Oyunlarda fps düşüşü

Hocam hangi sistemle mümkün acaba?
Bundan daha iyileri lazım. istediğin fpsi alamazsın demiyorum sadece sabit olarak alamazsın. motorla hızlı giderken vs işlemcinin haritayı yüklemesi lazım o yükleme esnasında 1 fps bile olsa düşer.

senin işlemcide 1 fps düşer
i3 işlemcide 5fps düşer aradaki fark bu
i9 14gen de hiç düşmez

ha bu saydığın oyunlardan daha az sistem isteyen oyunlarda dediğin gibi 165 fps alabilirsin

cs 2 mesela harita küçük sistem gereksinimi düşük. sen bu oyunu istediğin gibi hiç fps düşmeden 165 sabit oynarsın ama nfs de maalesef
 
Bundan daha iyileri lazım. istediğin fpsi alamazsın demiyorum sadece sabit olarak alamazsın. motorla hızlı giderken vs işlemcinin haritayı yüklemesi lazım o yükleme esnasında 1 fps bile olsa düşer.

senin işlemcide 1 fps düşer
i3 işlemcide 5fps düşer aradaki fark bu
i9 14gen de hiç düşmez

ha bu saydığın oyunlardan daha az sistem isteyen oyunlarda dediğin gibi 165 fps alabilirsin

cs 2 mesela harita küçük sistem gereksinimi düşük. sen bu oyunu istediğin gibi hiç fps düşmeden 165 sabit oynarsın ama nfs de maalesef
7800x3d den bahsediyoruz hocam.
 
7800x3d den bahsediyoruz hocam.
Olmaz dostum. Ayarları düşürüp denemeye çalışırsan belki olur belki olmaz bişey diyemem. Oyunun optimizasyonu iyiyse olur.

Öbür türlü sistemin çok yüksek oyun çok aşağıda kalır. O da stabil olmayabilir yani.

Onun dışında her saniye her dakika sabit 165 almanın imkanı yok
 
Olmaz dostum. Ayarları düşürüp denemeye çalışırsan belki olur belki olmaz bişey diyemem. Oyunun optimizasyonu iyiyse olur.

Öbür türlü sistemin çok yüksek oyun çok aşağıda kalır. O da stabil olmayabilir yani.

Onun dışında her saniye her dakika sabit 165 almanın imkanı yok
Valla hocam sistemim bu oyunlar için gayet yeterli olduğunu düşünüyorum

3080 ti evga 3ftw ultra
MSI MPG B650 Carbon
7800x3d
Kingston 1TB Fury Renegade SFYRS/1000G NVMe M.2 Okuma Hızı 7300MB / Yazma Hızı 6000MB SSD
G.Skill Trident Z5 Neo RGB 32 GB (2x16) 6000 MHz CL32
 
Valla hocam sistemim bu oyunlar için gayet yeterli olduğunu düşünüyorum

3080 ti evga 3ftw ultra
MSI MPG B650 Carbon
7800x3d
Kingston 1TB Fury Renegade SFYRS/1000G NVMe M.2 Okuma Hızı 7300MB / Yazma Hızı 6000MB SSD
G.Skill Trident Z5 Neo RGB 32 GB (2x16) 6000 MHz CL32
sistem yeterli ben yetersiz demedim. Daha fazla fps bile verir ondan hiç şüphem yok. ama sabit 165 fps oynaman çok zor ha 200-250 fps oynarsın ama sabit oynamanın imkanı yok. sana da tavsiyem vsync kapatıp oyna
 
sistem yeterli ben yetersiz demedim. Daha fazla fps bile verir ondan hiç şüphem yok. ama sabit 165 fps oynaman çok zor ha 200-250 fps oynarsın ama sabit oynamanın imkanı yok. sana da tavsiyem vsync kapatıp oyna
Hocam illaki düşer ona bir şey dediğim yok fakat vsync kapatıp da denedim yine o akıcılık sanki bozuluyor bu bozulma mesela days gone motor sürerken oluyor ea fc de arada bir çok da değil birde bu muhabbet her oyunda olmuyor tabi. Ekstra olarak karakterle koşarken etraf bulanıklaşıyor sabit durunca etraf netleşiyor (motion blur kapalı) 1080p olduğu için mi anlamadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mesela nba2k21 indirdim onda hiç akıcılığın bozulmasıyla karşılaşmadım, mafia definitive edition da da yoktu diye hatırlıyorum
 
Hocam illaki düşer ona bir şey dediğim yok fakat vsync kapatıp da denedim yine o akıcılık sanki bozuluyor bu bozulma mesela days gone motor sürerken oluyor ea fc de arada bir çok da değil birde bu muhabbet her oyunda olmuyor tabi.
her oyunda olmaz tabi. gta 5in optimizasyonu cok iyi gta 5te sabit 165 alabilirsin diye tahmin ediyorum. Onun disinda yeni nesil oyunlarda RDR 2 tarzi sabit alamazsin
 
her oyunda olmaz tabi. gta 5in optimizasyonu cok iyi gta 5te sabit 165 alabilirsin diye tahmin ediyorum. Onun disinda yeni nesil oyunlarda RDR 2 tarzi sabit alamazsin
gta 5'in oyun motoru sıkıntılı 180 fpslere geldiğinde çok fena fps drop giriyor birde sanki gta 5 fps azaldı gibi geldi bana.
 
gta 5'in oyun motoru sıkıntılı 180 fpslere geldiğinde çok fena fps drop giriyor birde sanki gta 5 fps azaldı gibi geldi bana.
tam tersi gta 5 en kotu sistemlerde bile tatmin edici fpsler veriyor. msaa ayarini acik yaptiysan ondan fpsin dusuk olabilur gtada
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,271
Mesajlar
11,075,454
Üyeler
198,091
Son üye
Starquake
Geri
Top