Araç taksi çıkması değil hocam. Parça parça normal 22 bin tramer var. O da bir kapı bir çamurluk boya olduğu için. Araç zaten 2. sahibinde ve tanıdığımız bir kişi de. Aracın geçmişini biliyoruz yani. Sahibi yurtdışına gittiği için acil paraya ihtiyacı var.
Taksi çıkmasımı bilemeyiz ama başına güzel şeyler gelmediği kesin Şase ucunun kırık olması ilk kazada dağılacak anlamına da gelebiliyor sonuçta. Uzak durmak en doğrusu.
Araç taksi çıkması değil hocam. Parça parça normal 22 bin tramer var. O da bir kapı bir çamurluk boya olduğu için. Araç zaten 2. sahibinde ve tanıdığımız bir kişi de. Aracın geçmişini biliyoruz yani. Sahibi yurtdışına gittiği için acil paraya ihtiyacı var.
Araç taksi çıkması değil hocam. Parça parça normal 22 bin tramer var. O da bir kapı bir çamurluk boya olduğu için. Araç zaten 2. sahibinde ve tanıdığımız bir kişi de. Aracın geçmişini biliyoruz yani. Sahibi yurtdışına gittiği için acil paraya ihtiyacı var.
Hocam aracın geçmişini biliyorsan bize tam olarak neyi soruyorsun anlayamadım ? Aracı biliyosan içine sinmiş belli ki al geç. Yarın öbür gün en ufak tıkırdama arıza (Allah göstermesin) durumunda da sürekli ön panel aklına gelecek bu da aklında bulunsun
Hocam aracın geçmişini biliyorsan bize tam olarak neyi soruyorsun anlayamadım ? Aracı biliyosan içine sinmiş belli ki al geç. Yarın öbür gün en ufak tıkırdama arıza (Allah göstermesin) durumunda da sürekli ön panel aklına gelecek bu da aklında bulunsun
Hocam ben geçmişini biliyorum derken taksi çıkması vs olmadığını ağır hasarlı olmadığından bahsediyorum. Burada ki sorma amacım da şase podye gibi önemli yerler gibi sıkıntılı mı ön panel ve taban sacı.
ön panel dediğin şey radyatörlerin bağlandığı plastik parça. sağ sol çamurluklar işlemli olduğuna göre araç önden darbe almış bunun sonucunda da panel de kırık oluşmuştur. kafaya takılacak bir şey değil.
edit: anladığım kadarıyla ön panel değil tampon koruma demirinden bahsetmişsin. ön panel ayrı koruma demiri ayrı hangisinden bahsediyorsun?
Hayır hocam direk eksper kağıdında ön panel orjinal açıklama kısmında ezik sağ bağlantı ucu kırık yazıyor. Ön tampon koruma demiri değil yani anladığım kadarıyla.
Hocam ben geçmişini biliyorum derken taksi çıkması vs olmadığını ağır hasarlı olmadığından bahsediyorum. Burada ki sorma amacım da şase podye gibi önemli yerler gibi sıkıntılı mı ön panel ve taban sacı.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hayır hocam direk eksper kağıdında ön panel orjinal açıklama kısmında ezik sağ bağlantı ucu kırık yazıyor. Ön tampon koruma demiri değil yani anladığım kadarıyla.
taban sacı önemli durum yarın bir gün eksperde araba kesilme birleştirme mevcut dediklerinde kala kalırsın ve altan sac değişecek kadar hasar aldıysa airbagler orijinal olamaz
taban sacı önemli durum yarın bir gün eksperde araba kesilme birleştirme mevcut dediklerinde kala kalırsın ve altan sac değişecek kadar hasar aldıysa airbagler orijinal olamaz
Tamamdır şimdi anladım. Yani yaklaşılmaz mı diyorsunuz ? Araçta dediğim gibi şase podye kılıc saçları her şey orjinal gözüküyor. Yanlış anlaşılmak istemiyorum aracı koruyor gibi bir yanım yok. Sadece bilmediğimden ve bir sıkıntı çıkarır mı satarken onu sormak istedim.
Alt Taban Sacı Ezik: Bu hasar, aracın şase ve gövde bütünlüğüne zarar verdiyse, onarımı zor ve masraflı olabilir. Ayrıca, aracın yol tutuşunu ve güvenliğini de etkileyebilir.
Ön Panel Ezik: Ön panelin hasar durumu, airbaglerin açılıp açılmadığına ve hasarın şaseye ulaşıp ulaşmadığına bağlı olarak değerlendirilmelidir. Ciddi bir hasar varsa, onarımı zor ve pahalı olabilir.
Sağ Bağlantı Ucu Kırık: Bu hasar, aracın direksiyon ve süspansiyon sistemini etkileyebilir. Ciddi bir hasar ise onarımı zor ve pahalı olabilir.
