PC İçin Joystick Önerisi?


bu nasıl sizce?
Pembesini 1300 tl ye aldım daha önceden f710, monster pusat pro, gamesir t4 pro da kullandım bi aralar xbox series s im vardı 9 nesil kolu yine kullanmıştım bence paran varsa hiç düşünmeden al.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,801
Mesajlar
11,081,294
Üyeler
198,196
Son üye
emreayde
Geri
Top