Outlast mı Outlast 2 mi?

İkisinden birini alacağım sanırım, hangi oyunu alayım? İki oyun hikayesi birbiriyle bağlantılı ise ve direkt 2. oyundan başlarsam çok kopuk bir şekilde mi oynarım oyunu? Hangisinin korku ögeleri, ortamı, atmosferi daha iyi?
outlast 1 daha iyi 2 de çok aşırı şiddet var
 
Peki sizce Outlast kış indirimlerinde de indirime girer mi?
 
1le başla
 
İkisinden birini alacağım sanırım, hangi oyunu alayım? İki oyun hikayesi birbiriyle bağlantılı ise ve direkt 2. oyundan başlarsam çok kopuk bir şekilde mi oynarım oyunu? Hangisinin korku ögeleri, ortamı, atmosferi daha iyi?
Dostum bence Outlast sonra oustlast whistleblower ardından Outlast 2 oynamanı öneririm
 
1. Oyunu oynadım yaklaşık 30dk falan aşırı geriliyordum 25 dk falan dolaptan çıkmadım zaten😿
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,739
Mesajlar
11,070,234
Üyeler
197,973
Son üye
davidees
Geri
Top