PC İçin Joystick Önerisi?


bu nasıl sizce?
Pembesini 1300 tl ye aldım daha önceden f710, monster pusat pro, gamesir t4 pro da kullandım bi aralar xbox series s im vardı 9 nesil kolu yine kullanmıştım bence paran varsa hiç düşünmeden al.
 
Geri
Top