Öneri Oyuncu koltuğunun değişimden gelen parçalar iade etmezsem ne olur

Erdnckara

80+
Katılım
5 Aralık 2021
Mesajlar
129
Reaksiyon skoru
33
Merhabalar x firmasından bir adet oyuncu koltuğu aldım. Aldığıma bin pişman ettiler 5 ay oldu yaklaşık daha bugun koltuk tam anlamıyla içime sindi. Koltuğu ilk gönderdiklerin de sağa doğru yatık olduğunu gördüm düzeltilebilir diye iletişime geçtim gözle görülür şekilde oturma tablasinda yamukluk vardı ama bana inatla pistonda olduğunu söylediler ve piston ve yıldız ayak gönderdiler ve değişecek olan parçaları mağdur olmamam için urun gelince yollayın dediler neyse o pistonun gelmesi 2 ay sürdü bana hergün yolladık yolluyoruz diyerek kandırdılar.2 ay sonunda piston ve yıldız ayak elime ulaştı.Ama tabii ki sorun düzelmedi ve yeniden iletişime geçtim yaklaşık derdimi anlatabilmem 1 ay kadar sürdü iade etmek istedim süre geçti dediler ve elimde bir koz olsun diye hemde tek seferde gitsin anlaşarak bende kalan fazla parçaları göndermedim ve sonunda ürün komple değiştirmiş olalım diye alt tabla ve sırt tablaları kolçakları yeniden göndereceklerini söylediler.Ve tabi gönderirler mi yaklaşık 2 ayda onu gönderdik gönderiyoruz diye oyaladılar ve darlamam sonucu gonderildi.Şuan elimde iki tane koltuk var yani ufak detayları eksik olsada ben bu koltuğun fazla parçalarını artık bu firmaya gıcık kaptigim icin göndermek cok içime sinmiyor ama göndermessem herhangi bir sorun dert açar mı başıma yemin ediyorum koltuğunda degilim kaldırıp çöpe atarım ama yinede göndermek içime sinmiyor ama bir yaptırımı olur mu hak talep edebilirler mi bana değişim icin garanti kapsamında parça gönderdiler sonucta garantiden yenisini yolladılar elimdeki arızalı olduğu için ama koltuk düzelsin diye iade edeceğime dair mesajlar var tabii ki. Siz ne düşünüyorsunuz iade etmeli miyim etmemeli miyim 5 ay beklediğim icin bir ceza vermek istiyorum onlara.Koltukla ilgili detaylı süreci konu olarak açaçağım.
 
Son düzenleme:
Hakka girersiniz. Marka ve mağazayı söylersiniz biz de oradan alışveriş yapmayız. En iyi cezayı bu şekilde verebilirsin.
 
Markayı söyle millet ona göre alışveriş yapsın oradan. Ve bence boşver gönder gitsin koltuğu
 
Merhaba Kral. Şikayetvar'da paylaşabilirsiniz bu sorunu. Çözüme ulaşmasa bu tür problemlerden dolayı satışı azalır ve artık ciddiyete bindirirler bu gibi sorunları. :)
 
Bunlar ilgili direk konu açacağım yaşadığım süreçle ilgili firma forumlari takip ettigi için marka belirtmek istemedim hemen buralardan kendini aklamaya çalışıyor. E.x.v.e.g.a bu şekilde yazarsam sanırım yansımaz.
 
Merhaba bende koltuk almayı düşüyordum markayı söylersen aklımdaysa çıkarayım o markayı.
 
Zaten hak hukuk düşündüğümden arada kaldım yoksa iade etmem geçerim ama hak hukuk birde iade sürecide sıkıntı koskoca kutu evden aldırana kadar ups kargoya bir sürü teferruat var.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba bende koltuk almayı düşüyordum markayı söylersen aklımdaysa çıkarayım o markayı.
en güzeli göndermek sanırım o yüzden markayıda açıklamakta sorun görmüyorum daha marka EXVEGA.
Lafta müşteri memnuniyeti diye diye laf salatası yapmaktan geçiştirmekten başka yaptıkları iş yok. Biraz uygun ve diğer koltuklara göre geniş kumaş kalitesinde falan herhangi bir sorun yok ama işcilik berbat size gelen malzemenin düzgün olup olmaması tamamen şans işi o kadar önemsemiyorlarki değişime gelen kolcakların ikisinide sağ koymuşlar mesela o kadar söyledim kontrol etmeden çıkartmayın diye. Sonuçta çok büyük bir firma değil bu kadar müşteri yoğunluğu azken özentisizlik saçma geldi bana.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Marka EXVEGA arkadaşlar uzak durun.Biraz fazla verin daha büyük işini ciddi yapan firmalardan satın alın.
 
Son düzenleme:
Markayı söylesene alışveriş yapmayalım neden gizli tutuyosun
 
Markayı söylesene alışveriş yapmayalım neden gizli tutuyosun
fazla parçaları iade edip etmeme konusunda kararsız kaldığım için açıklamak istemedim.Exvega
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Merhabalar EXVEGA firmasından bir adet oyuncu koltuğu aldım. Aldığıma bin pişman ettiler 5 ay oldu yaklaşık daha bugun koltuk tam anlamıyla içime sindi. Koltuğu ilk gönderdiklerin de sağa doğru yatık olduğunu gördüm düzeltilebilir diye iletişime geçtim gözle görülür şekilde oturma tablasinda yamukluk vardı ama bana inatla pistonda olduğunu söylediler ve piston ve yıldız ayak gönderdiler ve değişecek olan parçaları mağdur olmamam için urun gelince yollayın dediler neyse o pistonun gelmesi 2 ay sürdü bana hergün yolladık yolluyoruz diyerek kandırdılar.2 ay sonunda piston ve yıldız ayak elime ulaştı.Ama tabii ki sorun düzelmedi ve yeniden iletişime geçtim yaklaşık derdimi anlatabilmem 1 ay kadar sürdü iade etmek istedim süre geçti dediler ve elimde bir koz olsun diye hemde tek seferde gitsin anlaşarak bende kalan fazla parçaları göndermedim ve sonunda ürün komple değiştirmiş olalım diye alt tabla ve sırt tablaları kolçakları yeniden göndereceklerini söylediler.Ve tabi gönderirler mi yaklaşık 2 ayda onu gönderdik gönderiyoruz diye oyaladılar ve darlamam sonucu gonderildi.Şuan elimde iki tane koltuk var yani ufak detayları eksik olsada ben bu koltuğun fazla parçalarını artık bu firmaya gıcık kaptigim icin göndermek cok içime sinmiyor ama göndermessem herhangi bir sorun dert açar mı başıma yemin ediyorum koltuğunda degilim kaldırıp çöpe atarım ama yinede göndermek içime sinmiyor ama bir yaptırımı olur mu hak talep edebilirler mi bana değişim icin garanti kapsamında parça gönderdiler sonucta garantiden yenisini yolladılar elimdeki arızalı olduğu için ama koltuk düzelsin diye iade edeceğime dair mesajlar var tabii ki.Siz ne düşünüyorsunuz iade etmeli miyim etmemeli miyim 5 ay beklediğim icin bir ceza vermek istiyorum onlara.Koltukla ilgili detaylı süreci konu olarak açaçağım.
https://forum.donanimarsivi.com/konu/exvega-oyuncu-koltugu-deneyim-ve-pismanligim.526397/
Tüm süreci uzun uzun anlattım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,164,736
Mesajlar
10,499,036
Üyeler
184,973
Son üye
Eray01982
Geri
Top