Nvidia Pendulum ile Gsync testi nasıl yapılır??

tamamdır

teşekkür ederim. :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



League of legends da dikey senkrizasyonu (vsync) açmadıgımda yırtılma var ç.ok fazla. Sanırım gsync açık degil
FPS değerinizi 144 yapabilir misiniz ? Bende‘de aynı şekilde oluyordu.
 
Evet zaten sabit 144 yaptım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Peki bu hata sadece lol le alakalı mı yoksa gsync i açamadımmı :(
Başka oyunlarda test edebilir misiniz ?
 
Son düzenleme:
hemen edeyim bekleyin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


valorantta test ettim çok fark edilmiyor ama bazı yerlerde yırtılmalar var vsync kapalıyken
@crazyreign Neden olabilir ? Gsync testinde yırtılma olmamış, oyunlar‘da gözüküyormuş.
 
g sync açıldığı zaman ekran beyaz olup gidiyor tam beyaz değil rengi açıklaşıyor koyulaşıyor ne anlatsam bilemedim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@crazyreign Neden olabilir ? Gsync testinde yırtılma olmamış, oyunlar‘da gözüküyormuş.
Neyse ben yatıyorum yarın gelirim yardımcı olursanız
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@crazyreign Neden olabilir ? Gsync testinde yırtılma olmamış, oyunlar‘da gözüküyormuş.
bu arada valorantta yırtılma var dedim ama tam emin degilim loldeki kadar fazla yoktu. Olmayadabilir yani neyse iyi geceler :)
 
Son düzenleme:
@Fiery nin yaptığı rehberdeki adımları uygulayın. https://donanimarsivi.com/forum/konu/freesync-monitoerde-g-sync-acmak.48704/
 
yaptım zaten hepsini
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Peki vsync açınca yırtılma olmuyor ise gsynce neden ihtiyacım olsun ki? vsync yani dikey senkrizasyonu açsam ne farkeder
 
yaptım zaten hepsini
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Peki vsync açınca yırtılma olmuyor ise gsynce neden ihtiyacım olsun ki? vsync yani dikey senkrizasyonu açsam ne farkeder
@Fiery @keremcnsz24 Gsync testinde yırtılma olmamasına rağmen oyunlarda yırtılma oluyormuş, neden böyle ?
 
@Fiery @keremcnsz24 Gsync testinde yırtılma olmamasına rağmen oyunlarda yırtılma oluyormuş, neden böyle ?
knk bana gsync testini anlatırmısın neye göre gsync açık oluyor? yani yukarıdan gsync i seçince yırtılma olmuyor ise çalışıyor mu demektir?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Fiery @keremcnsz24 Gsync testinde yırtılma olmamasına rağmen oyunlarda yırtılma oluyormuş, neden böyle ?
peki 3d ayarlarının yönetilmesi yerinden düşey senkrizasyon şuan 3d uygulama ayarlarını kullan yazıyor kalsın mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

knk bana gsync testini anlatırmısın neye göre gsync açık oluyor? yani yukarıdan gsync i seçince yırtılma olmuyor ise çalışıyor mu demektir?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


peki 3d ayarlarının yönetilmesi yerinden düşey senkrizasyon şuan 3d uygulama ayarlarını kullan yazıyor kalsın mı
nereye gittin reis @Yakup42
 
Son düzenleme:
Geri
Top