birde oyunlarda vsync yani dikey senkrizasyonu açayımmı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


no vsync e tıklayınca tekrar gsync i açamıyorum.
geri açabiliyorum yanlış yazmışım evet farkettim gsync seçince yırtılma olmuyor digerlerinde oluyor peki yani bu gsync açık mı demektir??
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gsync ayarlarının fotoğrafını paylaşırmısın?
Gereken ayarları yaptım biliyorum onu @crazyreign abi bi el atsana :)
 
geri açabiliyorum yanlış yazmışım evet farkettim gsync seçince yırtılma olmuyor digerlerinde oluyor peki yani bu gsync açık mı demektir??
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Gereken ayarları yaptım biliyorum onu
Evet gsync açık demektir.
 
geri açabiliyorum yanlış yazmışım evet farkettim gsync seçince yırtılma olmuyor digerlerinde oluyor peki yani bu gsync açık mı demektir??
Evet, yırtılmaları görmüyorsanız gsync açıktır.
 
Evet, yırtılmaları görmüyorsanız gsync açıktır.
tamamdır
Evet gsync açık demektir.
teşekkür ederim. :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Evet gsync açık demektir.
Evet, yırtılmaları görmüyorsanız gsync açıktır.
League of legends da dikey senkrizasyonu (vsync) açmadıgımda yırtılma var ç.ok fazla. Sanırım gsync açık degil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@crazyreign @Linux
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,794
Mesajlar
11,070,744
Üyeler
197,982
Son üye
tuwanr
Geri
Top