Tamamdır şimdi anladım. Yani yaklaşılmaz mı diyorsunuz ? Araçta dediğim gibi şase podye kılıc saçları her şey orjinal gözüküyor. Yanlış anlaşılmak istemiyorum aracı koruyor gibi bir yanım yok. Sadece bilmediğimden ve bir sıkıntı çıkarır mı satarken onu sormak istedim.
Ön paneli kapı sacından ince olan bir araçta en ufak dokunmada bile panelin ezilmesi normaldir.
Alt taban sacının ezikliği krikoyu yanlış yerden vurulmasından dolayı ezilmiştir. Bundan dolayı aracın yol tutuşu bozulmaz araç değer kaybetmez . Aracın ekli olup olmadığını anlamayan ekspertiz mesleği bıraksın sırf bundan dolayı araba almaktan vazgeçilmez.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Panelden radyatörün altına giden ayak kırık olabilir.
Bu aracın önden bir hasar aldığını belli eder. Fakat büyük bir hasar olsaydı airbag açardı. Paneli değiştirirlerdi radyatörleri değiştirirdi.
İşin açıklama kısmına gelirsek hangi araba alınır hangi araba alınmaz buna fiyatı karar verir. Motor hasarlı aracı gider 300 bin ucuza alırsam bana göre mantıklı bir iş yapmış olurum. Hayatında elini yağa kire bulamamış sanayinin sadece adını bilen yoldan geçip her şey hakkında fikri olan adam 15 20k uygun diye bu arabaya taksi çıkması da der , pertte der. İçine sindiyse al
Taban sacı ezik diye değiştirilmez. Taban sacını değiştirmek için aracı komple soyman gerekir. Alacak adama da taban sacı ezikti komple değişti dersen vazgeçer bir de üzerine seninle dalga geçer.
Ön panelin ezikliği ise aracın kazası olduğunu belli eder. Ön taraftan ufak kazadan dolayı biraz fiyat kırarsın rahatça satılır
Ön paneli kapı sacından ince olan bir araçta en ufak dokunmada bile panelin ezilmesi normaldir.
Alt taban sacının ezikliği krikoyu yanlış yerden vurulmasından dolayı ezilmiştir. Bundan dolayı aracın yol tutuşu bozulmaz araç değer kaybetmez . Aracın ekli olup olmadığını anlamayan ekspertiz mesleği bıraksın sırf bundan dolayı araba almaktan vazgeçilmez.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Panelden radyatörün altına giden ayak kırık olabilir.
Bu aracın önden bir hasar aldığını belli eder. Fakat büyük bir hasar olsaydı airbag açardı. Paneli değiştirirlerdi radyatörleri değiştirirdi.
İşin açıklama kısmına gelirsek hangi araba alınır hangi araba alınmaz buna fiyatı karar verir. Motor hasarlı aracı gider 300 bin ucuza alırsam bana göre mantıklı bir iş yapmış olurum. Hayatında elini yağa kire bulamamış sanayinin sadece adını bilen yoldan geçip her şey hakkında fikri olan adam 15 20k uygun diye bu arabaya taksi çıkması da der , pertte der. İçine sindiyse al
Taban sacı ezik diye değiştirilmez. Taban sacını değiştirmek için aracı komple soyman gerekir. Alacak adama da taban sacı ezikti komple değişti dersen vazgeçer bir de üzerine seninle dalga geçer.
Ön panelin ezikliği ise aracın kazası olduğunu belli eder. Ön taraftan ufak kazadan dolayı biraz fiyat kırarsın rahatça satılır
Bu taban sacı değişim olayının bu kadar zahmetli olduğunu bilmiyordum. Zaten Aracı da piyasaya göre " satar " fiyatının dediğiniz gibi 25 30 bin altında alıyoruz eğer ki olumlu sonuçlanırsa. Bu taksi çıkması ve pert muhabbeti de bir hayli gereksiz oldu.. Araç dış görünüş olarak yıkılmış bitmiş araç gibi kesinlikle durmuyor. Kasa çok diri ve ok gibi duruyor. Asıl önemli olan görünmeyen yüzü tabii ki. Ön panel olayı biraz midemizi bulandırmıştı açıkcası. Ama kaput, airbag ve şase podyelerde işlem olmadığını görünce bir nebze o bulantı gitti. E tabii bir de aracın büyük bir kazaya karışmadığını en azından gördüğüm ve tanıdığım kadarıyla biliyorum. Araç neredeyse gece gündüz kapının önünde çadırlı şekilde yatıyor.
Baya açıklayıcı oldu hocam gerçekten teşekkürler. Tam olarak beklediğim açıklama buydu, tüm soru işaretleri silindi diyebilirim kafamdan.